Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zo wij zijn de hele dag weggeweest.. lekker het park in... daarna op een terrasje ijsje gegeten... nu lekker gegeten ..

En nee.. ik kan morgen ochtend pas mn plasje inleveren.. voor 10.00 uur.. en dan om 14.00 uur bellen voor de uitslag..als het idd een blaasonsteking is.. gelijk receptje ophalen voor antibiotica.. zo werkt dat hier iig.

@zwangels.. dat klinkt als een zeer geslaagde dag..

@Wie vroeg over afscheiding.. ik had dat toen ik net wist dat ik zwanger was.. liep door de stad en het kwam er toen ook uitgelopen.. dacht iei dat het bloed was.. dus heel erg geschrokken.. maar was dus gewoon veel afscheiding..wat ik normaal verder nooit last van heb...

@Zwangere... zijn er nog meer dames die onder invloed van hormonen.. een beetje chago zijn? Ik irriteer me aan vanalles.. ben snel boos en vaak om eigenlijk niks... en dat irritieert mij ook weer.. dat ik zo boos word om niks

2. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Dat was ik Sarah! Ik dacht ook bloed, dacht nu al?
    Nou wie weet is het bij mij ook een goed teken! :)

Oh en een vriendin van me was ook zo chaggo,
    Zal er wel bijhoren, je hormonen staan natuurlijk op zijn kop!

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Yuna ja via telefoon vind ik ook altijd lastig haha, bijlezen lukt wel maar posten vind ik echt lastig.

@Nik & Minnie ja wel fijn dat we hier nog met zijn allen kunnen kletsen ook al zijn we in andere maanden uitgerekend, of nog bezig zwanger te raken :)

@Sarah Klinkt als een lekker dagje :D Hoop dat je geen blaasontsteking hebt hoor das zo vervelend. Ik ben nu soms als zo'n bitch hoop dat de hormonen het hier niet te erg maken!

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Zo rustig hier vanavond...

Ik kreeg net een pbtje van "niemand" a.k.a. niet meer actief..
    Ik weet niet of het iemand van hier is..
    Maar als iemand mij niet geloofd of vertrouwd kan dat ook gewoon met naam
    (Sorry als het niemand van hier betreft)

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

??? Snap hem ff niet sarahtj.

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Das mooi zwangels... dan betreft het jou niet...

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Oke

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Nou van mij heb je niks hoor Sarah, vaag weer dat je zo'n berichtje krijgt, enne ik geloof en vertrouw je gewoon hoor!

Zeker stil hier, ik heb daarnet die film op Net5 zitten kijken en wat pendels gedaan.

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja dat vind ik dus vreselijk, dus wij hebben het openlijk vertelt dat we bezig zijn. Hopelijk kan je morgen (of was het zondag) meteen vertellen hoe het zit!

Ja ik denk al, niemand last van kwaaltjes? Jammer dat je huid zo onrustig is, maar denk niet dat je er veel tegen kan doen, zal wel door de hormonen komen denk ik? Vind je dat buikje niet leuk dan? Ik zou heel trots zijn ;) En paracetamol werkt bij mij niet, dus ik moet dat even overleggen met HA. Van de stress krijgt ik hartritmestoornissen, dat is veel te gevaarlijk.

Nee je was de vorige keer 4 weken toch? Dan moet je nu wel kwijt zijn lijkt me! Lekker gaan genieten!!

@Minnie: ik dacht al, hebben de dames geen kwaaltjes? Ik snap ook wel dat jullie niet willen zeuren, maar het hoort er allemaal bij toch? :D Wat jammer van jullie april topic... als het gelukt is ben ik 26 april uitgerekend... dan mag ik er ook niet bij :( Vind het wel fijn dat we dit kletstopic hebben zeg!!

@Lavina: jij een bitch... waarom geloof ik daar nou helemaal niets van? :D

@Sarah: wat is dat voor iets raars??? Heb even voor je gezocht maar het profiel lijkt verwijderd? Heb je een hele raar PB gehad? Dan zou ik de beheerder even berichten met een kopie van je PB. Als-het-goed-is kunnen hun traceren van welk IP adres het komt, en dus evt ook een link leggen met een ander account. Dat konden wij met ons PHP BB forum (zoals deze) ook! Ik hoop zo dat ze de persoon te pakken krijgen, leert hij/zij meteen de les dat er niet zoiets bestaat als anoniem zijn op internet!

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zou het wel zwak vinden als t iemand van hier zou zijn.. Zeker als ze omder een andere naam posten. T is hier net zo gezellig!
    iedereen zit hier mer dezelfde wens en t zou mensen sieren als ze elkaar wat gunnen. Ik ben ook al meer dan een jaar bezig en baal dat hier nog geen kleine dreumes rondkruipt,maar ik gun t jullie allemaal stuk voor stuk!

11. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Niet dat mijn bericht al niet lang genoeg is.... maar vergeet te melden dat ik pijn heb onder in mijn rug en het voelt alsof ik ongie ga worden! Hopelijk is het een kwaaltje! ;) Maar het voelt niet zo...

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Helemaal mee eens! Sluit ik me bij aan!

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Misschien een overdreven reactie van mij..
    Maar ik neem ff afstand van zp..
    Ik vind het zeer kinderachtig dat iemand speciaal een account aanmaakt om die na het pbtje gelijk te deactiveren zodat ik geen naam zie..

Met het bericht dat zij en andere mij niet geloven...
    Heel achterbaks.. zeg het gewoon rechstreeks in een pb met naam.. of direkt in het topic...maar dit slaat alles..

Dus ik wens iedereen een hele goede en fijne zwangerschap toe.. en iedereen die nog zwanger moet worden.. snel een positieve test..

Gr sarah

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @chickie haha,er zit nu waarschijnlijk iemand heel erg te zweten achter zijn computer.

@sarah dikke knuffel!

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Chickie nou zou met innesteling te maken kunnen hebben misschien? Enne ik een bitch alleen tegenover de mensen die dichtbij me staan, soms kan vl me wel achter het behang plakken :p

@Sarah ja ik zou Lotte ff een pb sturen en vragen of ze het voor je kunnen achterhalen! Knufffff

@souries helemaal mee eens hoe jij het geschreven hebt!

16. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ik hoop het!! En ik verzin het niet, ik hoop echt dat Sarah een berichtje doet naar de beheerder, want ze kunnen het IP adres achterhalen!

17. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Innesteling? Kan dat gepaard gaan met rugpijn en lichte krampen? Ik dacht dat je dan roze afscheiding kreeg... :)

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ga lekker slapen, en ik wil iedereen hier ook een goede nachtrust toe wensen!

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Slaap lekker Zwangels!

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Volgens mij kan dat die klachten veroorzaken ja.

@Zwangels welterusten

Deel Deze Pagina