Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oh geranium ik had je comment gemist...
    wat goed!!!! Komt er een foto? Of lukt dat niet...spannend

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Lavina: Goed klussen dus vlak voor je vertrekt ;) dag dat je vertrekt ook en onderweg ook eh hahaha...

@Sarahtj: Ik weet het :( ksnap r niks meer van

@hier: ik ga wachten tot einde deze maand. Misschien dat ik idd ei ben overgeslagen. Deze maand toch maar ovusticks gebruiken om te weten of k em nu krijg of ni...

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Gera kan me voorstellen hoor dat je nog met beide benen op de grond wil blijven! Ben benieuwd naar vrijdag :D Veel plezier vandaag!

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dia hahaha ja onderweg in de auto :p Met de hond erbij ieuw! HAhahahaha We zijn wel de eerste 5 dagen dus met eisprong bij zijn ouders, dus moet ik nog zachtjes doen ><

5. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bij ouders of niet, hield mij ook nooit tegen vroeger hahaha... gewoon stilletjes zijn ;)

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja vind het geen probleem daar, alleen dat ehm stilletjes zijn :p Heb ik nog wel wat moeite mee haha! :)

7. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hoofd onder kussen steken helpt ;) trust me hahahaha

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Haha... Ik ben ook nooit zo'n stille... In de zomer als het raam openstaat dan doet mijn vriend voor de zekerheid soms wel eens zijn hand voor mijn mond haha... in het geval dat de hele buurt mee kan genieten ;):)

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Haha bij ons gaat altijd eerst het raam dicht, ben ook niet zo'n stille!

10. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hahaha idem hier... enkel op dat moment kust vl me meestal ;)

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Kheb zo een zin om men bh uit te doen eh... dat snertding zit niet goed en wil em uit maar ja kzit op men werk hahaha... collega naast me zal lachen ;)

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    :D:p haha

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hahahah ben ik in ieder geval niet de enige die problemen heeft met geluid :p Hier ook altijd raam dicht, maar krijg geen hand voor mond of kus want meneer vind het wel prima, alhoewel bij zijn ouders doet ie dat wel altijd :)

Doe je het toch gewoon op de wc Dia? Ik heb het ook weleens dat niet lekker zit, doe ik hem ook gewoon uit hoor ;)

14. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ja wij vergeten het raam wel eens... Dus het is of tussendoor stoppen of hand ervoor.. We vinden het niet zo'n fijn idee als de buurt mee geniet zeg maar.. Haha...

Ja Wat lavina zegt zou ik ook doen dia!

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik was vroeger ook luidruchtig ,maar nadat noa een paar x wakker is geworden.. ben ik een stuk stiller... moet je je toch altijd een beetje inhpuden als ze dan logeren is.. kan ik me eindelijk uitleven.. dat zwanger zijn is trouwens ook echt fijn voor de daad.. alles voelt veel lekkerder...
    .met de zwangerschap van noa had ik geen gemeenschap(andere partner).
    Maar ik had toen ook gewoon geen zin.. ik was alles behalve opgewonden.. nu is het andersom...

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik ben trouwens wel goedkoop met testen, kan er de klok op gelijk zetten wanneer ik ongi wordt. Telkens als ik wil gaan testen word ik ongi.

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Aan mij verdienen ze nu flink...haha elke keer een licht streepje, wil een knaltest!

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sarah ja niet fijn als Noa dan wakker wordt nee, hihi. Ik ben heel benieuwd hoe het gevoel bij mij zal zijn dan, schijnt voor ieder anders te zijn.

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik ga ff koffiedrinken bij mijn oude buuf, tot vanavond allemaal, fijne dag!

20. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ik denk ook dat het voor iedereen anders is. Ik heb gemiddelde zin nu... Niet meer iedere dag, normaal wel. Maakt ook niet uit. vl is heel druk met werk dus dan komt het ook helemaal niet uit. Ik voelde mijn vl altijd wel heel goed, maar nu inderdaad helemaal! Vind het iets minder prettig. Vl heeft vooraan in de rij gestaan zeg maar. Normaal vond ik dit wel een pretje, nu valt het iets meer tegen :). Komt goed! Hihi, na 9 maanden ben ik weer blij dat die goed geschapen is denk ik :p

Deel Deze Pagina