Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    He ik woon in het dorp ernaast! Bij mn eerste zwangerschap ook daar geweest maar toen hadden we een pakket. Ben nu wel benieuwd naar waar jij woont!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen allemaal !!!!

@Sarah, gefeliciteerd met je vriend

@Zwangels, veel plezier bij de pulledag

@Dia, heb hier sinds een week het gevoel dat ik een kater heb als ik opsta, is zo'n beetje hetzelfde gevoel als niet gelapen te hebben. Echt vervelend.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Goedemorgen!

Hier alweer een poosje wakker! Straks dus lekker op stap met m'n vriendin. Vanochtend eens een andere zwangerschapstest gedaan (midstream) En die geeft ook een 2e streepje....heb een foto gemaakt maar omdat er een venstertje in de test zit kun je het maar slecht zien. In het echt is het 2e streepje dus veel duidelijker. Maar ik geloof nu echt dat ik zwanger ben! :D:D:D Ga mijn banner aanpassen, het zal wel een schatting zijn van hoever ik nu ben.

4. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zie een streepje... Jij maakt wel heel traag hcg aan eh meid ;)
    Laat je bloed eens trekken dan weet je t zeker...

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ga morgen de verloskundige bellen, kom ik vandaag niet aan toe! Maar hcg gaat langzaam ja....maar misschien bel ik morgen ook wel de HA voor bloedprikken, weten we het helemaal zeker! Maar ik ga er nu wel vanuit dat het weer raak is!

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Gebakje..
    Die hadden wij eergister toevallig gekeken.. ik vond er ook niet echt wat aan.. vl lag natuurlijk in een deuk.. mannenhumor noem ik dat maar..

@Zwangels.. gefeliciteerd!!! Misschien kan je volgende week een cb met indicator test doen... dan is het oude hcg echt weg.. of te laag om daarmee positief te testen.. dan weet je het 100% zeker.

@Dia.. ja of ze heeft voor haar NOD getest.. want ze weet immers niet precies wanneer haar eisprong was...en is hij misschien juist super duidelijk voor de duur van haar zwangerschap...

@ ladies bedankt voor de felicitaties.. dochter had een heel mooi schilderij gemaakt voor hem.. en van ons samen een hele mooie nieuwe hengel met een grote doos met nieuw aas en een nieuwe bak waar hij levend aas in kan bewaren...(gisteren om 0.00 uur heb ik hem zijn i love papa rompertjes gegeven.. omdat noa het nog niet weet) hij was met alles heel blij.

Verder niks bijzonders, enkel denk ik dat ik een blaasonsteking heb.. tis nu al telaat dus morgen voor 10.00 uur een plasje inleveren.. want het voelt niet fijn...

7. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Sofie: Dat klopt dat die actief kan worden! Ik moet ervoor zorgen dat mijn weerstand heel hoog blijft. Zolang dat zo is wordt die ook niet actief. Het is niet helemaal waar dat die parasiet nooit uit je lichaam te krijgen is. Er zijn wel gevallen bekend waar dat wel zo bij is. Ik moet alleen na de zwangerschap er alles aan doen om links of rechts om te proberen ervan af te komen en mijn weerstand moet hoog blijven.

Chickie: Orthica is inderdaad een prima merk!

Zwangels: Ik zie een streep hoor! Mooie banner! Vast voorzichtig gefeliciteerd dan! :D

@hier: Ik ben wel een beetje nog geschrokken van gister, zit vandaag niet helemaal lekker in mijn vel. Er bestaat namelijk wel een kleine kans dat ik de bacterie/ parasiet/ spirocheet meegeef aan mijn kleine bij de bevalling... Naja.. Duimen dat dat niet gebeurt en bij 5 weken laat ik direct het bloed onderzoeken van de kleine. Ben wel blij dat ik er nu achter ben gekomen en niet volgend jaar ofzo. Hopelijk komt alles goed :)

8. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Het kan inderdaad zijn dat zwangels voor nod aan het testen is nu... Khoop voor haar dat ze donkerder worden...

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @sarahtj: heerlijk een hengel seg :) vist hij zo graag?
    Wij gaan zaterdag weer vissen hahaha kga vl afdrogen LOL
    Khad vorige week veel meer dan hem gevangen :-D

10. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen! Net wakker, heb 12 uur geslapen!!
    Heel heel vaag gedroomd

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @dia Hahahaha....u go girl!
    jij hij is echt een visser...tijdens de verhuizing is zn hengel een beetje stuk gegaan...en heeft sindsdien niet meer gevist...dus een mooiere aangeschaft..ik zelf ben niet echt van t vissen,maar met mooi weer ga ik lekker met een boek naast m zitten.met lekkere broodjes en drinken...hij is gelijk fanatiek..dus denk dat hij op onderzoek uitgaat om een mooie visplek te vinden in almere

12. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Pff kan t niet bijhouden hier, lees af en toe wel mee via telefoon (al sluit ie iedere keer alles af als ik hier wil lezen, kan het niet aan ofzo ;) ) Maar reageren op iedereen lukt me niet hoor!

Sarah gefeliciteerd met je mannetje! Enne hier ook 1 die het vissen weer op wilt gaan pakken, maar dat is dan wel zee vissen (vanaf de kant hoor, niet op zee)

En las ik nou hier iets over een webwinkel beginnen? Of is dat het andere topic? (nod aug) Anders wil ik wel een linkje!

