Wat klinkt dat akelig van die parasiet zeg. Hopelijk wordt het niet erger, en ben je er na de bevalling straks met medicijnen snel vanaf. Sarah: foto van je geshopte aanwinsten ???
@gebakje: hier ook frietjes vandaag @amandie: bbrrrr griezelig nieuws eigenlijk... tekenbeet... wel goed dat je er immuun voor bent, maar kan je dit niet doorgeven aan je kleintje? Ik weet niet of het misgelopen is... het kan... ik wil het eerlijk gezegd echt niet weten... Ppfffffffffff ventje komt me over 5 minuten van het werk ophalen. Kwil naar huis maar heb geen zin om te cleanen... stofzuigen, met nat rond gaan, stof afdoen, was doen... pppffffff ik wil een kuisvrouwtje hebben... zo een heel kleintje dat ik in de kast kan zetten als ze gedaan heeft
@die dan sla je het toch een dagje over ??? Niemand die je kwalijk neemt als je een dagje niet poetst hoor
Wij gaan misschien vanavond even langs de bioscoop in Antwerpen. Maar dat ligt eraan hoe man lief zich voelt. Die heeft vandaag allemaal klusjes in huis gedaan.
@Dia: hoe grappig hoe je dat verwoord van een "kuisvrouwtje" het lijkt mij ook wel wat. Maar ja, mag niet zeuren want heb genoeg tijd over om het huishouden te doen haha. Hier vandaag nasi-dag. Met boontjes en kipsaté!
Hoeveel pagina's kunnen er eigenlijk per topic? @gebakje: jawel want heb het al 2 dagen uitgesteld :-D en met 2 actieve katte in huis is het niet zo evident het nog langer te laten staan zo want ik denk dat we binnenkort zoals in het wilde westen de stofwolken voorbij zien rollen :-D
yuna en, al aan het foliumzuur? Zwangels ik hoop zó dat het goed zit bij jou! Dat eten is soms echt een probleem he.. bleef de lasagne erin? I love de lasagne van de aldi Oh zie net dat het niet ging, balen zeg! Het moet haast wel zo zijn dat je in verwachting bent maarja een lijf kan gekke dingen doen.. gebakje bij mij op het werk noemen ze iemand die straalbezopen is altijd een dronken dropje en iemand die niet helemaal lekker is of iets gestoords gedaan heeft een gestoord gebakje dus waar moet ik steeds aan denken bij jouw naam? Minnie als de cheddar gepasteuriseerd was zoiezo en in de cordon bleu is het verhit toch Lblue als je niet kan onthouden wat je leest (kan ik ook niet) worddoc ernaast openen en daarin typen terwijl je leest Doe ik ook altijd Geranium hm ik kan je foto niet kijken op de pad En vanavond krijgen we eters..maar op de reacties van de anderen te lezen ziet het er goed uit! oh whaha een bericht eronder staat de test, supermooi meid! Echt! Enne..ik zou mooi donderdag testen, dan is je hormoon verdubbeld en is het je nod én 2 dagen na de eerste test dus ja, donderdag Sarah fijn van je man dat hij je lekker heeft laten slapen! haha vervelend is het he als de boel dan helemaal verkeerd staat! En nee alle kopjes doorelkaar is gewoon niet logisch Chickie hahah hier hetzelfde met de plaats voor dingen in de keuken! Whahahahah dat jullie hoorbaar waren door het raam! oh my! Dia neeeeeeeeee wat klote! Shit zeg! Knuffel meis... man en huishouden: die van mij doet echt veel! Bij ons is het echt net wie tijd heeft en hoe het uitkomt! Met alles, dus koken, vaatwasser, schoonmaken, dweilen, stofzuigen, was..alles! En ja nu doet hij meer want ik werk 5 dagen en hij heeft nu 1 dag in de week vrij! Soms zoekt hij wel wat en dan vraagt hij aan mij waar iets staat, antwoord is dan weleens: ehhhhh daar waar het al staat sinds we hier wonen! (wat ondertussen 5 jaar is) Salami: volgens mij mag het gewoon, ach en hoevaal eet je het nou, ik nooit! Liever cervelaat, dat stinkt minder volgens mij is het zo als lblue zegt, in nl is het niet rauw maar in rome zou ik geen broodje met salami en mozzerella nemen
@Gebakje, veel plezier. Welke film ga je kijken? Ik ben gisteren naar de film geweest, in DL dus met de taal was het even wennen maar gelukkig zeggen beelden ook een hoop he Wij waren naar Ted, das een film over een levende teddybeer, grappig, grof en ontroerend!
