Hij zal er wel voor je zijn als je hem echt nodig hebt meid!!!! Men vl is er ook altijd voor me als ik hem echt nodig heb... Afgelopen vrijdag kwam ie binnen met een grote bos rozen met de boodschap: sorry dat ik je soms zo veel stress bezorg liefje...
@Dia oh dan testen we morgen met zijn 3-en Spannend hoor voor jou! Idd lekker dat je druk weekend had kan je er niet teveel bij na denken, en hoop dat het gewoon een zwanger streepje is voor je! Hoop dat je vriend een leuke dag heeft op zijn nieuwe werk @sofie lekker dat je vriend het weer heeft goedgemaakt met veel klussen hihi, en heb nog steeds gevoel dat bij mij ongi morgen doorbreekt, voel nu zelfde als vorige maand. Enne jij bent lekker bezig in het huishouden zeg! Kom je hier ook ff langs @Amandie zoals anderen als zeggen je kan gewoon sexen hoor enne als anders zeg je hem toch gewoon niet zo diep te stoten? Hoeft hij ook niet bang te zijn dat ie iets raakt. @souries haha baas achter je bureau moet je niet hebben Hoop dat je toch nog op tijd bent voor je ei, en ja bij mij helpt klussen ook tegen hoofdpijn hihi @Zwangels kan me voorstellen dat je je zo voelt meis, is toch niet niks een vmk, maar je testen zijn al zo duidelijk dat kan toch niet missen, komt vast goed, dikke knuff! Ja die verhuizing valt net precies op die dagen helaas was dat toen ook allemaal niet zo gepland natuurlijk, snap wel dat hij gaat en ja mannen zijn nuchter maar denk dat hij er heus wel aan denkt hoor! Hier heb ik als een roosje geslapen vannacht, wow wat was ik moe van dagje uit! Nu weer regen hier vandaag dus we hebben het wel getroffen nog gisteren. Verder heb ik weer krampen en ook rugpijn, had ik vorige cyclus ook en toen werd ik volgende dag ongi, temp is ook weer 0.1 gezakt vandaag dus heb me er maar bij neer gelegd. Denk dat net als vorige keer ik als ik mijn urine wil opvangen ik al ongi ben 's ochtends en niet meer hoef te testen morgen. Maar goed we zullen zien. Vandaag ga ik ff lekker niks doen, ben nog uitgeput van gisteren.
Laat ons morgen samen testen... lekker spannend toch? Hmmzzz welke zou k doen? kv of sensitest... hmmzzz Ja hoor laatste tijd bewijst hij echt wel dat hij er voor me is... enkel dat hij de laatste week veel stress heeft gehad ivm de nieuwe job, maar ik zou ook zo een stress hebben
Jah samen testen en ik hoop positief!!! Ik heb nog cassettetesten en heb nog midstream allebei van 123thuistesten. De vorige testen waren cassette dus denk dat ik morgen daar ook voor ga, dan weet ik het zeker als het streepje donkerder word! een nieuwe job zou mij ook stress/spanning bezorgen. Hoop dat die nieuwe jon hem bevalt!
Hij smste net dat alles goed ging, maar ja kzal t vanavond wel horen zeker Morgenochtend test ik... ochtend-urine eh Khoop dat we met 3 preggers zijn
Ja ik hoop het ook. Ik ook met ochtendurine, ook al staat er bij beide dat ze elk moment van de dag kunnen.
Hey kletskousen @Souries, gelukkig dat je vriend weer beter is !! @Mama79, ben je vandaag al een beetje opgeknapt? Balen dat je nu net ziek bent. @Lavina, zo te horen heb je een leuk familie uitje gehad. @Amandie, hier hebben we ook niet meer gevreeen na de posi test. Heb iedere keer zo'n trekkerig gevoel onder in mn buik. En ondanks dat het geen kwaad kan vind ik het doodeng dat er ineens bloed komt. Na de termijnecho komt het wel weer goed. Enne wat betreft het andere gaatje, moet er niet aan denken haha. Ik vond die miniklysma van de week al erg laat staan dat hihi Ben zo moe vandaag, gelukkig heb ik hulp in het huishouden dus huisje is weer schoon. Ga zo ff op de bank liggen denk ik, nu weet ik pas weer hoe ik me voelde toen ik net zwanger was van mn dochter. @Zwangels, Dia en Lavina ik ga hard voor jullie duimen voor morgen!!!!
