Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Hahahaha Dia, ik ken het verschijnsel. Mijn man heeft daar ook wel eens last van. Ik heb daar ook nooit medelijden mee, en als er afspraken staan, dan gaat meneer ook gewoon mee. Had hij maar minder moeten drinken.. Dusse... You Go Girl!

Minnie, Soep is idd The Best! En jij vroeg naar de geurtjes toch? Ik heb er nu niet echt meer last van, maar wel echt gehad. Vooral gesmolten boter. Daar ging ik echt bijna van over mijn nek. Dus vooral gekookt in olijfolie:)

Geranium, leuk om te vertellen he! Dan kan je lekker je blijdschap delen! Het wordt helemaal leuk als je straks het aan iedereen verteld! AL die felicitaties!

Zwangels, bbq... Heerlijk weer ervoor! Wij gaan ook bbqen met vrienden! Gezellig en lekker!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Net ff naar de speeltuin geweest, dochtertje lekker spelen wij op het terras. Ook hier vanavond BBQ maar tis niet zo warm als gisteren, hopelijk blijft t droog.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Hier is het ook heerlijk weer, niet te warm en een lekker zonnetje!
    Mmmm heb er nu al zin in de BBQ. Zijn nu alles aan het klaarzetten.
    Fijne avond iedereen!

4. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper en ik waren maar met zijn 2tjes met eten, dus hij heeft net ( makkelijk) tomaat ei en ui op, met een broodje erbij.
    Zo makkelijk , en in 10 min klaar.

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ohw en hier is het nog helemaal blauw met een zonnetje. Heerlijk.

6. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben eerst verjaardagskleren voor de kleine man wezen shoppen. In st willebrord zit boefje. Een leuk boetiekje met baby en peuter kleding. Wel allemaal merk kleding, zoals hugo boss, en vingino etc. ( daarom kom ik er eigenlijk nooit)

Maar er was uitverkoop. Op de hele rekening 50% korting. Dus dan is het wel leuk.

Daarna bij de speelgoedwinkel zijn kado uitgezocht, versiering gehaald etc.

7. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nog 2 dagen en dan de echo !!!!
    Ik heb er zin in.

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Minnie gezellig in de speeltuin, ja hier ook wat bewolking eerst maar nu hebben we weer blauwe lucht en warm zat hier, veel plezier met bbq

@zwangels jij ook, bbq ze!

@gebakje lekker makkelijk eten toch! en lekker ook :D klinkt als een leuk winkeltje, en in de uitverkoop is het wel leuk om soms iets van een merk te halen :D Je bent al goed in de voorbereiding voor de verjaardag zie ik! Jaaa bijna zover ben heel benieuwd naar je echo :D

Hier ging vandaag alles anders zoals gepland. Eerst vl zijn fiets opgehaald en toen had ik de huisartsenpost opgebeld voor advies. Had al tijdje last van jeuk bij mijn buitenste schaamlippen (lekker genant en bah ja weet het!), blijkt het een uitwendige schimmelinfectie te zijn, moest ik weer naar de stad omdat hier in het dorp ze niet de goede zalf hadden. Dus was voor niks naar het dorp gefietst hier om vervolgens met de auto weer weg te moeten. Toen nog even hout gehaald om het hekje in elkaar te zetten. Vl heeft ondertussen gestofzuigd en de badkamer (gedeeltelijk) en wc schoongemaakt, voor de eerste keer van zijn leven lol haha :D Eerst maar hekje in elkaar gezet en net de tulband in elkaar geflanst en nu staat ie dan eindelijk in de oven. Eindelijk ff zitten pff. Morgen doe ik wel dweilen want heb ik nu geen puf voor. Zo nog even wasje draaien en andere was opruimen. Fijne avond allemaal!

9. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @ Lavina : is het ook. Normaal haal ik zijn kleren altijd bij v&d, c&a of ook wel eens een spijkerbroek bij de wibra. Want hij kruipt overal buiten, dus een gat zit er zo in. En sommige maatjes heeft hij maar 4-5 weken aan gehad. Maargoed ik had nu 4 merk shirtjes voor 53 euro. Zou normaal 106 geweest zijn. Dat had ik er never nooit niet voor betaald :p

10. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Lavina Tegenwoordig hebben ze die zalf ook bij de drogist. Geen recept meer voor nodig. Canasten skin heet het dan. Is sinds een maand of 2 of zo.

