Yna hopelijk was het klussen genoeg! Gebakje ja dat bedoelde ik te vragen, of jullie bij een vergrote kans de punctie doen Hopelijk is het niet nodig! overgewicht en misgaan: ik heb ook geen overgewicht maar het is toch al 5 keer mis gegaan...dus praat jezelf geen schuldgevoel aan lieverd! Nou, ik ga naar college.. fijne dag allemaal!
@Gebakje: Binnenkort een minigebakje daarbinnen se @Paloe: Thx voor de steun. Veel mensen bekijken 't als een snelle oplossing, maar dat is t zeker en vast niet. Is afzien en zeker als de dietiste zelf zegt dat dieten onbegonnen werk is voor iemand met bmi van 45. Ze zegt zelf die mensen kunnen misschien 20 kg afvallen maar als er meer overgewicht kwijt moet is het effectiever om GB te laten doen. En JA ik blijf hier rondhangen hoor... @Aster: Ik zie een tuurstreepje hoor... @LBlue: Bedankt voor de steun. Afvallen moet je zelf pas doen als je vind dat t moet voor jezelf en niet voor een ander! @Geranium: Thx Ik zou jullie niet willen missen hehehe... Wat zoekn je dan op internet? kwaaltjes? @Schimmel: Heb k ook eens gehad, heb me te pletter gekrabt en geloof me dat was niet elegant... @Amandie: Joepie dat ik mag blijven @Chickie: Inderdaad en dokter raad het me zelfs aan. En ook toekomstgericht is het gezonder. Ik moet 10 sept naar de chirurg en dan weet ik datum gastroscopie, psych en operatie. Eigenlijk gaat t me niet al te veel doen persoonlijk als k zie dat er dames zwanger worden, want ik weet wat ik voor men strijd in de plaats krijg: een gezond lijf... Mijn beurt komt nog wel Ik ben trouwens ook zo een vergeetkop hoor.... vergeet zelfs verjaardag van men oma... @Souries: Ik wil ook kunnen ontbijten in de tuin ppfff... @Iedereen: ik ga ook een blogje beginnen van men strijd tegen de kilo's dus voor wie interesse heeft, zodra eerste blogs geschreven zijn zal ik link hier posten... fijne dag nog iedereen!!!!!
Zwangels: Ik hoop dat het goed met je gaat! Hoe is het nu? Sofie: Die hormonen zijn lekker druk inderdaad. Kan door mijn borsten bijna niet meer op mijn buik slapen (wat ik dus altijd deed) Auwauwie Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor. Het is voor een goed doel! Ik ben vandaag gelukkig minder misselijk en moe opgestaan, wel even afkloppen. Lastig als het het niet meer weet. Ik zie dat je pas over 10 dagen kan testen? Klopt je banner? Ik had meteen al vanaf de eisprong het gevoel dat het raak was en bij een dag of 10 voor mijn NOD gingen mijn borsten opspelen en de moeheid. Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is! Dia: Leuk zon blog. Moet je zeker hier posten! Hoop dat je na de operatie snel de strijd gaat winnen! Sarah: Ik snap niet waarom Sarah het niet heeft aangegeven bij Lotte, kunnen ze zo zien wie het gestuurd heeft! Ik vind het jammer dat ze nu niet meer mee schrijft, maar het is natuurlijk wel haar keuze. Hier: Ik voel me vandaag eindelijk niet zo moe en misselijk als de afgelopen dagen! Heb als een blok geslapen. Gelukkig, want zit weer de hele dag op kantoor en heb een lange dag voor de boeg! Vanavond ben ik ook weer druk. Morgen gelukkig weer thuis werken, kan ik weer bijkomen en tussendoor de was aanzetten. De wasmachine doet het eindelijk weer en had dus ruim 10 wassen liggen!!! Ik heb er nog 3 te gaan valt mee. Ik wil komend weekend niks doen, dus ik hoop voor die tijd klaar te zijn! Haha Dus ik heb een heel schema voor de week gemaakt en dan kan ik dit weekend hopelijk lekker genieten, ik zag namelijk dat het weer mooi weer wordt! Ik ga niet naar lowlands, want dat trek ik niet met mijn energie, dus vl gaat met een vriend. Ik heb wel afgesproken dat ik volgend jaar zeker ga! Hahaha Dan heeft hij papa weekend hopelijk!
