mamajens als ik jou was zou ik met een volle blaas komen, leeg maken kan altijd! Ik heb m ook leeg gemaakt Lblue ja maar bij een vroege echo kan het zijn dat ze een inwendige echo maken en dan maakt het niets uit haha ja ik kan ook niet reageren zonder word ofzo ernaast hoor! Chickie ik heb echt nooit last van mijn huid gehad! hier en daar een sporadisch puistje tijdens de pubertijd maar verder nooit. dus dit is helemaal nieuw De kwaaltjes waren niet te doen, daarom had ik medicijnen voor de misselijkheid maar die heb ik afgebouwd en nu is het wel te doen. Ik ben nu natuurlijk ook de 12 weken voorbij D) en het is allemaal wat minder aan het worden, de moeheid, huid en misselijkheid. Maagzuur blijft helaas wel aanwezig Vervelend zeg dat je als puber veel acne had! een vriendin had het ook en die kreeg ook die pil idd. Geranium wow al verteld, superleuk!! sneu voor je vriendin inderdaad... Minnie die geuren zijn idd vreselijk! Word er ook misselijk van en krijg er maagzuur van, bah Aster oohhh heeeerlijk naar de sauna! Ik ga binnenkort ook met vriendinnen, maar idd ff kijken waar ik wel of niet in ga Yuna goed geklust? wat snap je niet? de onderste is het duidelijkst van de ovutesten Gebakje leuke foto van je kleine mannetje! Wat betreft Sarah: ik had haar berichten bekeken om te kijken waar ze had gepost en of ze daar miss onder vuur lag maar dat was niet zo.. ze heeft wel nog in andere topics gereageerd nadat ze hier zei dat ze zp even zou laten voor wat het is dus ik denk dat ze echt denkt dat het hiervandaan komt. Dat lijkt me echt supervervelend.. ik hoop ook dat ze t heeft laten traceren, maar ik denk het niet, dan hadden we het wel gehoord.. inwendige echo en volle blaas: dat hoeft niet, alleen de eerste 14 weken ofzo bij een uitwendige echo moederinstinct: hier was mijn moeder verbaasd, mijn vader ei: dat wist ik al lang! vaderinstinct dus!
Zwangels dat met dat slapen kan kloppen, er gebeurt zo ontzettend veel in je lijf nu! en die steekjes kunnen heel goed bandenpijn zijn. Wat een verhaal van die fietsen zeg! Dia wat ontzettend stoer van je GB! Heel knap dat je de stap durft te zetten! Ik zou niet weten waarom iemand je zou veroordelen en ik zal je er zeker in proberen te steunen. Balen dat de kinderwens nu even op pauze moet, maar zoals je zelf al zegt, straks kan je zoveel meer! Ik ken je niet eens en ik ben al trots op je Een vriend van ons heeft vorige week een maagverkleining gehad. en zoals aster schrijft, blijf je wel bij ons? Lavina oeh die bolletjes.. ik heb er één keer een gehad en man wat een jeuk! Ik dacht dat ik gek werd Zwangels jij ook complimenten voor je bericht, ik vind het echt heel goed als mensen gewoon overal over kunnen praten in een veilige omgeving. Jeetje meid... ik hoop heel hard dat het goed blijft gaan.. ik duim voor je.. Ik zou wel even de vk bellen, dan is ze er iig van op de hoogte. Aster whoe als ik jou was zou ik morgen testen whaha dat heb je gedaan! Dat is een streepje! De foto is wat donker maar in het echt is hij vast best goed te zien Lief dat berichtje van mamavanF! Amandie eten helpt vaak juist tegen de misselijkheid... sterkte ermee meid! mama79 daar zou ik wel even de ha voor bellen hoor, gedoe met je navel moet je niet hebben.. ah al gedaan, smeer ze! Gebakje doen jullie de punctie ook dan? Mooie echo!
