Voor degene die het vroeg, en voor andere die het willen weten. De echo doen we in domburg, kan gewoon in de avond, dus dat is wel fijn. Heb er echt zin in!
Oh jaa.. leuk lblue.. die pretecho.. ik denk dat wij dat ook gaan doen.. Hier is het 30 euro voor 30 minuten... maar de fotos en dvd zijn appart nog 7.50 dus komt ongeveer op hetzelfde neer.
Yakult ed hebben helemaal geen zin heb ik gelezen, de bacterieen die daarin zitten zijn echt te verwaarlozen. Toevallig heb ik net in een zw.schapsboek gelezen "de geboortegids" dat probiotica in vorm van capsules zeer aan te raden zijn tijdens zw.schap maar ook daarbuiten. Kan ook echt geen kwaad, tis zelfs goed. Heb het zelfs nog nagevraagd bij mn HA en die zei ook dat t geen kwaad kon. Van Ortica heb je zelfs speciale probiotica die je in het laatste trimester kan gebruiken zodat ook de baby profiteert van de goede bacterieen. @Sarah, niet alleen de lucht van die kannen vind ik vies, echt ik vind heel mn huis op het moment stinken, gewoon de huisgeur denk ik, lijkt wel of alle geuren op me af komen. De vuilnisbak, de fruitschaal, mn geurkaarsen, ik word er gewoon niet goed van, en als ik dan naar buiten loop ruik ik de cavia's en konijnen terwijl het hok net is schoongemaakt. Ben aan de ene kant wel blij met die kwaaltjes want had het bij mn dochter ook maar niet bij de keren dat het fout ging dus dat is dan weer het voordeel.
@Minnie dus jij zou mij ook die van orthica adviseren? Ga het toch maar eens proberen misschien heb ik er dan eindelijk eens minder last van.
Ja Orthica is een heel goed merk, tis wel wat duurder maar er zitten geen onnodige stoffen in. Ik gebruik er ook de zw.schapsvitamines van. Nou meiden ik houd het voor gezien voor vandaag, ik ga naar mn bedje nog ff lekker lezen. Tot morgen x
Lavina: dank je wel!!!! Het leuke is dat ons gevoel het ook zegt dus ik ben heel benieuwd! Verder mijn orthomoleculair arts heeft 1112 weerstand van AOV aangeraden. Ik gebruik ook orthica is ook prima maar die van AOV die hoef je niet op een lege maag in te nemen en die kan je dus met iedere maaltijd innemen. Orthica moet op een lege maag. Dus het is een keus wat je liever wilt. Het is beide prima. Ik heb ook een slechte spijsvertering in mijn maag en daar het ik nu enzymen voor gekregen die ik 10 min voor het eten in moet nemen. Die zijn van AOV dus ik stap gewoon over. Heb ik alles in 1 merk.
Hahaaha we zullen zien lavina.. ik ben benieuwd of je gelijk krijgt... En anders mag je het later nog een keer proberen hahahaha
Nike koppijn was ook een symptoom bij mij! Superpendel van Lavina! Hoop dat hij uitkomt! Sarah leuke dag! Lavina je hebt pb! Amandie hahhaa had je één jeukende tepel ja? supermooie test! Welkom bij de kruikenzeikers! Pijnstiller: haha ibuprofen 400 kan ik alleen nemen als ik al lig! Ik val er zo van in slaap! Van 600 al helemaal. Geranium haha waarom weet hij niet van die test? Vriendin: volgens haar wordt het een meisje en wordt ze 12 februari geboren. Vandaag kwam ik bij de gastouder aan en meteen zei ze: je krijgt een meisje! Dus ik ben heeeeel benieuwd en strontnieuwsgierig! Yakult: bij mij heeft dat vroeger echt wel geholpen hoor! Ik zou dat eigenlijk weer moeten gaan gebruiken.
Ja we laten het geslacgt wel bepalen.. maar als je na 21 augustus ongelijk hebt.. mag je het voor die 20 weken echo nog een keer proberen.. En mocht je gelijk hebben... vind ik het heel eng..hahahah Ik ga douchen.. en dan naar bed.. morgen is vl jarig.. maar we vieren het niet echt..
@Chickie Fijn dat je man ook ziet dat die test van mij vandaag iets donkerder is! Maar ja met deze moet ik echt geduld hebben...hihi ga vrijdag weer testen, als ik me morgen kan inhouden... @Lavina dank je! Heerlijk om na twee avonden alleen te zijn weer naast elkaar te zitten op de bank. Echt genieten <3 Ga nu lekker slapen, morgen met een vriendin naar de Pulledag hier in Hoogeveen. Dit is een markt die hier elke zomervakantie is en dan 5 of 6 keer achter elkaar op de donderdag. Gezellig met muziek, kraampjes, rommelmarkt.