@Sofie: doet me plezier dat jullie allen zo positief reageren... doet me wel iets @Amandie: (.)(.) Liggen me altijd in de weg hahaha... ik weet zeker trouwens dat Sarahtje nog wel eens zal komen piepen... kvind het wel spijtig maar ja... Wat een was seg... Pfffff... beter alles weggooien en nieuwe kleding kopen hahaha. Hier ook lange dag op kantoor dus kvoel met je mee... @hier: Vanavond naar een reaggeaconcert in openlucht hier. en morgen dagje vrij en snamiddags gaan eten met ouders van vl...
Dia: Hahaha.. nou viel bij mij nog mee: had altijd 75D of 80C (ligt aan het merk), maar nu knallen ze uit mijn bh en als ik erop lig dan voel het niet prettig! Dus kan niet meer goed op mijn buik slapen. Die was was echt niet normaal! Van 3 weken ofzo!!! Dus ja, dan is het best veel ja! Ik ga van het wekend weer winkelen, maar sommige kleding stukken zijn mij toch nog te heilig om weg te gooien! Ik heb vanavond cursus van mijn werk. Dus ben pas om half 11 thuis ofzo! Pphhhffff .
@amandie, dat wist ik niet, en mijn ha weet nog wel dat we bezig zijn, lekker dan! Thanks! Komende keren dus gewoon weer een ei! Ik heb het bijna iedere maand, tegenwoordig
Souries: he bah, vervelend dat je zo hebt moeten huilen ivm werk. Ik ken het, heb het ook gehad. Werd op een gegeven moment letterlijk ziek en in goed overleg besloten om daar toen weg te gaan (eigenlijk inmiddels al 2 keer voorgevallen ) Dia: wat dapper van je om voor een GB te gaan. Ik wens je heel veel sterkte en succes! 79Mama7: wat vreemd zeg van je navel, zou echt in paniek raken denk ik als ik zoiets had Hoop dat de ontsteking snel weg is! Aster14: ik zie wel een streepje hoor, voorzichtig gefeliciteerd! Gebakje: wat leuk de eerste echo. Lijkt me heel mooi moment! En mooie echo foto! Zwangels: hoe gaat het met je? Inmiddels de vk gebeld? Hoop zo voor je dat het goed is allemaal! Hier: weinig nieuws nog. Net gewerkt en zo even het huishouden doen! Het is toch (nog) geen mooi weer!
Ik had het in april ook! En toen zei mijn HA dat ik absolut geen orale pil mocht. Die nam ik normaal ook altijd. Ik kreeg ze tegenwoordig altijd mee als ik een antibiotica kreeg. Dus afgelopen maand een antibiotica voor het trekken van mijn kies dacht ik dat ik weer feest zou krijgen, maar ik was begonnen met orthiflor en heb nu eindelijk eens geen last gehad van schimmel. Misschien ook voor jou verstandig om wat aan die schimmel te doen. Iedere maand is echt niet leuk! En dit betekent toch dat je darmflora niet goed werkt. Ik zou probiotica eens gaan gebruiken, kijken of het dan nog steeds komt.
