Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen ladies,
    Heerlijk weekend gehad hier!lekker van t weer genoten. Maar vanmorgen even goed staan janken omdat ik me weer bagger voelde. Heb gewoon geen zin om te werken. Die baas van mij daar ga ik me steeds meer aan ergeren. Maar ja,aangezien ik de laatste paar jaar nergens langer dan twee jaar heb gewerkt,kan ik moeilijk wéér op zoek naar wat anders. Vl wordt gek denk ik!

Maar ja, acht uurtjes ergeren en we kunnen weer naar huis.denk dat ik gewoon toe ben aan vakantie!nog vier weken..

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Babbelkousjes :) Hahaha

@souries: heb ik net hetzelfde... wil hier ook zo graag weg maar ja makkelijker gezegd dan gedaan... hier is verantwoordelijke week op vakantie = week rust

Ben wat voos vandaag... slotceremonie van olympische spelen helemaal uitgekeken en nu wat slaaptekort

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @diabolique irritant he!ik ben ook echt een gevoelsmens. Voor mannen is t altijd makkelijk praten,die schakelen dat gevoel makkelijker uit.maar ja die vent heeft mij aangenomen voor publiciteit en promotie,dan moet ie me ook mijn gang laten gaan in plaats van op alles waar ik a zeg,b willen. Vermoeiend

4. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dat is inderdaad frustrerend... als hij het niet met je eens is, dat ie t dan zelf doet... je zou bijna al gewoon niks meer voorstellen...

5. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Aster: Lekker zo’n ontspannend weekend! Waar zijn jullie geweest? Ik heb besloten om toch maar niet naar lowlands te gaan, ik kan de hele dag wel slapen dus wil met een vriendin ook wel even naar een kuuroord. Ik weet dat ik ook niet in veel sauna’s enzo mag vanwege de warmte. Maar een massage en pedicure enzo mag wel :-D dus daar ga ik dan voor! Hihi… Dus was die van jullie goed? En waar was het? Fijne vakantie alvast!

Gebakje: Schattig!!! Leuke foto!

Ik heb een beetje half mee gelezen. Jeetje er was weer veel geschreven. Ben echt een beetje moe. Heb het hele weekend geslapen en naar een verjaardag geweest, veder niet veel gedaan en de computer niet aangezet. Had ook geen fut om vanaf mijn telefoon te lezen. Nu weer aan het werk. Wel lekker thuis, dat dan weer wel… Heerlijk. Maar ik ben zo moe!!! Ben blij als het half 5 is, dan kan ik weer een tukkie doen! Haha..

6. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Vervelend Souries...
    Er is niks rotter dan op een plek te moeten werken waar je ongelukkig bent/van wordt.

zwangels, wat vervelend van die fiets zeg! Hoe ze het durven he! Gelukkig nog gevonden en waren jullie zo alert op de politie te bellen. Hier ook al 3 fietsen gejat.. Zo irritant. Vooral de laatste keer, toen had ik die fiets net en kwam de winkel uit met 2 tassen vol boodschappen. Toen was ik niet alleen pist over de fiets, maar ook omdat ik die zware boodschappen mee naar huis moest zeulen...

Zo, ook hier is het gewone leven weer begonnen. Na 6 weken zomervakantie (ja, psz, dus schoolvakanties) moet ik deze week weer gaan werken. Nu werk ik alleen op wo, do en vrij. Dus ik kan de komende twee dagen beetje in ritme komen..

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @gebakje oh gezellig was je gisteren ook dichtbij mij in de buurt :p Wat een lekker ventje heb je :D

@Yuna misschien had je dan een LH piek van 2 dagen dat kan he, enne ja was wel gezellig hoor met schoonouders, ze zijn nu nog even zelf de hond uitlaten en gaan dan naar vakantieadres. Hoop dat je wel internet blijft houden hoor, bij mij had ik op dag van verhuizing ook gewoon mijn internet/tv/telefoon weer op nieuwe adres

@Zwangels he balen meis dat je nu al zo'n last hebt van die misselijkheid en kwaaltjes, en wat belachelijk van die fietsen zeg, en dan de politie eerst nog niet willen komen ook pffff!

@sofie he gets dat slapen van jou :( enne sarah weet niet wie het was denk ik, zal het tegen haar zeggen dat ze gemist wordt. Nou mijn vriend is nog Nederlands aan het leren maar spreekt het inmiddels wel aardig, thuis spreken we alleen maar Nederlands dus hij moet wel. Duits vind ik ook niet zo'n geweldige taal maar ja, komt er nou eenmaal bij als je voor een Duitser valt haha

@souries oh ik ken dat gevoel met werken zo, toen ik nog kon werken had ik hetzelfde probleem, toen ik eindelijk een leuke baan gevonden had werd ik helaas ziek dus ja dag baan, daarvoor had ik ook bijna ieder jaar een andere baan omdat ik me heel snel verveelde op werk of geen fijne collega's/baas had. Veel succes meis, knufff

@Dia heb het ook gezien tot uur of 12 toen vond ik het wel genoeg :D

@Amandie werk ze vandaag en doe rustig aan, en rust lekker uit als je thuis komt

@LBlue jij ook weer aan de bak, wel lekker dat het nog maar even 3 daagjes is, veel sterkte met in het ritme komen weer.

Mijn schoonouders zijn nog even met de hond wezen wandelen en zijn nu net weggegaan naar hun vakantiebestemming. Dus ben zowaar deze hele week vroeg op, moet tussen 8-9 uur de 1e keer uit met haar. Verder wachten we nog steeds op ei, gisteren weer geklust en dan morgen weer beginnen met de Ovu testjes. Hoe is het verder met iedereen?

8. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dames ik wil jullie graag iets zeggen en ik zou graag hebben dat jullie me niet veroordelen zoals de meesten eigenlijk doen.
    Ik heb op 10 september een afspraak met een bariatrisch chirurg en met een dietiste voor een gastric bypass. Ik heb eindelijk de stap gezet na veel mislukte diëten. Ik wil me terug goed in men vel voelen en weer kunnen wandelen zonder een marathon te hebben gelopen. Ik hoop dat jullie me blijven steunen en me hier niet voor veroordelen.
    Ik weeg namelijk 130kg en bmi van 45 (dus morbide obees) en ik wil er gewoon mee afrekenen... ben het dik zijn beu en ik wil later zonder half dood te vallen achter men kids kunnen lopen...
    Zo nu weten jullie het... Pfff zenuwen

9. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Natuurlijk zullen we je gewoon steunen! Ik vind het knap dat je die stap hebt gezet! Het is niet leuk als je niet af kan vallen met dieten. Ik hoop voor je dat alles goed komt! En op deze manier wel lukt! Heel veel sterkte en geluk. Hoe ga je dat nu doen met je zwangerschapswens? Stel je dat nu even uit?

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dia ach lieverd natuurlijk steunen we je! kan me goed voorstellen dat je het doet als dieeten niet werkt. wat houdt een gastric bypass precies in? is dat een ballonnetje ofzo of weer iets anders? hoop dat het je goed gaat helpen en je weer lekker in je vel kan zitten daarna! veel sterkte met de operatie en hoop dat het niet een al te zware ingreep is.

@ego de schimmel lijkt minder te worden maar ga denk ik voor de zekerheid ook nog maar zo'n bolletje halen voor binnenin.

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bedankt amandie. Ja zwangerschapswens wordt even uitgesteld... gezondheid gaat even voor en volgens de dokter gaat zwanger raken ook makkelijker gaan gaan als k afval ivm men lange cyclussen.
    En mocht zwanger raken daarna niet lukken op de natuurlijke manier en we terug zouden moeten vallen op MMM, dan zou ik zowiezo moeten hebben afvallen aangezien ze hier niets doen als je bmi boven de 35 ligt... Dus eigenlijk geen andere keuze...
    Maar ik heb na ontzettend lang nadenken en opzoeken en gesprekken met mensen die het hebben laten doen, voor en nadelen af te wegen toch de stap gezet...

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Blij door jullie reacties een beetje :)
    gastric bypass is eigenlijk een nieuwe kleine maag die ze creeëren door je eigen maag te verkleinen.
    Normaal een viertal dagjes in kliniek: 1ste dag binnen en darmpjes leegpoepen, dag 2 operatie, dag 3 sliktest en dan eerste eten, dag 4 verblijf en normaal dag 5 naar huis als alles goed gaat...

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Oh das wel heftig zeg 4 a 5 dagen, maar voor een goede gezondheid zeker de moeite waard! Hoop dat het je goed helpt en kan me voorstellen dat je nu de zwangerschapsplannen even aan de kant zet daarvoor, knap dat je deze stap hebt durven nemen! Hoop dat je daarna dan ook snel zwanger zult zijn. Volgens mij is in Nederland ook een bepaald BMI vereist als je MMM in gaat.

14. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb het er gewoon voor over om te weten dat ik na een jaar-anderhalf jaar een heel ander mens zal zijn met minder risico's bij een zwangerschap...

15. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Diabolique Ten eerste wil ik je complimenteren op j open en eerlijke berichtje! En ja ik steun je! Zelf had ik hier ook niet verteld hoeveel ik weeg....ook vanwege vooroordelen. Maar nu komt ie: ik weeg 134kg en heb ook een hoog bmi, nl 36. Ik ben ook zat van die overtollige kilo's en dieten lukt me nooit lang. Ben al wel 15 kilo kwijt, maar meer lukt echt niet. Dus vind het erg dapper van je!
    Ik reageer nu via mobiel want lig op bed beroerd te zijn....en voel me erg onzeker. Maar waarom dat is zou ik later vandaag wel uitleggen als ik uit bed ben en de pc aan heb.
    Een hele dikke digiknuffel!

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Zwangels jij ook een hele dikke knuffel en hoop dat je je snel beter voelt.

17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bedankt voor je berichtje zelfs al voel je je zo slecht... doet me wel iets :)
    Je bmi gezien ben je wel een grote kan dat?
    Laatste dieet ging raar bij me... ene week viel ik 5kg af en de volgende dag weeg ik me weer en stond er 3kg bij..terwijl ik die dag niets te veel had gegeten en calorietjes geteld... dus snapte er niets meer van... dan is de motivatie ontzettend snel weg...
    Voel je snel beter!

18. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Zwangels! Sterkte en hoop ook dat je je snel beter voelt en minder beroerd!

Hier: misselijkheid heerst... pphhhfff... en heb ook geen zin in eten daardoor :( maar moet wel wat eten maar ben bang dat ik daardoor nog misselijker word.

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier ook! Als ik niet eet, voel ik me beter.... maar ja zal toch moeten eten....

Dia, wow wat goed! In mijn omgeving zijn er 2 die dat pas hebben laten doen en met groot succes. Ook hebben ze beide weinig last gehad van evt klachten daarna. En het resultaat is echt super!

20. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bedankt mama79

Deel Deze Pagina