hey allemaal! Eindelijk, ik kom er even aan toe hier te komen kijken Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Ben vreselijk misselijk en moe geweest, maar dat lijkt nu wat minder te worden Ik heb een aantal pagina's teruggelezen maar niet alles (vergeef me) Fijn om te lezen dat er een aantal zwangeren bij zijn gekomen en dat het er voor anderen hoopvol uitziet!
Zwangeren gefeliciteeeeerd!!! Dia spannend morgen testen!!! Succes! Al licht getest zie ik, spannend! Lavina ook bijna testen, spannend! Succes! Oeh gegeten bij vd valk, heeeeerlijk! Zwangels ook morgen testen, succes! Yuna mooie vloer! Seks en zwanger: ik koppelde het ook hoor! Hier 3 van de vmks de dag nadat we seks hadden gehad, dus deze keer had manlief de eerste weken echt pech! (al weet ik natuurlijk ook wel dat het niet daardoor kwam) Vitaminen: hier van dagravit Vieze smaak: hier bij alle drie de goede zwangerschappen, volgens mij wel een kwaaltje! (gelukkig alleen in het prille begin) Uiterlijk: 175 lang, niet zwanger 60 kg, nu 64. Blond haar tot ong de onderkant van mn schouderbladen, blauwe ogen Lijst: mag ik er ook op? Paloe, 25 jaar, 3e kindje, uitgerekende datum: 18-02-2013
hier is de vakantie weer voorbij, vandaag eerste werkdag maar werk thuis ivm urine inleveren voor blaasontstekingtest. We hebben de eerste echo gehad met 6 weken en een paar dagen en de termijnecho afgelopen donderdag, waarbij ik een paar dagen vooruit ben gezet Vandaag 12 weken
@Paloe hey leuk je toch hier te zien! Fijn dat je misselijkheid en moeheid eindelijk iets minder worden! En tja zoveel gekletst dat valt niet bij te houden als je terug moet lezen haha. Zet je bij het lijstje leuk!
Jammer dat je vakantie voorbij is hopelijk toch nog een beetje kunnen genieten! Bah blaasontsteking nooit leuk Hoop dat het er of niet is of het snel over is. Heb je nog fotootje van echo? Ben benieuwd Joepie je bent door het 1e trimester dan!! Gefeliciteerd
lavina thnx! haha ik ga proberen het bij te houden vanaf nu, al zal dat niet altijd lukken vanavond gaan we het mijn ouders vertellen Spannend!
ja zeker kunnen genieten! Voldoende slaap en alleen maar buitenlucht (kamperen) heeft me goed gedaan! Heb nog nooit blaasontsteking gehad en hoop nu ook niet idd. Foto van echo komt eraan! Dank je!
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 23 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje Afsprakenlijst 6 augustus 2012, sarahtj3, 1e afspraak VK 6 augustus 2012, LBlue, termijnecho 8 augustus 2012, mamavanf, 1e afspraak, echo, bloed+urineonderzoek VK 13 augustus 2012, gebakje, 1e afspraak en echo VK 15 augustus 2012, minnie1979, 1e echo Gyn 25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Diabolique21 (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 31 juli 2012 Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 8 augustus 2012 geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn), 11 augustus 2012 Zwangels (29 jaar), 10e ronde (1e na mk), 1e kindje, 12 augustus 2012 Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012 Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje, 16 augustus 2012 Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 17 augustus 2012 Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012 sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012 Yuna26 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje, 26 augustus 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Oh wauw das een mooie duidelijk echo zeg! Dat handje ook zo lief hihi. En spannend dat je het je ouders gaat vertellen, hebben jullie nog een speciale manier bedacht? Edit: Arghh nog meer kriebels nu haha