Hm ik heb weer eens iets raars, ik kom net met het naar de wc gaan tegen mn navel aan en dat deed pijn, dus ik kijk er naar en zie dat er vocht uit komt.... Maar even in de gaten houden en anders dokter. Dochter is weer naar school, man is weer werken, dus rust in de tent!
@Dia: Wat enorm knap van je dat je deze stap durft te zetten! En er dan ook nog zo open vooruit komen, ik heb daar echt enorm veel respect voor! Ik hoop dat het afvallen gaat lukken! Blijf je wel gezellig bij ons? Zou het jammer vinden als je nu niet meer mee schrijft.. @Zwangels: He, balen dat je je zo beroerd voelt! Lekker blijven liggen en rustig aan doen! @Yuna: Nee, ik ga morgen nog niet testen.. Woensdag pas. Eerst maar eens zien of ik niet ongesteld word! @Souries: Wat vervelend dat je werk niet leuk is! Lijkt me erg lastig.. @Amandie: Wij zijn nu naar Enschede gegaan, naar de Holterhof. Maar in Lunteren zit ook een goede! Heeft lekker veel baden, waar je sowieso in mag als je zwanger bent. Dat was in Enschede wat minder. Wij proberen altijd de grotere complexen te vermijden, veel te massaal. Op vakantieveiligen staan altijd ook wel goede aanbiedingen! @Lavina: Fijn dat de schimmel minder wordt! Ik weet zelf niet hoe het is, maar volgens een vriendin van mij is het geen pretje.. Sterkte nog.. @79Mama: Wat vreemd! Heb daar nog nooit van gehoord! Denk je te weten wat het zou kunnen zijn? @Ego: Ik weet niet meer wat ik moet denken.. Ben nu ook misselijk en voel nog geen ongi aankomen. Normaal gesproken dan namelijk pijnlijke tepels en dat heb ik nu niet. Wel lage rugpijn en trekkend gevoel in mijn buik. Zou het dan toch???
Net toch maar even dokter gebeld om te vragen wat ik zelf kan doen, maar die wilt het even zien, dus mag er straks naar toe! Misschien is dat ook de reden dat ik niet zo goed op mn buik meer kan slapen? Had steeds t idee dat ik ergens op lag.... @Aster knap dat je nog niet gaat testen! Zeker gezien je symptomen
@dia Ik vind het superstoer van je. En helemaal niet raar! Ik weet van dichtbij hoe je er mee kunt zitten en een vriendin heeft het uiteindelijk ook gedaan. Ik heb alleen maar meer respect en bewondering voor haar gekregen. Dus ik denk aan je hoor! @ 79mama79 heb je geen ontstoken haarvaatje of cyste? Of zie je niks? @iedereen Lief jullie berichtjes. ik heb het idee dat hij vandaag zijn best wel een beetje doet. Niet zo blaaskakerig... naja, het is alweer twee uur, dus we komen de dag vast door Net een overleg even naar buiten verplaatst, hihi! even 20 minuutjes zon gepakt.
@Aster en Souries: Bedankt dames! Ik blijf nog wel bij jullie meeschrijven en lezen als het mag... ik wil weten wie er zwanger raakt en wie bevalt namelijk hihi... en soms eens frustaties afschrijven... trouwens kga dan toch 4 dagen in kliniek liggen en dan kan ik wat lullen tegen jullie haha...
@79mama heb bah wat vervelend zeg, ik denk misschien iets van een ontsteking dan als het ook rood is binnenin. Ben benieuwd wat de dokter zegt. @Aster hm lastig die klachtjes zeg, hoop dat het positieve klachtjes zijn, duim hard voor je hoor @souries das fijn dat het vandaag aardig gaat, lekker overleg buiten @Dia zou het leuk vinden als je wel mee blijft schrijven ja! en ook lekker om je frustraties van je af te schrijven toch
Hoi Dames, @Lavina, ik gebruik de basis probiotica van Orthica, Orthiflor ken ik niet maar zal ook vast goed zijn. @Gebakje, leuke foto van je zoontje !! @Zwangels, wat een verhaal van die fietsen zeg !!! Gelukkig was ie nog niet gejat. En steekjes heb ik ook, vooral vandaag weer in mn onderbuik. @Dia, vind het juist goed van je dat je iets aan je overgewicht wil doen. Als andere mensen je daarom veroordelen is dat alleen maar omdat ze je liever niet slank willen zien denk ik. Trek lekker je eigen plan en laat een ander lullen meid. Vandaag zijn hier de scholen weer begonnen dus tis weer stil in huis, heb net ff een uurtje op de bank gelegen want ben echt mega moe en hondsberoerd. Gisterenmiddag ging het wel enigszins op de kermis maar merk wel als ik vette/gekruide dingen eet ik flink ziek ervan word. Vanavond maar eens een lekkere pan kippensoep maken. Watermeloen valt ook heel goed en als ik iets met prik drink kan ik het een beetje opboeren (sorry) en dat lucht ook op. Nog een kwartiertje en dan kan ik mn meisje weer van school afhalen, kom straks nog wel ff kijken hier.