@paloe: hij was vanochtend vroeg weg. Kon mezelf niet inhouden en vind het ook een beetje lullig om nu nog te vertellen. Vrijdag testen we samen! heb wel last van kramp in m'n onderbuik. Een beetje een trekkebd gevoel. Het voelt wel heel anders dan ongi krampen! Nu lekker slapen, ben bekaf! Truste allemaal!!! X
Probiotica kun je ook voor je vagina slikken trouwens, om daar alles in balans te houden om bijv. schimmelinfecties te voorkomen! Yakult, activia enz. zou belazeritus zijn volgens mijn gynea daar zit probiotica in maar zo weinig dat het geen effect kan hebben. Ze zei dat je dan net zo goed (goedkopere) yoghurt zou kunnen proberen. Ik slik trouwens ook de probiotica van Orthica samen met de Zwangerschapsvitamine en de vitamine D. Ook nog C maar van een ander merk. Orthica is te koop bij de apotheek. @Amandie: ik zou ook slikken wat je arts je voorschrijft!
goedemorgen! pppppfffff alweer 3 dagen zo slecht aan het slapen! elke nacht word ik wakker om 3u en lig ik nadien te woelen om inslaap te geraken en tegen dat ik terug slaap is de kleinste wakker,dus ben brak! even een vraagje:als je pijn krijgt in je borsten is je ei dan geweest of nog niet?ik heb last van venijnige pijntjes/steekjes in de buurt van mijn oksel en ze zijn erg aanwezig!alle dat is nu sinds gisteren maar ff geeft nog geen eisprong,maar zelf denk ik dat hij wel is geweest. nou amandie:wat een uitslag seg!!gelukkig is het niet schadelijk voor jou en je kindje!ik geloof dat als je de parasiet hebt dat het nog wel actief kan worden en iemand die ik ken heeft het gehad en die ha zei dat het nooit uit je lichaam te krijgen is! nu hoop ik natuurlijk voor jou van wel he! dia:en nog wat gedaan in het huishouden?als je geen zin hebt,doe je het toch niet...ooh lees het al...ja met dieren in huis moet je wel. ppff ik ben blij dat ik geen huisdieren meer heb,maar ja..ik poets toch nog wel 2x in de week. gebakje:en hoe was de film? hey ing!alles goed met jou? sarahtj3oh leuke cadeautjes voor je vl!! lavina:ja proefkonijn pendelen !! zwangels:dat zijn al veel details voor een vroege donderdag ochtend! maar fijn dat je er precies in zo verre van hebt genoten chickie:ibuprofen mag niet als je zwanger bent/wil worden. amandie:mooie knal test!!
Goedemorgen allemaal! @sarah: gefeliciteerd met vl! @sofie: naar is dat he, niet kunnen slapen! Hopelijk voel je je snel beter en kun je heerlijk slapen! @lavina: wat leuk dat jij ook pendelt! @hier: werd net wakker en was hartstikke misselijk! Vl is op tijd weggegan vanochtend, dus heb niet getest. Morgen gaan we samen DE test doen, zo spannend! Voel me heel vreemd, zal de spanning wel zijn. Vandaag dagje met moeders op stap, dus zal weer moeilijk worden om niks te zeggen. We hebben besloten om als de test posi is het wel dit weekend aan onze ouders te vertellen. Mocht het misgaan, dan heb je idd wel de steun van je omgeving. En daarbij houd ik er ook niet van om zoiets te verzwijgen! Pfffff, zo spannend!
We zijn uiteindelijk niet meer gegaan. Hebben thuis een film gekeken. The dictator. Manlief vond hem helemaal geweldig. Ik iets minder Hele slappe flauwe humor.
Goeie morgen dames, Gisteren thuis gekomen met vl, hij is beginnen stofzuigen, ik ben de afwas beginnen doen en het stof afgedaan en moment dat hij bijna gedana had met stofzuigen ben ik met de mop rond gegaan. Daarna samen frietjes gaan halen en gerelaxed met Armageddon op tv. Natuurlijk had k weer tranen in de ogen... bleitfilm seg... Ik weet niet meer wie het gevraagd had: maar moment dat ik pijn begin te krijgen aan men (.)(.) dan is men ei geweest... Kheb net gister men ovutesten aangekregen, zwangerschapstesten en extragevoelige zwangerschapstesten van 123testen. we zullen zien eh... Verwacht nu pas men ei rond de 28ste als k uitga van de langste cyclus... Hebben jullie dat ook al eens dat jullie wakker worden en het idee hebben dat jullie niet geslapen hebben en dan op de klok zien en zien dat het al ochtend is...?