Lieve schat, ik heb geen overgewicht en leef en eet heel gezond en toch is het bij mij ook 2x misgelopen, en ik ken iemand die ook overgewicht heeft en totaal niet let op voeding ed en die heeft al 2 kinderen dus het wil echt niks zeggen hoor.
Even een snelle reactie via mijn telefoon.. Dia, wat een super stoere actie van je! Ik vind het echt gedurfd.. Gewoon onder het mes gaan om iets aan je gewicht te doen! Super! Ik hoop dat het allemaal mee valt en je snel resultaat ziet. qua zwaarder zijn... Ik ben ook wat zwaarder, en afvallen lukt hier ook niet echt.. Ben wel eens 20 kilo afgevallen, en vervolgens 25 aangekomen. Na de bevalling wil ik wel weer een slag slaan, maar dan wel op een manier dat die grandioze terugval niet komt. De positieve test... Ik denk dat hij net zo licht is als mijn eerste test. Amper te zien op de foto, maar in het echt wel een streepje. Ik ben even kwijt van wie die was, maar WHOEHOE! Zwangels... maak je niet te veel zorgen, ik heb ook bloedverlies gehad in het begin.. Hopelijk is het niks!
Zwangels dat wil echt niks zeggen hoor, zijn mensen die echt heel ongezond leven (drugs gebruiken) en ook zwanger zijn.. Ik hoop voor je dat de bloeding morgen stopt, anders zou ik idd echt even de vk bellen al is het alleen voor geruststelling. Paloe; ik snapte niet dat hij 1 dag bijna positief was, 1 dag positief en de volgende dag nog iets positiever was. Maar gelukkig is ei gister geweest, had gister niet kunnen klussen maar za wel
@79mama79, hopelijk gaat het snel beter met je ontstoken navel, doet het ook zeer? @Aster, als ik heeeeel goed kijk en mn scherm kantel zie ik heel vaag een 2e lijntje, zou morgen nog n keertje met ochtendurine testen. Spannend hoor!!! @Gebakje, wat fijn dat de echo goed was!!! En klopt het dat de kleine met het hoofdje omhoog ligt op de foto??? Ik zie echt een heel klein minimensje of zie ik ze nou vliegen?? hihi
Als ik er aan zit doet t zeer ja, zo kwam ik er achter. En moet met een wattenstaafje die zal erin proppen, ook niet fijn Moet over een week over zijn! @Aster, nu ik nog eens kijk (donker nu hier en scherm anders) lijkt t wel of ik wat zie! @gebakje, mooie echo! Ik had de eerste met 8w3d en daar zag ze zelfs al een mensje op!
@dia: wat onwijs goed van je dat je dit gaat doen!! En gewoon mee blijven kletsen hoor, dan blijven we ook op de hoogte hoe het met je gaat! @zwangels: he bah wat ontzettend balen dat je zo in onzekerheid zit! Zou idd de vk bellen, gewoon voor de zekerheid. Ik duim heel hard voor je dat het goed gaat. Hele dikke knuf! @hier: vanavond naar de sportschool geweest en vond het wel een beetje eng. Stom he? Weet ook wel dat ik niet 9 maanden stil kan blijven zitten! Gelukkig ging het prima, nergens last van gehad! Vandaag met vl meegeweest naar z'n werk, ff weekje meehelpen. Wel fijn, ben ik ook niet de hele dag bezig met dinfen opzoeken op internet! Ga nu lekker slapen, ben bekaf! Slaap lekker allemaal!
