heb als het goed is een foto van de test in m'n fotoalbum gezet! Hopen dat hij duidelijk is! In het echt is hij namelijk donkerder!
Nou Geranium ik zie echt een streep hoor, dus een voorzichtige gefeliciteerd!!!! De streep is ook mooi breed dus denk echt dat je zwanger bent.
@sarah en minnie: durf het nog steeds niet te geloven eigenlijk. Wacht nog wel m'n NOD van donderdag af hoor! Maar in ieder geval bedankt! Zijn vl en ik toch niet de enige die een streep zien!
@Dia hahaha freedom for titties Enne ja ik kan ze gelukkig rustig schudden met mijn B Cup haha @Sarah oh leuk halfbloedje enne leuke mix ook, zijn idd zo schattig @Paloe ja ik baalde ook wel even gisteravond al gaat nu wel weer @Amandie ik had dat ook gelezen over salami enzo maar als het dus bv op een pizza zit kan het wel omdat het "gebakken" is, rauwe dingen zou ik idd echt laten staan. jij ook een leuk mixje @Chickie ja 3 dagen hoge temp en dan kan FF je ei vinden. Denk je echt dat de jouwe nog moet springen? Je had toch nette temp gehad? Hoop dat je vannacht weer beetje kan slapen en wat balen van je porseleinen engeltje @Sofie storm op komst zeker! hoop dat de kids wat rustiger worden. ja ik zei toch al heb geen goed gevoel erbij deze ronde @gebakje hahah met komen heb ik gelukkig sowieso geen probleem, maar wel fijn voordeel voor jou! @BH's gelukkig heb ik daar geen problemen mee, haal ze vaak bij de C&A passen prima, maar ja 80B is niet al te moeilijk te vinden @foliumzuur slik ik al sinds stoppen pil @Zwangels haha die man van jou, lekker nuchter! Hoop het echt voor je hoor @LBLue ja dat heb ik ook weleens gehad heel verhaal geschreven en kon ik weer overnieuw beginnen, daarom schrijf ik sindsdien in Notepad. @Gera ik zie de streep op de foto ook hoor! voorzichtig gefeliciteerd!! Vanmiddag gezellig bijgekletst met oude buuf, was ff welkome afleiding van die rot ongi, ook al had ik het verwacht toch baalde ik als een stekker vanochtend. Nu net thuis, en vanavond pizza, heb behoefte aan fastfood!
Ik hoop zo dat ik deze maand ook zo'n foto kan plaatsen! Ik probeer even terug te lezen haha, Ik slik sowieso al sinds december Kruidvat vitaal zwanger, Hier zit voldoende folium zuur in en een hele boel Vitamientjes
@geranium Ik zeg ook gefeliciteerd! @hier heb net zo'n 2,5 uur geslapen....en ben nog moe en beroerd. Ga nu maar proberen te eten, maar de lasagne laat ik mooi in de koelkast. Eet wel een broodje....want moet nu niet aan eten denken. Ben zo misselijk.
Zwangels hopelijk is ie straks een knaller! Ben wel blij dat mijn eitje binnen nu 5 dagen is geweest.. hoop zo snel mogelijk natuurlijk.. maar goed.. dan kan ik weer gezellig mee op het wachtbankje.. en dan hopelijk ook positest als ik in mijn nieuwe huisje woon
Ooh mensen.. ik heb net 3 uur op de bank geslapen.. Vl heeft gekookt..later noas pyama aangetrokken.. tanden gepoetst en verhaaltje voor gelezen(t was mijn beurt)... en zij ligt nu te slapen... Zodat ik gewoon kon uitrusten.. wat een lieverd!!! Voel me een beetje schuldig.. ik was echt out.. heb niks gehoord.. ik sliep echt diep.. @Yuna.. ik duim voor een posi test in je nieuwe huisje.. met de mooie vloer hihihi.. @Lavina.. toch gezellig bij je buif.. ik baal ook een beetje voor jou.. maar er is nog kans in augustus.. en jij had daar een goed gevoel over meen ik mij te herrineren.. @Zwangels.. zo misselijk zijn is toch best een teken...
@Sarah, lief van je vriend dat ie je nu helpt, hier moet ik helaas veel zelf doen (lees: verzorging dochter en koken) want vl is 9 van de 10x laat thuis. @Lavina, je hebt 1 voordeel, dat je cyclussen lekker kort zijn dus je hoeft telkens niet zo lang te w88, en meer kansen om zwanger te raken.
@Minnie... ja ik weet hoe je je voelt hoor..over het algemeen valt ook alles op mijn schouders...laatst had ik een uitbarsting.. hij heeft nu vakantie.. en ik stond hier alles te doen.. afwassen.. de was doen.. strijken.. stofzuigen, dweilen..stoffen.. opruimen.. w.c. en badkamer schrobben.. en meneer zat op zn luie reet elke dag.. dus ff goed de waarheid vertelt.. vabdaag na weer veel gedaan te hebben..(al had hij noa wel 2 uurtjes meegenomen naar de speeltuin) heb ik het huis gedaan en boodschappen gedaan.. Was ik kapot blijkbaar... En heeft hij de zorg op zich genomen.. dat vind ik dan wel weer lief.. Oh ja hahah en vandaag vroeg ik hem om de afwas ff af te drogen.. zette hij alle kopjes verkeerd neer...ik was me toch boos.. ik kan er nu om lachen.. hahaha hij schrok zich een hoedje.. tis ook niet de eerste keer dat ik er wat van zeg... het moet gewoon op een bepaalde manier van mij.. niet alles door elkaar ...(is dat raar?) Heeft ie een foto gemaakt zodat hij het nooit meer fout doet hahahahahah
Lekker op de bank met vl. Fijn tv kijken! Vraagje: wanneer zou ik het beste weer kunnen testen? M'n nod is donderdag, vandaar dacht ik zelf aan vrijdag. Tips?
@Sarah, nee hoor vind ik niet raar, ik wil bepaalde dingen ook op mijn manier (in het huishouden dan). Tja en dat vl hier in huis weinig doet kan ik m niet kwalijk nemen want hij werkt gewoon heel veel uurtjes, dus dan is het logisch dat thuis de dingen op mij neer komen. Nou meiden tot morgen ik ga slapen. x
Nog ff jouw vraag beantwoorden Geranium. Als ik in jouw schoenen stond zou ik morgen alweer testen haha, ik kan dan echt het geduld niet meer opbrengen. Ik had 2 dagen voor nod ook zo'n streepje net als bij jou en heb toen gelijk diezelfde dag een CB digi met indicator gehaald waarop 1-2 kwam te staan dus wist ik gelijk waar ik aan toe was. Maar goed als je nog even wilt w88 zou ik gewoon voor donderdag gaan, dan zou de test wel donkerder moeten zijn.