Ik geef majorette les aan meiden van 6 tot 14 jaar. Erg leuk! Varen vinden wij heerlijk en wij kunnen de boot naast de deur leggen dus dat is ideaal! Zwangels: Dat klinkt erg goed! Mamajens: Gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat je zo snel de echo hebt! Ik moet helaas nog 2 weken wachten. Even een vraagje: Met mijn eerste echo ben ik ongeveer 8 weken. Ik weet niet of ik met een volle of lege blaas moet komen. Ik denk leeg, maar als die wel vol moet zijn kan ik hem niet makkelijk vol krijgen vanzelf. andersom wel natuurlijk
@Amandie hoelaat moet je voor die echo dan? Anders gewoon ff 2 glazen water naar binnen werken voor je erheen gaat, leeg maken kan altijd nog, vol maken niet nee @Paloe balen dat fiets nog niet goed is! @mamajens wordt gewoon een goede plakbeeb!
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Zwangels (29 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 8 augustus 2012, mamavanf, 1e afspraak, echo, bloed+urineonderzoek VK 13 augustus 2012, gebakje, 1e afspraak en echo VK 15 augustus 2012, minnie1979, 1e echo Gyn 20 augustus 2012, Mamajens, 1e vroege echo Gyn 21 augustus 2012, sarahtj3, 1e echo Gyn 25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK 28 augustus 2012, Zwangels, 1e afspraak + echo VK 3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK 10 september 2012, LBlue, pretecho 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012 Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje, 16 augustus 2012 Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 17 augustus 2012 Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012 sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje, 22 augustus 2012 Yuna26 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012 Diabolique21 (24 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 13 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Lavina: Ik moet om half 12. Dus dan zal die na het ochtend plasje wel weer volgelopen zijn. Moet ik het dan even ophouden
Amandie, hij moest bij mij vol zijn. Tot 14 weken geven ze aan dat je het beste met een volle blaas kunt komen. Hier was een uurtje voordat je gaat 2 glazen water drinken. Dus je kunt tot half 11 gewoon plassen en dan even 2 glazen water weg klokken ik had echt even een mooi antwoordlijstje gemaakt op mijn telefoon, en verkeerd knopje, weg..:S Paloe... jou tip vanmorgen werkte beter.. Maar minnie, verse soep... Heerlijk. Ik ben ook echt de eerste weken (week 6 en 7) doorgekomen door mijn moeders groentesoep, lekker sterk getrokken en veel groeten, Jam! Mamajens, gezellig dat je er weer bent! En wat goed nieuws! Gefeliciteerd!!!! Ik had echt nog zeker een paar mensen waar ik een reactie op had... Maar sorry... Ik ben het kwijt.. Ik ga alleen nog maar Paloe haar manier doen... Dan gebeurt me dit niet meer.
zo,hier 2 pilletjes genomen en mijn blaasontsteking is zo goed als over! alle de pijn is weg maar moet wel nog veel plassen. ze zeggen dat zwangeren meer last hebben van blaasontstekingen,dus ik hoop dat dit een teken is gelukkig is het bloeden ook gestopt,want dat vond ik maar eng. verder wel dikkere borsten en af en toe steekjes erin net nog maar eens geklust ,je weet nooit waar dat goed voor is maar ff geeft nog geen kruis,misschien omdat ik de laatste dagen zo slecht slaap tja wie weet dat?! we zijn namiddag 2u naar de dierentuin geweest,was gezellig en leuk en heb veeeeeeel ooievaars gezien!nu maar hopen dat die geluk brengen! geranium:alsnog een dikke proficiat!! zwangels:toch zwanger?!alle voor jou een dikke proficiat lavina: goed idee,vl bij de hond zetten heb jij tenminste je slaap nog! amandie:druk dagje zo te horen! fijn dat je toch een bloedonderzoek hebt gevraagd,ben je toch wat geruster he?! de was:ja die ligt hier ook al 3 dagen klaar in de badkamer,maar heb nergens zin in hihihi echo op 8w moet niet met een volle blaas,beebje is dan zelf al heel goed te zien,zelfs het hartje zie je goed! lblue:hmm ja dat had ik vroeger ook,maar nu is het rond de eisprong en dat is nieuw voor mij! misschien verandering in de hormonen... fijn dat je je al wat beter voelt! en nog 2 daagjes en je bent jou 1ste trimester ook al voorbij!tijd gaat snel! minnie:hier maak ik ook regelmatig soep,maar dan wel van verschillende groenten en dan mixen met balletjes mmmmmmmm mamajens:hey welkom hier,kom maar lekker meekletsen!! proficiat!! yuna:ik zou 4u wachten en nog een testje wagen...
