Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@minnie: natuurlijk wil ik niets liever dan morgen testen, maar dat lijkt me niet zo zinvol. Vl wil geloof ik wachten tot vrijdag, maar ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten!

2. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Geranium: Voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie ook een streep! Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Iedere 2 dagen verdubbeld je hCG zo ongeveer. Dus donderdag zal die al een stuk duidelijker zijn!

Minnie: Hier ook een man die veel werkt! Hij is nu weer naar zijn werk… Dus ik doe ook meer van vl, maar dat vind ik niet erg. Slaap lekker!

Sarah: Op die manier is je vl inderdaad goed bezig! Houden zo! Hihi.. En dat geordende heb ik ook hoor. Alles moet op een bepaalde manier en niet anders.

3. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Ik ga ook slapen! Weltrusten allemaal!!

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sarah ja had wel goed gevoel over augustus, dus misschien deze ronde dan! Lief dat je vriend al die dingen voor je gedaan heeft toen je zo moe was! En hahahah ik ben ook zo'n zeikerd met kopjes en mokken, alles moet op de goede manier op zijn vaste plekje :p

@minnie ja heb inderdaad wel meer kansen, al zit ik toch nog met die LF in mijn maag, maar dat kijk ik nog ff aan.

@Gera zou gewoon donderdag testen dan als je morgen nog niet weer wilt testen, oh zo fijn voor je!

@Amandie welterusten!

5. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Gera: ik zie ook een streep! Voorzichtig gefeliciteerd!!! :D

@ (Zwangere) schone slaapsters: lekker naar je lichaam luisteren, die eerste 3 maanden is het zoals het is, jullie hoeven je niet schuldig te voelen hoor, moet je kijken wat je lichaam aan het doen/creeeren is! En anders het stofzuigen maar een dagje overslaan hoor... er zijn ergere dingen! ;)

@Sarah... ik heb ook zo'n vent. Ik denk dan, als je weet waar iets staat als je het nodig hebt (!!!) dan kan je het ook daar terug zetten. We wonen al 7 jaar in dit huis, met dezelfde indeling in de keuken..... grrrrr! Ik hoef niet zwanger te zijn om me daar aan te irriteren! :p

@Zwangeren: hoe gaat het met jullie? Zijn de kwaaltjes een beetje te doen? ;)

@ Lavina/@Ego: Klinkt misschien raar, maar vorige maand heb ik een week lang steken in mijn rechter lies gehad en gestopt met klussen voordat de pijn stopte. Dus toen dacht ik achteraf, heb mijn ei gewoon gemist! Ei springt en dan valt de pijn weg. Nu heb ik weer dezelfde steken, dus ik begin steeds sterker te vermoeden dat mijn ei nog niet gesprongen is. We klussen daarom door tot NOD. Mijn man vraagt zich af of op het einde van zijn vakantie zijn l*l er af zal vallen. Hij zegt, dan sta ik op om te gaan werken, blijft dat ding liggen. Hahahaha! Gisteren wel normaal gevreeen, maar de andere dagen... we worden er helemaal melig van! En zijn tante stond afgelopen zondag vroeg aan de voordeur, dat is onder ons raam.. (wij niets gehoord) maar zij wel....... Whahahaha! Schaamde me dood! Zij voorspelt daardoor dus dat we een jongen krijgen LOL! Lavina, ik kan er maar niet over uit dat je ongie bent geworden. Ik wil er niet over zeuren, maar ik heb echt gedacht dat jij deze ronde raak zou zijn, en ik hoopte een beetje dat ik me daarbij aan zou mogen sluiten. Maar ik vind mijn lijf ook raar, vertrouw de signalen totaal niet! Wel ei, geen ei, lage temp, hoge temp... Jammer dat 16 aug nog effe duurt! En fijn voor jou dat je de 31 weer NOD hebt!

6. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb helaas deze ochtend vroeg die rode duivels gespot... en heb ontzettende buikpijn ook. dus op naar volgende maand... Weer een lange cyclus seg... 37 dagen... wat is het volgende maand? 40? vind k ni echt leuk eigenlijk...
    Dus op basis van de laatste cyclus is men volgende :

NOD 13 september

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@dia: aaaaah nee!!!! Wat balen meid! Sterkte! Echt een lange cyclus, hopen dat de volgende korter is!

@iedereen: bedankt voor de felicitaties!!!! Kon het vanmorgen toch niet laten.........

Vl gelooft het pas als ik vrijdag een knaltest heb! En dan wil hij het zondag aan de ouders vertellen. Heb alleen het idee dat het een beetje vroeg is, ik bedoel, dan ben ik 4 weken. Er kan nog zoveel gebeuren! En als het mis gaat moet je dat ook weer aan iedereen gaan vertellen! Maar ja, ik wil het het liefst van de daken schreeuwen natuurlijk!

Vandaag lekker shoppen met een vriendin. Zij is ook bezig om zwanger te raken en we houden elkaar overal van op de hoogte. Toch wil ik het haar nog niet vertellen. Vind dat onze ouders en broers het als eerste moeten weten. Dat wordt dus lastig vandaag!!!!
    Vandaag dus geen tijd om te reageren, dat doe ik vanavond wel weer! Fijne dag allemaal!

Attached Files:

8. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou die is super positief hoor meis!!! Gefeliciteerd !! Xx

9. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    @geranium: die is hartstikke positief... :)
    Ik lig dubbel van de pijn hier achter men bureau... Pfffff... ben aant afzien...

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Geranium wat een mooie test! Gefeliciteerd!

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Goedemorgen! Ik kon het niet laten om nog een test te doen. En ik zie dat het 2e streepje iets donkerder word. Hoop dat jullie het op de foto ook kunnen zien. Krijg het wederom niet goed op de foto.
    Hier een de foto's van beide testen.

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Wat vervelend zoveel pijn, en dan ook nog aan het werk? Doe maar rustig aan.

13. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Heel mooi! Gefeliciteerd! En wbt vertellen, allebei de oma's zijn rond mijn nod jarig. Dus als het zo is dan is het wel een erg mooi cadeautje. En stel dat het zo is, dan heeft mijn moeder het toch meteen door, was bij de eerste ook ;)

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Ik als fotograaf denk eigenlijk dat het onderste streepje donkerder is omdat de belichting anders is.... De gehele foto is donkerder. Ik zou nog even 2 dagen wachten om duidelijk verschil te krijgen!

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ja de belichting is anders klopt. En ga ook over 2 dagen weer testen.
    Maar zoals ik al zei kreeg het gisteren en vandaag niet goed op de foto...

16. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik kan je uit eigen ervaring efamol pmp aanraden.
    Verkorte mijn cyclus van 2-3 maanden naar 30-31 dagen.
    Ohw en leuke bijkomstigheid bij beide zwangerschappen maar 1,5 potje nodig gehad :p

17. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    @zwangels: jij kan wel mensen in spanning houden hoor Whahahaha :)
    Ja kheb al pijnstillers genomen want zag echt af... zat bijna dubbelgeplooid van de pijn. Nu stukken beter

18. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    En hoe nam jij deze dan? hele cyclus door of?

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Lang leve de pijnstillers!
    Jah ik houd het spannend, tenminste mijn lichaam! Maar als ik naar mijn lichaam luister denk ik dat het raak is. Moe, misselijk, hoofdpijn, (.)(.) gevoelig en ik ruik alles ontzettend goed.
    Maar ja vrijdag nog een test en als die nog positief is dan ga ik voorzichtig juichen, het is nl wel spannend zo na een vmk.
    En dan bel ik gelijk de verloskundige en de gynaecoloog. Aangezien die afspraak van 12 sept. Die hoeft dan denk ik niet meer.

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ojah en als ik naar mijn NOD kijk kan die ook nog wel eens eerder zijn. Positieve ovulatietest was 26/27 juli dus...maar had zelf langer aangehouden i.v.m. de vmk.
    Dus as vrijdag zou dan mijn NOD zijn.

Share This Page