Ik ben even weinig hier, want heeeel druk, Maar wil even reageren op Dia: meis, heel knap van je!! Ik heb zelf een BMI van 30, ben Dus ook zeker niet de slankste. Heel veel suc6 en leuk Dat je wel hier blijft! Ik kan eind vd week testen, maar heb totaal niet het idee dat ik zwanger ben, dus zal wel weer niet! Ik ben er af en toe een beetje klaar mee, sorry! @Lavina, ik krijg altijd 1 orale pil, dus dan hoef je van onderen niet met vieze crèmes en pillen aan de slag en werkt net zo goed! Zou ik even navragen als ik jou was!
Je schrikt er vaak van hoe hard mensen zich moeien met iets waar ze eigenlijk geen weet van hebben... Maar bedankt dat jullie me allemaal begrijpen... Jullie zijn geweldig
@Lavina dank je! voel me nog niet super goed maar ben nu toch maar uit bed gekomen. @Diabolique Ik ben 1.93m dus ja ben wel lang voor een vrouw. En het diëten gaat hier soms een poosje goed en dan blijf ik weer hangen op een bepaald gewicht en dan is mijn motivatie ook weg. Fijn dat je mee blijft lezen en nogmaals ik vind het erg goed van je en heel eerlijk en oprecht. Moet je trouwens zo'n operatie zelf betalen? Heb er namelijk ook wel eens aan gedacht. @Amandie dank je! Heb net als jou, geen eetlust door de misselijkheid. Eet ik iets dan heb ik het gevoel dat het tot hoog in mijn keel zit. @Aster Ja ik doe lekker rustig aan vandaag, gelukkig morgen pas weer werken. Als ik me tenminste beter voel. En ik hoop voor jou dat het bij jou raak is! @Minnie Die steekjes die ik heb, zijn rond mijn navel. Erg vervelend! @Mezelf .....ik voel me flink beroerd en misselijk, las van mijn (.)(.), opgeblazen gevoel. Vanmorgen werd ik wakker en dacht wat is het nat tussen mijn benen...ik kijken zie ik bloed...:x Naar de wc en ik baalde flink. Gisteren had ik nog een test gedaan en die was positief. Het is donker rood/bruin bloed, en op de wc drupte het er gewoon uit....dus ik heb mijn bedenkingen. Voel me nog steeds zwanger, maar ben zo onzeker. Denk dat ik weer een vmk heb Ik weet dat een beetje bloedverlies kan, maar toch. Dus heb een flinke baaldag!
@Zwangels: Bijna alles wordt betaald door de hospitalisatieverzekering van het werk aangezien bmi boven de 40 is en er risico is op andere ziektes en dergelijke... Dus ik heb wel geluk. Collega van me in Brussel heeft t ook laten doen en heeft me veel tips gegeven ivm verzekering... innesteling???? het kan oud bloed zijn...
Oke fijn dat bijna alles betaald word! En ja ik hoop op oud bloed alleen zo begon het ook bij mij vmk....dus erg onzeker. Maar het enige wat ik kan doen is afwachten. En hopen dat het niet meer word.
ben nu bezig met lijstjes te schrijven: 1. voordelen 2. nadelen 3. toekomstideeën 4. Vragen voor de dokters En ik kom telkens op meer positief resultaat dan negatief... Ik hoop echt zo hard voor jou dat het oud bloed is... kga hier indianendansje doen voor je!
@Nik zal eens even navragen dank je! @Zwangels oh nee meis, ik hoop dat het oud bloed of innestelingsbloed is! duim heel hard voor een plakbeeb!