Ik voel me nog steeds niet goed. Krijg geen hap door mn keel, het wilt er dan meteen weer uit. Verkoudheid is wel bijna weg, maar mn buik voelt echt niet fijn, slaap ook erg slecht. Moet zo weer werken maar kost me echt moeite. Zomervakantie is op 1 dag na nu ook voorbij, maandag weer het ritme erin, daar kijk ik dan wel weer naar uit!

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo hier alweer lekker actief bezig geweest.

Naar baby zwemmen geweest, boodschapjes gdaan, net over de markt gelopen ( lees: 3 kramen hier in het dorp), met de kleine vent een watermeloentje geslacht en gegeten, en hem nu naar bed gebracht voor een dutje.

Zo nog even opruimen, zuigen en dweilen, en vanmiddag een stukje met hem fietsen of naar de speeltuin.

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Er is trouwens een zwangerschapspagina app.
    Das makkelijke rop je telefoon dan de gewone website.

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hahaha heerlijk... als het zonnetje lekker schijnt ist wel leuk... kmoet wel zeggen dat t me ontspant... smeer dan ook broodjes en dergelijke...
    Is het een hengel met een draaissyteem (weet in hemelsnaam niet hoe t noemt) of gewoon een hengel om op te halen?

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    No ik heb gewoon een hele oude foon dus die kan nog niet zoveel aan ;)

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sofie oh balen dat je nog zo slecht slaap, hier kan ik merken dat ik voor mijn ei zit, slaap weer als een roosje, daarna slaap ik altijd slecht. Enne pijn in borsten krijg ik zelf altijd na eisprong, maar kan aan jouw FF nog niet veel zien nee, apart lijstje zeg!

@Gera ah wat jammer nou dat hij al weg was, ben morgen dan wel heel benieuwd hoor, maarre die misselijkheid klinkt iig goed (ook al is het niet fijn hihi)

@gebakje film thuis is ook leuk, ik vond die film ook niet zo, vl wel haha mannenfilm :p

@Dia zozo Dia jullie zijn lekker bezig geweest heerlijk! En ja dat wakker worden heb ik ook weleens op die manier, erg irritant is dat, ben je helemaal ff de weg kwijt ook. Haha maak hem in die vriend van je altijd leuk als je meer vangt toch :p Competitie is wel leuk haha

@Zwangels nou als je dan voor het lijstje even je uitgerekende datum (ongeveer) doorgeeft dan zet ik je bij de zwangeren! Gefeli! En idd wat dia zegt wordt nog steeds niet echt veel donkerder, langzaam HCG ja maar lastig te bepalen na die vmk ook

@Sarah bij onze dokter mag je ook later nog plasje inleveren als je vermoed blaasontsteking te hebben, en ja anders morgen ff doen. Gefeliciteerd met je vriend! Fijn dat ie alles heel leuk vond!

@Amandie ja kan me voorstellen dat je nog geschrokken bent, maar wel fijn dat je er nu achter komt en inderdaad niet straks pas en dat ze dan ook meteen de kleine in de gaten houden

@Nik wat heb je gedroomd dan?

@79mama die webwinkel was van een dame in NOD topic hihi :p en ja bijlezen moet je wel de tijd voor hebben anders is het lastig. Poeh jij hebt wel langer last van dat ziek zijn zeg, balen! Oh ja jullie regio's gaan maandag alweer naar school, zijn de meeste kids ook wel weer aan toe hier in de buurt ook wel maar die moeten nog weekje langer wachten.

@gebakje zozo lekker druk alweer daar!

Hier is ongi alweer bijna weg, zo vaag 2 dagen heel veel en nu bijna niks meer, nou ja lekker toch, kunnen we straks weer aan de klus hihi
    Heerlijk weer is het trouwens, ga zometeen even fiets van vl naar de fietsenmaker brengen, weekendboodschapjes doen en dan ff wat in huis doen.

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Dia... ja het is met een telescoop rod(draaisysteem).. anders heeft hij er niets aan... hij vist in grote rivieren voorheen in het noordzeekanaal.. daar zitten flinke joekels... maar hier hebben we het ijsselmeer.. maar is toch weer anders.. ben benieuwd of het hem gaat bevallen hier...

@gebakje en 79mama79... ja ik vond die app onduidelijk.. je hebt onoverzichtelijke mogelijkheden... ik kijk nooit op zp via de laptop.. gebruik altijd mn telefoon.. het enige wat lastig is... is als er veel paginas zijn bijgeschreven om te onthpuden wie wat zei... want kan niet terug om te kijken.. of ik moet steeds kopieren en plakken.. en dat is dan best veel werk..
    Al kan het inprinciepe wel.. ik heb een samung galaxy sII... ik vind het net een computer alleen dan klein...ook met foto's.. kan ze gewoon uploaden vanuit mn gallerij... ideaal eigenlijk

19. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @lavina over een vreemd appartement en een feest met
    Allemaal oude bekenden, en vl ging daar vreemd maar dat was niet erg :D vaag!!!

20. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Op I Phone gebruik ik ook de normale pagina,
    Gaat prima!

Deel Deze Pagina