haha sorry voor de kriebels! Ja mooi duidelijk he! Leuk dat je meteen ziet dat het een handje is, sommigen moeten even denken Ja ik heb shirts gemaakt! Met transferpapier. Eerst had ik het op blauwe shirts gemaakt maar dat was vrij onduidelijk en vanmorgen bij de gastouder bleek dat ook Pas na enig aandringen viel het op Dus thuisgekomen meteen maar witte gemaakt. Zal wel even foto's plaatsen
Leuk die shirts! Ben erg benieuwd wat de reactie zal zijn. Enne geen sorry hoor voor de kriebels, gun het iedereen en mijn tijd komt nog wel Vind het zo leuk om te zien die echo's!
achterkant Liam en nog een keer achterkant Olaf, met mouwtje omgevouwen. Bij Liam staat er uiteraard Liam op de mouw Deze krijgen ze vanavond aan naar mijn ouders
Ja I know maar toch voelt het vaak een beetje misplaatst Reactie is vast niet heel erg verbaasd, ze wisten dat we bezig waren
gewoon printen en erop strijken Normaal gesproken ben ik ook niet zo'n knutselaar hoor, maar als ik dit wilde laten drukken was ik zo 30 euro per shirt (!!!) kwijt. Dat vond ik idioot veel. Nu katoenen shirtjes bij de wibra gehaald voor samen 5 euro en een pak transferpapier voor 7 euro. Hopla!
leuk palou!!! 12Weken al.. tijd vliegt gewoon!!! Echt een super mooie echooo. Kan zelf amper wachten...
hm nou ik had laatst een paar van die luiers over van een luiertaart en die heb ik gebruikt voor Liam (waren de goede maat) maar dat was dikke ellende! De band rekt haast niet en hij poepte en plaste er steeds langs! Met pampers en daarna Aldi luiers is dat nog nooit gebeurd! Dus van mij mag een ander ze winnen Ik zweer bij Pampers voor de kleintjes en Aldi voor de wat groteren! (aangezien Aldi er niet is voor de kleintjes)
Ze schijnen vernieuwd te zijn nu misschien had je nog oude, maar goed ik heb geen idee haha, maar dat lekken wordt je niet blij van nee! Dacht mss wel handig, heb idd gehoord dat pampers fijn zijn voor kleintjes (vanwege plasindicator ook) en aldi en etos ook erg goed zijn. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je kleine reageert op luiers. Ach ik zie tegen die tijd wel maar mocht er iemand wel interesse hebben dan staat het er maar toch
Dia: Fijn dat je vl zo goed zijn best doet! Minnie: Haha.. ja dat tekkerig gevoel heb ik ook en ik ben zelf ook nog wel een beetje bang. Denk dat dat inderdaad na de 10 weken echo minder wordt. Ik voel het nu ook nog meer als we het doen dan normaal en hij komt eerder tegen mijn bm aan en dan ben ik ook bang dat het gaat bloeden Tjah die klysma is ook niet fijn nee! Paloe: Wat fijn dat je al voorbij het eerste termijn bent! Gefeliciteerd! Mooie echo!!! En heel leuk t-shirt!
Hoi meiden Ik ben evelien en Wij zijn ook bezig voor een eerste kleintje, Het leek me leuk om bij een club te zitten om tips te krijgen en voor gezelligheid! X
Hoi flientje... gezellig.. klets maar mee hoor... Nou ik heb net het huis aan kant gemaakt en boodschapjes gedaan.. spullen bij elkaar gepakt.. want ik breng noa zo naar mn moeder, en dan gaan vl en ik naar onze eerste afspraak... daarna gaat mn moeder mn haar knippen.. maar ik zie het hier opeens heel donker worden.. en de bomen waaien bijna om.. gezellig door een stortbui naar buiten zo... dat geluk heb ik altijd...