@Diabolique Bedankt voor je lieve reactie. En je hebt helemaal gelijk! @gebakje Mooie echo zeg! Hoop dat ik ook gauw zo'n echo te zien krijg! @Paloe Ja ik maak wat mee, gelukkig is mijn moeder der fiets niet kwijt. En ik weet niet wat ik van alle 'kwaaltjes' moet denken nu. Dus ik bel morgen de verloskundige. @Minnie Ik weet het en zie het hier ook in mijn omgeving. Maar ik wil niet weer het drama hebben dat ik weer 3 weken lang aan het bloeden ben....en daar maak ik me ook zorgen om. @LBlue Ik hoop ook dat het niks te beteken heeft deze bloeding, en dat alles goed zit. Hoe lang heb jij bloedverlies gehad? @Yuna Ook wil ik jou bedanken voor je reactie. En het is zo wat je zegt. @Geranium Dank je! Ik ga morgen de verloskundige bellen, hoop dat het me wat geruststelt! Ik ga nu ook zo slapen, en hoop dat ik morgen kan zeggen dat het bloedverlies gestopt is. Ik laat het jullie weten! Slaap lekker allemaal!
Eerst de screening echo en bloedonderzoek, en dan licht het eraan wat daar uit kwam. Bij Jasper was dat kans van 1 op 2300 of zo. Alleen als de kans 1 op 200 of groter is dan kun je een punctie doen.
Dat klopt wel, alleen wat jij aan ziet voor het hoofdje is een dooierzak Zolang de placenta nog niet functioneert krijgt het zijn voeding uit de dooierzak
Nik & Lavina: Vervelend een schimmeltje! Ik heb die altijd na antibiotica maar nu niet meer sinds ik orthiflor gebruik (probiotica) Als je zwanger wilt worden of eventueel kan zijn dan kan zon orale pil tegen een schimmelinfectie erg slecht zijn voor de vrucht of toekomstige vrucht! Ik zou deze dus alleen gebruiken als je hier niet mee bezig bent. Dus als je wel zwanger wilt worden of eventueel bent dan moet je kiezen voor een crème en tabled of crème die je inbrengt. Dia: Natuurlijk moet je hier gewoon blijven! We willen ook weten hoe het met jou gaat!!!! Zwangels: Ow jeetje!!! Wat lees is nu? Hoe is het nu met je? Ik zou inderdaad morgen even bellen. Hopelijk komt alles gewoon goed! MamavanF: Rust lekker uit en kom snel terug als je je weer iets beter voelt! 79mama79: Wat apart! En beterschap aan die navel! Aster: Is zie toch echt een vaag streepje, nog wel erg tuur, maar ik zie hem wel Spannend!! Gebakje: Gefeliciteerd!!! Leuk! Was die echo inwendig of aan de buitenkant? Ik ga zo lekker slapen! Welterusten allemaal!! Tot morgen!
@Dia: wat een verhaal zeg! Ik vind het knap dat je zo open durft te zijn (want op forums zijn er altijd types die... kijk naar wat er met Sarah gebeurd is). Als ik het zo lees denk ik dat je een hele verstandige keuze maakt, de kans bestaat dat het zwanger worden anders lang gaat duren. En afvallen na een zwangerschap is dan misschien nog moeilijker, dus beter nu even afzien. Klinkt heftig, zo'n operatie! Wanneer zou de operatie gedaan kunnen worden? Moet je nog lang wachten? Ik vind het wel gezellig als je hier blijft kletsen! Hoop alleen niet dat het vervelend voor jou gaat worden als er steeds meer dames op roze gaan en jij nog eventjes moet wachten? Ik slik ook orthiflor! @Zwangels: Neee..... dit gaat niets ergs zijn, dat mag gewoon niet! Vrouwen worden wel vaker ongesteld tijdens hun zwangerschap! Hopelijk is het morgenvroeg gestopt! @Gebakje: wat goed!!! kei leuk die echo! @Sarah: meid ik hoop dat je nog gewoon meeleest hier: ik snap dat je je niet lekker voelt bij wat er gebeurd is, en ik heb geen idee wat er in die PB stond, maar vind het wel jammer dat je nu weg blijft hier! Kan je niet schijt hebben aan die &*^%^#@(** die jouw dat nare berichtje heeft gestuurd? Maar misschien is dat heel makkelijk gezegd van me? @ego: Ik word soms misselijk van de meest rare dingen! Heb lage rugpijn, net alsof ik verkeerd gelegen heb. Die tempkaart en dit soort symptomen geven me dus hoop, terwijl er ook genoeg signalen zijn dat ik beter geen hoop kan hebben. Ow en ik heb een hoofd als een vergiet! Ben potverdorie 2 verjaardagen vergeten!!! Vriendin was kei boos op me, en terecht! Heb mijn stiefomaatje ook geen kaartje gestuurd, schaam me dood. Die stomme vakantie ook, word tijd dat de regelmaat weer terug komt!
