Wat lees ik hier van sarahtj? Spijtig dat er zo n kinderachtige mensen hier zo reageren... Hier is ongi bijna Gedaan. 2 dagen en san gedaan. Dagje vrij vandaag, maar goed ook want heb hoofdpijn... Zijn er bijna weer testers?
goedemorgen! hier opgestaan met een blaasontsteking en tot bloedens toe auw auw aaaauuuwww!! heb gelukkig medicatie en die werkt snel! verder niet veel in de planning! we gaan dadelijk even naar de dierentuin (planckendaal),daar hebben we een abbo van,dus wel leuk ... sarahtj3:vreselijk dat mensen zo iets doen! maar ik was het niet en anders ben ik wel recht uit! heb je zelf een idee wie het zou kunnen zijn? zou het wel spijtig vinden als je niet meer komt kletsen,vond het zo gezellig met z'n allen! zo kom straks even uitgebreider reageren...
Goedemorgen dames, @Sarah, wat vervelend meid dat iemand je een vervelend pbtje stuurt. Wat gelooft ze dan niet? Als ik jou was zou ik mn eigen hier niet weg laten jagen hoor want dan hebben ze hun zin, en eerlijk gezegd denk ik niet dat het iemand van dit topic is, jij wel? Hoop iig dat het snel is opgelost. En wat betreft hormonen hier ook heel snel geirriteerd op het moment, en ondanks dat ik heel blij ben dat ik zwanger ben ben ik soms ook heel chaggo om niks, nou eigenlijk niet om niks ben gewoon chaggo omdat ik me zo beroerd voel en niet weet waar ik het moet zoeken. Maar als ik dan weer denk aan het wondertje daarbinnen gaat het wel weer. @Sofie, hoop dat de medicijnen snel aanslaan en je blaasontsteking snel weg is. En Geranium nog getest??? En hoe gaat het met jou Zwangels??
Yesssssss!!!!!!! vanmorgen getest en hij was knallend positief!!!!! Kan het nog steeds niet geloven. Vl ligt nu al een half uur naast me oh my god te roepen! Dus ik mag op roze! @zwangels: ik ben ook 18 april uitgerekend ( volgens de calculator op zp)!
Yeahhhhh Geranium, ik wist het al maar nu kan ik je ECHT van harte feliciteren!!!!! haha en je vriend is helemaal van de wap geloof ik he. Geniet er van !!!
En hier ook helemaal blij! Ik heb vanochtend weer getest! En zie het resultaat! Ik kan nu echt zeggen dat ik zwanger ben!!!! Ben zo blij!
Geranium ook hier gefeliciteerd! Sarah als het goed is weet jij beter als hen, dus wat hun roepen maakt in principe niet uit. ik snap je daarin tegen wel hoor dat je afstand wilt nemen omdat het helemaal niet leuk is.. Toch hoop ik dat je naast je neer kan leggen... Vanmiddag even ovutestje doen, ik heb het vermoeden dat ie vandaag positief is
@ allemaal: bedankt voor de felicitaties! Vandaag maar eens lekker met vl alles tot ons door laten dringen! @zwangels: mooie test hoor! En idd grappig dat we allebei 18 april zijn uitgerekend!
Goedemorgen meiden, wat een heerlijk weer is het buiten! Ben maar eens wat eerder opgestaan @Dia hier ongi ook over, kunnen we weer aan de klus hihi Geniet van je dagje vrij! @Sofie autch, vervelend zo'n blaasontsteking en zelfs met bloed, hoop dat je medicijnen snel werken, veel plezier bij de dierentuin! @Minnie hoe is het vandaag? Nog misselijk? @Gera jeej een mooie knallerd, maar we wisten het toch idd al hihi!! Ik ga je op het lijstje bij de zwangeren zetten Haha en je vriend ach wat schattig! Dan doet het ze ineens toch wel heel veel @souries jij ook goedemorgen dan Alhoewel dit was al een uur geleden haha @Zwangels ja volgens mij wordt ie nu toch echt donkerder!! @Yuna succes met je ovu testje! Hoop dat ie positief is, ik ga over 4 dagen er weer mee beginnen lol Hier niet veel te melden op het moment, nog eens bedenken wat ik vandaag ga doen. Moet sowieso schoonmaken tenminste een beetje, schoonouders komen zondag de hond brengen. We hebben wel een soort van oplossing gevonden alhoewel ik liever anders had. De oude hond blijft nu thuis, en dan laat de buurvrouw die uit tussendoor, die hond hoeft niet zo vaak. Dan krijgen wij de jonge hond voor een week, maar die moet dus wel vaker uit en kan niet echt alleen zijn. Dus heb tegen vl gezegd als ze 's nachts gaat piepen en janken ga je maar boven met haar slapen. Nou moet ik nog even een hekje van hout in elkaar zetten voor om de trap heen want anders gaat de hond vrolijk naar boven als ik er niet ben en dat wil ik natuurlijk niet. Zo is het wel aardig opgelost gelukkig en ik hoop maar dat ze beetje rustig houd deze week haha.
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Zwangels (29 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje Afsprakenlijst 8 augustus 2012, mamavanf, 1e afspraak, echo, bloed+urineonderzoek VK 13 augustus 2012, gebakje, 1e afspraak en echo VK 15 augustus 2012, minnie1979, 1e echo Gyn 21 augustus 2012, sarahtj3, 1e echo Gyn 25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK 3 september 2012, LBlue, controleafspraak vk 10 september 2012, LBlue, pretecho 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn), 11 augustus 2012 Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012 Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje, 16 augustus 2012 Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 17 augustus 2012 Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012 sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje, 22 augustus 2012 Yuna26 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012 Diabolique21 (24 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 13 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Hai meiden, Wat was er veel om bij te lezen! Ik ben even weg vanaf gister 15:00 uur en moest heel wat inhalen. Gister middag toch maar naar de HA gegaan en gevraagt of ze ook willen prikken op antistoffen, dan kunnen ze zien of de bacterie nog erg actief is. Dat wordt nu dus gedaan. We zien het wel verder . Daarna even bij mijn ouders gegeten en daarna moest ik les geven en was pas om half 10 weer thuis. Toen kwam er een vriendin ff bij kletsen en daarna ben ik meteen gaan slapen. VL was bij vrienden geweest en had iets te veel biertjes op haha Die zal vanmorgen wel een katertje gehad hebben. Eigen schuld dikke bult Geranium normaals gefeliciteerd!!! Wat lees ik nu voor rare berichten bij Sarah. Snap er helemaal niks van. Is er serieus iemand die een account gaat aanmaken en haar wat lelijks gaat sturen Ik snap niet dat ze inderdaad niet even contact opneemt met de beheerder en gewoon gezellig mee blijft kletsen. Maar zo ieder zijn eigen oplossing. Ik ben zo toe aan weekend!!!! We gaan een boot kopen! Dus dan kunnen we lekker varen Ik moet nog wel de was doen van het weekend want de wasmachine is 1,5 week stuk geweest dus er ligt een hele berg! hihi... Verder lekker uitrusten en van de zon genieten Sofie: Beterschap!!!