Goeiemorgen dames @dia dapper hoor, en ook dat je het hier verteld. @Aster spannend hoor ga je morgen weer testen? @79mama79 balen van de ontsteking hopelijk is het snel weg.. @ lavina hoe beviel het op moeten staan om de hond uit te laten @Amandie fijn dat je je vandaag minder moe en misselijk voelt, hopelijk blijft het de hele dag zo @minnie goeiemorgen terug @paloe goeie dag op college! hier, morgen verhuizen..whoehoe nog steeds internet. Vandaag laatste dingen inpakken.. dan verhuizen dan do soort van rustdag met wat dingen uitpakken en vrijdag moet ik hier de vloer eruit halen.. gister de slaapkamer geprobeerd en gelukkig ging het nog vrij makkelijk.. makkelijker als een vloer erin leggen.. Daarna nog sleutels inleveren.. en hopelijk kan ik dan op mijn dooie gemak alle spullen uitpakken. en dan wachten tot sept. op mijn nieuwe meubels. Ik ben echt gesloopt van de afgelopen 4 weken...nog een paar dagen even doorbikkelen dus.
@amandie, zo vaak al bij ha geweest voor die schimmel, Word er moe van! Ik ga zeker eens kijken voor probiotica, bedankt voor de tip!
@Yuna ja kan een LH piek hebben van 2 dagen sowieso dus is mogelijk 2 dagen posi te testen. Oh lekker verhuizen met die warme weer haha, veel succes ermee!! Beviel niet dat vroege opstaan, na brakke nacht @gera kan me voorstellen dat je sportschool beetje eng vind, denk dat ik dat ook zou hebben ook al moeten een heleboel dingen nog gewoon kunnen @Amandie ja ik ga Ortica orthiflor basis bestellen, heb jij die ook? En wist niet van die orale dat ze slecht zijn, dan haal ik gewoon bij de kruidvat die andere inbrengbollen. Fijn dat je je wat beter voelt zeg, en succes met wassen pff das veel was. Kan me voorstellen dat je niet naar Lowlands gaat, is toch heel vermoeiend, volgend jaar gewoon lekker gaan dan @Chickie hm ja dat geeft dan inderdaad hoop ja, kan me voorstellen, duim gewoon heel hard voor jou hoor! Balen dat je verjaardagen vergeten was maar je moet maar zo denken je bent ook een mens hoor, het kan erger, ik ben een keer de verjaardag van mijn ex-man vergeten toen hij me 's ochtends gedag kwam zeggen om naar zijn werk te gaan. Oeps @Zwangels heb je al nieuws? @Sofie raar temp lijstje heb je ja, lastig om daarvan uit te gaan. Enne ik ben wel iets eerder hier nu, alleen moet nu gewoon eerst nog hond uit laten en voeren dus dan is het al snel weer later voor ik alles bijgelezen en geschreven heb hahah! @souries hmm lekker ontbijten in de tuin haha, hier kan dat ook op balkon maar daarna is het al weer veel te warm. @paloe succes met college vandaag @Dia leuk blogje ga ik zeker volgen!! en klinkt leuk reggaeconcert, veel plezier alvast @borsten als jullie me nou een klein beetje van jullie Cup geven hebben jullie geen last meer en ben ik blij hahaha @Nik uff en ik vind 1 keer zo'n schimmel al erg! Maar heb wel gelezen als je het eenmaal hebt blijft het terugkomen niet leuk Ik heb dus lekker brak geslapen dankzij de logehond, ze kon toen ze klein was niet alleen zijn en nu merk ik dat ze dat dus nog heeft, continue piepen om maar zeker te weten dat je antwoord geeft dat je er bent. Tussen 1 en 3 uur 's nachts. Wilde haar in het lege kamertje laten slapen maar uiteindelijk hebben we haar bij ons voor de deur moeten zetten, wel met hekje, wil geen hond op mijn slaapkamer. Vanochtend sliep ze eindelijk wel wat langer dus heb haar mooi wat later uitgelaten. Vandaag beginnen met mijn ovu testjes maar denk dat het wel weer CD13 of 14 zal zijn dat mijn ei er is. Hebben jullie de temperatuur gezien voor het weekend, wow wordt heet weer, en ook 's nachts! Verder weinig te melden hier
Onze jongste kat die miauwt ook altijd om te horen of je er nog bent... moment dat je geantwoord heb, zwijgt ze meestal en gaat verder slapen hahaha zotte beesten... Je mag best wat hebben hoor... van die cup