Geranium en Mamajens gefeliciteerd!!! @Geranium: wanneer ga je het je moeder vertellen? Ik vermoed dat ze het allang aan je gezien heeft! @Sofie: sterkte met de blaasontsteking, ik hoop dat je je nu na de medicijnen al stukken beter voelt? @Lblue fijn dat je je langzaam aan beter voelt! Straks heerlijk genieten van je zwangerschap! @Lavina Schumacher: jezus wat gaat jouw cyclus snel zeg! Kan het amper bijhouden, nog 1 cyclus en we lopen weer gelijk? @Zwangels: wat apart dat je een volle blaas moet hebben, ik moest met de inwendige echo juist een lege blaas hebben maar het zal wel anders zijn als je zwanger bent denk ik. Maar spannend, je gaat 28 augustus dus kennis maken met je kleintje!!! Hopelijk kun je dan ook al het hartje horen! @Paloe: heb je altijd al een lastigere huid gehad? Ik had als puber veel acne, en heb toen de Diana-35 pil gekregen. Ik moet zeggen dat het nu ik gestopt ben met de pil het me nog allemaal reuze mee valt, klein puistje hier en daar. Ik ben er ook op voorbereid dat ik het terug ga krijgen. Ik weet niet of je het gebruikt, maar producten als Clearasiel enzo kunnen het ook verergeren. Zijn de kwaaltjes wel een beetje te doen of is het echt eventjes doorbijten? @Amandie: 20 aug al echo! Kei leuk! Mooie leeftijd die meiden van marjorette! Op het jongerencentrum werk ik ook met de meiden van 8 t/m 13! Over je echo, ik zou even bellen of je met volle of lege blaas moet komen, dan weet je het zeker! Wat leuk dat het nu stukken beter gaat met de lijst! Hij mag nog wel een stukje rozer worden uiteraard! Ik gevraagd om 7 oktober een Vagabond Demo te geven. Dat is een stansmachine die o.a. gebruikt word bij scrapbooking. Heb die demo vorig jaar ook gedaan, kei leuk! Mijn temp zakte vanmorgen als een baksteen.. lijkt me niet goed. Verder nog lichte buik- en rug pijn, minder erg als gisteren. Maar ik heb dus echt kotsmisselijk en duizelig, er liep net een man langs me op met een sigaret en het scheelde niet veel of ik was terplekke ziek geworden. Ik kan daar normaal heel goed tegen. Ik hoop een kwaaltje, maar gezien de temp durf ik niet teveel meer te hopen.
@Lblue ja ik doe het ook altijd met notepad ernaast en dan kopieeren zodat het niet mis gaat, zo irritant dan weet je niet meer wat je allemaal getypt had. @sofie fijn dat blaasontsteking zo snel weggaat bij jou! hoop dat de ooievaars geluk brengen Overigens hebben jullie allemaal wel mijn berichtje terug gekregen want ik heb van verschillende mensen gehoord dat mijn pb niet aangekomen was?
@Chickie hm ja volgende zijn we ongeveer gelijk denk ik, zou dan 24 september weer zijn Leuk die demo!! Apart zeg dat je je ineens zo beroerd voelde, misschien is deze laatste dip wel innesteling, en de eerdere niet, spannend ben benieuwd!
Bedankt allen voor de felicitaties en reacties! Ik moet met een volle blaas komen omdat ze dan via de buik een echo proberen te maken. Tenminste zo zei ze dat. Maar ga ervan uit dat het inwendig zal geschieden. Begin nu steeds meer kwaaltjes te krijgen, of tenminste erger. De misselijkheid is nu vaker, en heb zo'n opgeblazen gevoel. maar dit alles heb ik er voor over! Vind het trouwens erg lastig om tegen niemand wat te zeggen. Vorige keer wisten meerdere mensen dat het mis was gegaan ook al was het erg vroeg. Maar nu wil m'n man het liever nog even stil houden. Dit snap ik ook wel, maar ben gewoon zo ontzettend blij! Echt super dat de lijst steeds beter word! Er we gaan ervoor dat iedereen straks zwanger is!
