Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Geranium: Wat leuk dat je moeder zo reageerde! Moeders weten altijd alles..

@rest: Dank jullie wel! Ik heb wifi op Rhodos, dus ik kan het jullie gewoon laten weten! Lekker iedere dag in de zon even op jullie reageren!!

@Yuna: Goed klussen! En dan over 2 weken een ander soort posi test laten zien hier!

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Morgen komen mijn schoonouders in de middag de hond brengen en dan blijven ze slapen tot maandagochtend en gaan ze vanuit hier naar het vakantieadres. Dus zal er morgen niet erg veel zijn. Fijn weekend verder en slaap lekker meiden!

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Slaap lekker!

En succes met de hond..

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier een heerlijk gezellige avond gehad! Lig nu lekker op bed, en dacht typ nog effe een berichtje met mijn mobiel. Ik ben kapot! Dus ik ga ook lekker slapen. Morgen een verjaardag.

Slaap lekker allemaal!

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen, ff snel een berichtje want we gaan een dagje weg.

@Lavina, wat vervelend van die infectie, probiotica schijnt daar ook goed tegen te zijn (ter preventie)

@Aster, o wat heerlijk een paar daagjes naar de sauna, ik vind dat ook altijd super relax.

Hier gaat ie wel weer, gister na bbq wel beroerd geweest, denk van dat vlees en die sausjes, kan mn maag nu ff niet verdragen haha. Nou meiden allemaal een hele fijne zondag en geniet van het mooie weer, wij gaan een dagje naar Duitsland (Hernen) om naar een mega kermis te gaan. Toedeloe

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goodmorning everybody!

hier dadelijk naar vriendin,lekker kralen en de kids mogen in het zwembad!
    3 kids van mij en 3 kids van haar!
    drukke bende!

pppff vandaag weer brak geslapen!!
    wat is dat toch?1
    misschien weer wennen aan het warme weer of zo...

gebakje:leuk zoveel kunnen kopen voor de helft!doe ik meestal ook naar duurdere winkels gaan die 50 ten 100 geven!
    ben benieuwd naar je echo!!

lavina:balen van die jeuk!hopelijk ben je er vlug vanaf!!
    is het vandaag al wat beter?
    he ook niet leuk schoonouders op je appartement!!

aster:klinkt leuk!lekker zo'n ontspanningsmassage!!wil ik ook wel eens hebben!
    alvast een fijne vakantie toegewenst...
    sarahtje:ja vind het balen dat ze niet meer komt!
    echt een k*tstreek!

geranium:tja moeders he...die weten/voelen alles weer aan!leuk die positieve reactie's!

minnie:balen dat je last hebt van de kwaaltjes...maar het is voor een goed doel!
    je komt wel op het moment dat de kwaaltjes erger worden,dus...succes :D

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!

Ik heb wel lekker geslapen, tot 6 uur vanmorgen :p Toen wilde die kleine zijn speen en knuffel hebbend ie hij uit bed had gegooit. Daarna sliep hij weer heerlijk verder, alleen was ik klaar wakker. ( wel moe)

Maargoed, zo zijn de rollen omgedraaid, ik ga hem er zo eens uit halen. We gaan naar utrecht.

8. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@hier: gisterenavond toch maar het nieuws aan m'n vriendin verteld die ook zwanger probeert te worden. Ze was heel blij voor ons, maar zag aan d'r gezicht dat ze bijna begon te huilen. Zij zijn al sinds januari bezig, dus wel even heftig voor haar. Maar ja, wilde in dit geval liever niet liegen!
    Verder wat kleine kwaaltjes. Pijn in m'n onderrug, trekkend gevoel in m'n buik eb vreselijk moe!
    Fijne dag allemaal!

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Goeiemorgen (middag..)!

@Zwangels: Veel plezier vandaag! Lekker rustig aan doen, hoor!

@Minnie: He bah, wat naar dat je zo beroerd bent geweest! Het gaat nu wel weer beter? Of wordt de kermis kotsen geblazen vandaag?

@Sofie: Dank je wel!
    Inderdaad lekkere drukke bende bij jou! Wel fijn dat de kids in een zwembad kunnen, dan heb je geen kind aan ze met dit weer..

@Gebakje: Leuk, Utrecht! Wat ga je voor gezelligs doen hier?

@Geranium: Oh, heftig, zeg! Maar wel heel goed dat je het verteld hebt. Dat het bij haar nog niet gelukt is, is ook niet jouw schuld namelijk.
    Sterkte met je kwaaltjes, niet leuk..

@Allen: Heeft iemand nog wel iets van Sarah gehoord? Hoe het nu met dr gaat enzo? Vind dit namelijk echt een klotestreek en ik zou het echt jammer vinden als iemand daarom ons topic verlaat.. Wij kunnen dr toch juist allemaal steunen?

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik snap er dus de ballen niet meer van.. hierbij mijn ovu testen..
    VOlgende keer neem ik weer die van Bibi gezien deze van sensiset het me heel onduidelijk maken..

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @minnie ja zag speciale probiotica ook voor vaginale flora, maar denk dat ik gewoon die probiotica basis van orthiflor ga aanschaffen is dat degene die jij bedoelde? Balen dat je zo beroerd was na de bbq. Veel plezier in Duitsland!

@sofie schoonmoeder is heel leuk, alleen schoonvader iets minder, enne moet de hele dag weer Duits praten ufff. Gezellig met 6 kids trouwens! En slecht slapen doe ik altijd na mijn ei, dus kan ook daardoor komen.

@gebakje hihi ja dat is irritant als je dan niet meer kan slapen, maar nu moest hij wakker worden :p veel plezier

@gera ja kan me voorstellen dat het heftig voor haar is idd, wel goed dat je het toch gezegd hebt, denk dat niet vertellen of liegen het alleen maar erger zou maken.