Met huisdieren kan het idd niet wachten Wij hebben een dierentuin: 2 katten 2 papegaaien 2 konijnen 1 kameleon 1 groot aquarium
@gebakje hmmm frieten! en veel plezier bij de film! @Amandie jeetje das even schrikken hoop dat je er niet veel meer last van krijgt en straks er idd snel vanaf bent. Enne geen idee of er hier iets mis is gegaan, heb niet getest en zie het volgende ronde wel weer. @Dia hahaha ja ken het gevoel, heb de tijd wel maar door de vermoeidheid niet de puf om het altijd te doen, soms moet het wel maar gelukkig komt mijn moeder regelmatig helpen. Enne 500 pagina's per topic geloof ik haha
@Dia, dan is het niet zo...! Gewoon omdat je dat niet wilt! Je hebt toevallig een heftigere menstruatie deze keer. Is ook logisch, langere periode, dan moet er meer slijm uit @Paloe, goed idee!!! Soms heb ik wel een briefje naast me liggen waar ik in steekwoorden opschrijf wat ik wilde zeggen. Maar hoewel er nu een hele stapel papier ligt, is dit allemaal niet geschikt om op te schrijven. @amandie, wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig weet je het voordat je kindje geboren is, zodat ze het ook bij die kleine in de gate kunnen houden. @eten, na al zeker 2 weken verlangt te hebben naar andijviestamppot, maak ik die vnvd... Alleen houdt mijn man daar niet van, dus die krijgt wat anders. @jaloersie, gelukkig en knap... Want eerlijk gezegd was ik (oke, de eerste maanden niet, maar na 8,9 maanden) wel jaloers.. Ik verdween ook vaak snel naar het volgende topic, want al die roze namen.. Ik vond dan dat de lang wachtende meiden (myself included) eerst aan de buurt waren Al was ik natuurlijk ook wel blij voor iedereen, maar steken deed het soms wel. Gelukkig in mijn eigen omgeving kon ik wel alleen oprecht blij zijn. Maar fijn dat jullie (of iig sommige van jullie) dat niet hebben. Mocht dat wel zo zijn... Gewoon roepen, we zijn er tenslotte om elkaar te 'ondersteunen' en omdat het gezellig is. Maar alles mag gezegd worden. @vergeten, nu wilde ik echt nog iets zeggen tegen zwangels, geloof ik... Ooh wacht.. Ik weet het weer. 4 weken, dan zou idd het hcg wel uit je lijf moeten zijn, toch? Ooh ik hoop het zo voor je! @mannen en huishouden en rekening houden met.. Ik geloof dat ik hier een zeldzame heb gevonden. Mijn man is niet altijd de meest attente, maar wel onwijs lief en zorgzaam. Zeker nu ik zwanger ben. In het huishouden doet hij zeker meer dan ik. Wat qua werk/vrij verdeling echt andersom zou moeten zijn, maar hij is wat ongeduldiger en netter dan ik. Ik zal dus zeker niet klagen, en hoop dat jullie mannen een beetje bijtrekken en wat meer gaan zorgen.
Geranium whaaaaaadie is SUPERPOSITIEF! Pff met 4 weken meteen vertellen is wel heel vroeg ja! Maar het is maar net wat je zelf wil! Zwangels het is zo lastig om te zien omdat de testen op verschillende plekken in verschillend licht liggen! Maar die in de donkere foto lijkt idd wel donkerder! Als ik jou was zou ik mooi doortesten! Is het een idee om nu even de fotoś achter elkaar op dezelfde plek te leggen en op de foto te zetten? Aster spannend!!! Lavins pff zoń hefige ongi..das ook niks! Sarah leuk! Hoe was het bij de prénatal? wat al gezegd is, ze hebben altijd leuke maar vaak ook wel dure mensen! Dia hmmmm mars...zoooo lekker! een vmk dacht ik bij jou ook aan vanwege dat streepje. Het is wel goed om het even te onthouden, mocht je dit vaker krijgen. Mocht het namelijk niet lukken en je hebt het 3 keer, dan mag je voor onderzoeken. Dit wist ik ook niet, maar het werd me verteld toen ik zei dat het bij mij 5 keer vroeg mis was gegaan. Oh..je woont in België, dan weet ik natuurlijk niet hoe het zit.. Fijn dat je op een gegeven moment pijnvrij was vandaag! en er kunnen 50000 berichten per topic! of was het 5000, iig, een aantal Minnie nou ik heb 2 bevallingen gehad maar pff mijn ovulatie is killing! Nik haha bij mij waren jeukende tepels wel een zwangerschapskwaaltje! Sofie wow je bent lekker lang in het zwembad gegaan! Lblue waar laten jullie de echo maken als ik vragen mag? 40 euro voor een half uur is netjes! Amandie dat is wel even schrikken ja! Zwanger: meestal zeg ik: hallo ik ben zwanger, niet ziek! Maar ik vind eigenlijk dat je als je zwanger bent en je bent daardoor misselijk of op een andere manier beroerd, dat je dan wel ziek bent
Ik kreeg net een mail van de arts en ik mag een natuurlijk homeopathisch middel proberen om ervan af te komen. Hopen dat het over 2 maanden niet meer gevonden wordt. De arts had een andere arts gebeld of er een middel was waarmee de parasiet gedood kan worden zonder dat er een risico is voor de baby. Als ik wacht tot na de bevalling is de kans er dat mijn kindje het ook krijgt. Ik heb er namelijk wel kleine klachten door. Gelukkig niet heel erg maar het magnesium gebrek van het veroorzaakt heb ik dus al heel lang. Tot de geboorte van mijn kindje is het beebje door de placenta er ook immuun voor. Het wordt ook niet erger ofzo. Maar er bestaat een kans dat er bloed contact is natuurlijk tijdens de bevalling. Ik loop er al jaren mee rond zonder dat ik het wist. Kan iedereen dus hebben! Je kan de pasasiet ook van luizen krijgen! Als je krabt en je hebt een wondje en je krabt de besmette luizen kapot in het wondje. Ik heb nooit luizen gehad, ik weet dat het van een teek is geweest.
Ik hou het allemaal niet bij hoor mensen.. sorry als ik soms iemand vergeet.. Amandie heftig hoor! Geranium Gefeliciteerd (uh dat was toch de goeie? ) Lavina balen van je heftige ongi Paloe ja aan foliumzuur.. sorry ik ben de rest alweer vergeten.. :S HIer nog geen posi ovu test.. dus ik test nog maar even door... mja hij komt hopelijk binnen nu en 4 dagen.. Ik ben er tussenuit tot morgen avond!