Juist iedereen zwanger! Goed idee! En idd, met volle blaas komen en als het toch inwendig wordt dan even plassen. Leuk hoor, al die zwangere meiden!
Vanavond het grote nieuws aan m'n zwager en schoonzus verteld. Ze waren helemaal verbaasd!!!! Morgen zijn de ouders aan de beurt, spannend d8 Bedankt voor de felicitaties allemaal! En truste!
Hihihi wilde ff mede delen dat vl ziekjes is... Hij wilde vanavond grote jan uithangen en alcohol drinken en jah nu heb je t eh... Ziek hahaha... Geen medelijden nu! Wie ni horen wil, moet voelen...
goedemorgen! hier eens goed geslapen,was pas wakker om 7.30u! ben wel om 1u naar het wc geweest,maar direct terug kunnen inslapen! hier deze ochtend een temp van 37,1C en ff geeft een eisprong op dag 10!! ben er wel blij mee,maar of ik dit wel moet vertrouwen weet ik niet! we hebben die periode wel flink geklust,dus hoop dat het raak is blaasontsteking is zo goed als over,moet alleen nog geregeld naar de wc,maar dat vind ik niet zo erg! die pijn is veel erger! wel heb ik sinds gisterenavond last van wat hoofdpijn! gisteren moest ik een paracetamol nemen en nu begint het weer. vandaag niet veel in de planning. vl heeft de nachtdienst,dus die slaapt de hele dag en ik moet alleen nog naar het kv voor pampers en wie weet ook nog een pakje testjes chickieooh leuk een demo!! die tempdip kan een innesteling zijn,dus wie weet...afwachten. lavina:ja pb terug gekregen van jou... zwangels:ja idd lastig om te zwijgen he?ik heb mij ook voorgenomen om te zwijgen tot een week of 10 a 12! wij hadden het alleen tegen vl zijn ouders verteld en toen een vmk gekregen en oma was toch best verdrietig! geranium:fijn dat de reactie's positief waren!! dia:hahaha zie jou je vl al uitlachen met zijn katertje hier ook geen probleem mee en zeker geen medelijden! ik zeg altijd 's'avonds grote jan s'morgens ook maar grote jan'! dan zegt vl:klopt niet,als ik s'avonds vogel kan ik s'morgens ook niet vliegen' hahahahaha
Goedemorgen, @MamaJens, wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!!! @Lblue, ja soep valt goed he als je je zo beroerd voelt, ga volgende week ook eens een lekkere pan verse groentesoep maken. @Sofie, toen ik net wist dat ik zwanger was, zag ik op een dag ook heel veel ooievaars, dus wie weet meid. @Chickie, net wat de rest ook zegt, kan zomaar een innestelingsdip zijn. Ik had 2x een kleine dip, kijk maar bij mn kaartje, dacht toen ook dat het niks meer werd. Hier niks bijzonders te melden, de ochtenden zijn ff vervelend maar als ik eenmaal ben opgestart gaat t wel weer. Alleen de geuren overal word er zo niet goed van, meer zwangeren last van??
@geranium wat fijn dat ze het leuk vonden en verrast! Ben benieuwd wat jullie ouders zeggen! @Dia hahaha ik zeg altijd hetzelfde maar ja mijn vl drinkt eigenlijk nooit heel af en toe. eigen schuld dikke bult @sofie fijn dat je eindelijk goed hebt geslapen zeg, en ei op dag 10 kan zomaar eens hoor. Hier zometeen even wat hout halen om zelf een klein hekje te bouwen om de trap heen voor de hond van schoonouders en verder nog even een tulband bakken voor morgen. Dan beetje opruimen en verder zien we wel
Een hele goedemorgen dames! Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag. Straks hier in huis rommelen, en dan vanmiddag/vanavond lekker BBQ met de buren. Haha Dia, groot gelijk hoor! Is hij nu nog beroerd? Verder hebben wij het nog aan niemand verteld, het ligt elke keer op mijn lippen en dan denk ik oh nee nog niets zeggen. Denk wel dat ik me snel verspreek....ben dan wel benieuwd naar de reacties! Fijne dag allemaal!