@Aster ja ik klets nog wel met sarah op facebook maar hier wil ze voorlopig iig niet komen

@Yuna lijkt me dat de laatste positief is ziet er iets donkerder uit dan gisteren.

Zo schoonouders komen zo net nog ff alles opgeruimd dus ik ben er morgen weer, fijne dag nog en tot morgen meiden!

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Yuna: Ik heb niet veel verstand van ovutesten, maar het lijkt mij dat die laatste toch het positiefst is!

@Lavina: Fijn dat je nog met Sarah kletst. Zeg dr maar dat ze hier gemist wordt! Fijne dag vandaag met je schoonouders!

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Aster , mijn beste vriendin woont in Utrecht. Dus vandaar even lekker eend agje utrecht. (ruim 1 uur rijden vanaf hier).

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Gelijk ff mijn kleine ventje spammen:

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ah, gebakje! Wat een scheetje, zeg!

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hey, ze zijn allebei hetzelfde ingedroogd, die van gister was ook echt positief.. ze zien er vandaag ook precies hetzelfde uit.. dus hoop dat ie vandaag toch echt is geweest, klussen gaat hem vandaag niet meer worden..

Als ie morgen pas springt dan heb ik nog weinig hoop deze maand, maar ja we zullen zien.. :)

Leuk jochie gebakje!

Hoop dat je een goeie dag met schoonouders had Lavina..

En natuurlijk dat de andere een goeie dag hadden!

17. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Wat een leuk ventje Gebakje!

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wat een mooi ventje gebakje!

Hier een heerlijk weekend gehad, op mijn kwaaltjes na...
    Gisteren na de BBQ was ik ook erg misselijk en had een opgeblazen gevoel. Had koude rillingen en zat op den duur met een dekentje buiten.
    Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, het lijkt ook wel of ik steeds meer slaap nodig heb.
    We hadden een verjaardag, en hebben daar lekker meegegeten. Zelf niet zoveel gegeten want was misselijk.
    Zitten we in de auto terug, belt m'n mam op dat ze op het station was en dat haar fiets er niet meer stond. Eerste conclusie: fiets gejat. Toch maar even verder kijken, en daar zagen we hem staan. En hij stond met een ander slot er omheen aan een andere fiets vast. M'n moeders fiets haar eigen slot zat er ook nog gewoon op slot, eveneens het slot van de andere fiets. Dus wij hadden het idee dat deze fietsen klaargezet waren om later op de avond/nacht meegenomen te worden. Politie gebeld, deze wilde eerst niet komen, maar omdat mijn man hun er op attent maakte dat als hij het slot waar beide fietsen mee vast stonden(aan elkaar) los zou breken, dat hij zich dan ook schuldig maakte aan vernieling/diefstal. Dus toen kwam de politie toch maar even langs. Wachtende op de politie, zagen we een man rondkijken, dus wij roepen 'bent u op zoek naar u fiets meneer?' En jahoor! De andere fiets was van deze meneer. Hij was al lang blij dat we de politie gebeld hadden. De politie heeft het slot kapot geknipt nadat deze meneer en mijn moeder hun eigen slot los hadden gemaakt. Gegevens genoteerd, dus al met al, eind goed al goed! Maar hoe belachelijk! Dat je niet eens je fiets meer in het openbaar neer kan zetten.

Verder ben ik zelf erg moe af en toe wat steekjes in mijn buik. Weet niet of iemand dat herkend, zo in het begin van de zwangerschap?
    Mijn 2 weken vakantie zijn nu voorbij...en heb nog geen zin in werken. Zat net zo lekker in die vakantie!
    Maar ik ga zo slapen. Iedereen een goede nachtrust!

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#1279 Yuna28, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2012
    Goeiemorgen dames.

@ zwangels Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, jmmer dat je vakantie alweer voorbij is.. :( wat een naar verhaal over die fietsen. Ik woon op een binnenplaatjes mijn buurman zijn moter was ook op een dag verdwenen...iemand meot open hebben gedaan voor deze mensen, en moest precies weten waar die stond anders kom je er niet in en je moest wel goed zoeken waar die stond. Zo is ook mijn fiets hier een keer gejat.. Irritant hoor zulke mensen... je hoort gewoon met je poten van andermans spullen af te blijven..

@Aster, spannend morgen testen?

Hier ga ik de 15de verhuizen, wie weet ligt me internet er binnenkort uit, hoop het niet natuurlijk, maar wel druk druk druk...vandaag officieel wachtbankje gezien mijn temp...op naar de 25ste

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!

gisteren een gezellig dagje gehad met vriendin en vandaag niks in de planning!
    misschien even met de kids naar de speeltuin,maar dat weet ik nog niet zeker...

hier slaap ik nog altijd niet goed!pppff
    ben s'avonds moe omdat ik s'morgens best vroeg wakker ben,maar s'nachts word ik een paar x wakker en zoals deze ochtend,was ik wakker om 5u!
    ben nog wel blijven liggen tot 7u.

gera:eek:oh vervelend voor je vriendin,maar wel fijn dat je zo eerlijk bent.

yuna:tja die testen lijken positief!hmm laat ei gehad dan...

lavina:eek:oh je vriend is dan 2-talig?duits vind ik nu net geen leuke taal :)

ooh heeft sarah een idee wie het was? doe haar maar de groeten van me en zeg maar dat we haar hier missen!

gebakje:wat een heerlijk ventje!

zwangels:jeetje wat een rotstreek van die fietsen!gelukkig is alles wel goed gekomen.
    hier ook wat last van steekjes!weet niet wat dat wil zeggen...

Deel Deze Pagina