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja van die reclame op tv, maar ze hadden alleen voor inwendig bij de KV (klein dorp he :p), dus moest wel naar stad toe, dacht dan maar naar ziekenhuisapotheek nu ik er toch heen ga, die geven iig goed advies.

12. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    He bahh Lavina, wat naar! Ik heb dat vaak na een antibioticakuurtje! Wel fijn dat je het nu gewoon zonder recept kunt verkrijgen, ik heb elke keer strijd met mijn huisarts er over. Hij vind dat ik 1 dag een tablet moet gebruiken en geen zalf. En dan is het dus elke keer niet over. En dan wil hij een uitstrijkje maken (meneer wil bewijs) pffft. De vorige huisarts schreef er altijd 3 voor en zalf. De volgende keer ga ik zelf naar het kruidvat het wel regelen!

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja ik heb nog niet voor inwendig gehaald omdat ik denk dat het echt alleen aan de buitenkant zit, heb verder ook geen klachten, denk dat ik maandag gewoon ff HA bel en naar laat kijken voor de zekerheid en dan zie ik wel of ik nog die tabletten nodig heb of niet. Irritant is het zeker, denk eigenlijk ook dat ik het door mijn laatste antibiotica kuur heb gekregen, maar dacht eerst dat het door scheren kwam, en dan was het weer even weg en dan weer terug.

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Zo, weer terug van weggeweest!
    VL en ik zijn lekker een paar dagen naar een sauna/hotel geweest. Lekker een paar dagen naakt rondlopen, heerlijk! Ik mocht alleen een hoop sauna's niet in, omdat ik wellicht zwanger kan zijn. Etherische oliën zijn dan blijkbaar niet goed..
    Van VL dus maar een lekkere ontspanningsmassage cadeau gekregen!

Verder, wat een rare berichten van Sarahtje! Ik snap er helemaal niets van! Wie doet nou zoiets? Ik hoop wel dat ze naar het advies hier heeft geluisterd en er wat mee heeft gedaan..

Dinsdag lekker op vakantie naar Rhodos en woensdag testen!!! Ben echt enorm zenuwachtig... Nog steeds geen ongi kwaaltjes!

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Aster klinkt leuk allemaal! Sauna's zijn ook niet zo goed vanwege de hitte geloof ik, en ook de oliën ja. Voor je vriend is het ook niet zo goed voor de zaadkwaliteit, maar laten we hopen dat dat toch niet meer uitmaakt en je gewoon lekker zwanger bent. Heb je nog kans om ons te laten weten vanaf vakantie na je test? Ben wel benieuwd hoor!

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

He wat naar Lavina, hopelijk is het snel over!

Aster lekker ontspannend he! alvast fijne vakantie gewenst...

Hier is eindelijk een positieve ovu test, die van gister was een twijfel die vandaag niet :) dus ik mag officieel weer op het wachtbankje zitten :p NOD blijft 25 aug.

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Aster oh ja alvast fijne vakantie haha was ik in het hele verhaal vergeten lol

@Yuna jeej klus ze!

18. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@lavina: da's flink balen! Hopelijk ben je er snel vanaf!

@aster: heel verl plezier op vakantie! Geniet ervan!

Vandaag het grote nieuws aan de ouders verteld. Ze waren helemaal perplex, hadden ze niet verwacht! Behalve mijn moeder......'zie maar, ik wist het wel!'
    Grappig hoor, ze had het donderdag allang door! Maar ze was heel blij!

Wij natuurlijk ook, maar we beseffen het eigenlijk allebei nog niet!

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Gera wat leuk die reactie en haha ja je moeder die had het al door en toen moest je nog liegen :p Fijn dat ze allemaal blij zijn, en hoop dat je het snel beseft hoor :D

20. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn moeder wist het ook al voor we het vertelden. En ik had er niet eens gezien. Toch een soort moeder / oma instinct

Share This Page