@Amandie ; ze doen het hier eerst altijd aan de buitenkant een echo, en dan als het niet goed genoeg zichtbaar is, doen ze het inwendig. Eigenlijk tot 9 of 10 weken doen ze vaak wel inwendig. Dus ik mocht weer met de billen bloot
Goedemorgen!ontbijten in de tuin=niet slim,ik kom niet mert uit mijn stoel,haha! @zwangels hoe voel je je vandaag?
goedemorgen! gisteren had ik echt een baaldag pppfff ik was humeurig en kon echt niets verdragen en ook zo lamlendig! had nergens zin in en vl merkte het direct. hoop dat het vandaag wat beter gaat. mijn temp is heel bizar en ff weet het ook niet meer! ik kan er ook niet meer aan uit nu! ff denk dan dag 10 en dan dag 15,ik zelf denk ook dag 10,want heb nu al een dag of 3 last van prikjes in mijn linker eierstok/lies en heb veel witte vloed wat nieuw is voor me. oh ja en ik heb last van steekjes onder mijn oksel en daar zit nu ook een dikke ader,maar weet nu wel niet of die daar al zat of niet,maar als ik daar op druk is het gevoelig. souries:balen dat je je zo ellendig hebt gevoeld!hopelijk gaat het vandaag wat beter?! lblue:ja dat is weer aanpassen terug aan het werk!hopelijk heb je er niet teveel last van. lavina: dan gaan we u nu een paar uurtjes vroeger zien op het forum?meestal kom je pas tegen de middag,zal wel wennen zijn om niet uit te slapen. dia:heel sterk seg om daar zo vooruit te komen! maar de gemiddelde mens is nu eenmaal niet meer zo slank!ik zelf ben ook te dik voor mijn lengte,ben 1,62m en weeg 77kg,maar ik voel me goed. maar fijn dat je de stap gaat zetten en wij zullen je daar in steunen! blijf maar lekker kletsen!het zou erg zijn dat jij ook wegvalt,het is nu zo gezellig! zwangels:ben je vandaag al wat beter?is het bloeden gestopt? als ik jou was zou ik toch even bellen naar de vk. info gewonnen is altijd mooi meegenomen! een minkukel??ben je gek?nee meid dat komt echt niet door jou en je moet zeker jezelf de schuld niet geven hoor meid!knuffel! amandie:ja dat zijn de stijgende hormonen he! hopelijk voel je je vlug beter! 79mama:nog nooit van gehoord van een onstoken navel!beterschap! aster:spannend!heb je al getest?oh zie het al...maar eerlijk:ik kan er geen lijntje inzien,jij wel? minnieoh ik tel hier ook al af naar de school!die beginnen hier op 1september!de kids beginnen hun te vervelen en zijn lastig nu. mamavanf:lief dat je aan ons denk!wij ook aan jou hoor!kom maar snel terug kletsen als je weer kunt! gebakjeh fijn dat alles in orde was met de echo! mooi begin te zien op de echo! gera:ja ik zou ook niet op mijn gemak zijn moest ik gaan sporten,maar je lichaam is dat gewent,dus het kan echt geen kwaad,alleen niet te intensief. chickie:spannend seg!jij hebt een veelbelovend tempkaartje! wanneer ga je testen?