Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff ik ben helemaal gesloopt..

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @gera ja zo willen wij het ook doen hihi,maar wil idd wel een trouwjurk en foto's. Dat zijn vaak de duurste dingen.

@paloe lekker rustig aan doen dan vanavond

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Geranium trouwen voor je een kindje krijgt hoeft tegenwoordig echt niet meer! Dat erkennen is echt peanuts en eigenlijk best leuk vonden wij! We hebben er een beetje een feestje van gemaakt dat we 'officieel' een kindje verwachtten bij Olaf en Liam.
    Wij wilden op den duur wel trouwen maar niet toen en niet haastig en niet om die reden. Vorig jaar september zijn we getrouwd met voldoende voorbereidingstijd en ik slank en dolgelukkig in mijn jurk. Echt hoor, het is niet nodig te trouwen om die reden! Het gezamelijk gezag kan je gewoon met een formulier aanvragen. Dit formulier kan je al meekrijgen bij de erkenning, dan vul je het al in en kan je na de geboorte de naam invullen en meteen opsturen.
    Goed dat je meedoet met mvm!

Lavina ja doe ik ook:)

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hier nog even met de buren de vloer eruit gehaald.. oef.. scheelt weer dat ik dat vrijdag moet doen! echt blij..

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Goed dat je dat gedaan hebt! je mag me altijd pb-en als je iemand nodig hebt om mee te praten die je zeg maar niet kent!

Paloe lekker rustig aan doen en vroeg naar bed..:)

6. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Klopt het dat ik bij MvM niet kan zien of ze wel bij je in de woonplaats komen? Kan je dat pas na aanmelding zien? Vermoed nl dat ze hier niet komen

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Dag Dames,

Ook hier ff, ik mag melden dat ik ZWANGER ben!!
    nog wel onwerkelijk maar dat gaat vast wel weer over!!

liefss..

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Gera oh vergeten, goed dat je meedoet met MvM weet zeker dat je testje ook dan goed is hoor!

@Yuna ah das fijn scheelt alweer!

@Mh ah daar ben je dan weer :D Nogmaals gefeliciteerd! had het al in lijstje aangepast. Dan kun je gezellig hier met ons verder kletsen nu je zwanger bent en blijven we nog lekker op de hoogte :D

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ja ik was dit topic helemaal kwijt, haha!! maar leuk, voeg hem meteen toe aan mijn favorieten dan kan ik hem niet kwijt raken.

10. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @chickie thanks, gelukkig speelt dat niet!
    @paloe ja veel stress, onrust, emO buien, angsten..
    Is allemaal niet makkelijk!

Bedankt voor de lieve berichtjes meiden,
    Ik weet dat 9 maanden niet uitzonderlijk is,
    Maar je bent zo bang na alles wat er gebeurd is,
    Dat zwanger worden daardoor net lukt!
    Maar het komt goed, voel me morgen ast beter!

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Sarah, fijn dat je weer terug bent meid, laat je niet kisten door een of andere gekke griet.

@Geranium, wij zijn niet getrouwd maar vl heeft toen die tijd onze dochter erkend. Het ouderlijk gezag heeft ie toen vergeten op te sturen,de stommerd (kwam ik achter toen ik paspoort voor mn dochter ging aanvragen). Dus dat regelen we dit keer ook gelijk ff. Wel hebben we bij de notaris het een en ander vast gelegd mocht er iets met ons of een van ons gebeuren. Maar over een paar jaar willen we alsnog wel trouwen denk ik.

@MH90, gefeliciteerd met je zw.schap !!!

Morgen de echo, vind het best spannend. Ik moet om 13.50u dus laat jullie zo snel mogelijk iets weten.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yuna fijn dat de buren hebben geholpen! Ik mis in je berichtjes een vl of een ml:) Moet je het alleen doen? Sorry als je het een vervelende vraag vindt of als ik iets gemist heb!

mh90 gefeliciteeeeerd!!!

Nik nee dat snap ik, dat het niet makkelijk is.. dat kan wel het zwanger worden beinvloeden maar zoals ik al zei, 9 maanden is niet uitzonderlijk lang;)

Minnie heel veel succes en plezier morgen bij de echo!

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik heb momenteel geen vl of ml. ik heb wel een hele lieve vriend die me hierin helpt. mogelijkheid tot ooit samen latten ofzo, maar beide zijn momenteel niet relatiematriaal.. al hebben we als we samen zijn het wel fijn. in principe is hij dus donor, maar we doen het wel op de normale manier zeg maar..

hij zal er ook voor het kind zijn, en dus ook 1 keer per week de zorg op zich nemen.

Dus ja ik doe het alleen.. met af en toe wat hulp van hem. :)

@Minnie veel plezier met de echo morgen! spannend!

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Minnie ja morgen eindelijk zover! Spannend hoor ben heel benieuwd!

@Yuna ja dat had ik me ook al afgevraagd maar ik wist niet zeker of ik het nou zou vragen of niet. Lief dat je zo'n goede vriend hebt die je helpt en donor is, op de normale manier. Je moet het dan wel goed timen met de ovu testjes natuurlijk. Heb er wel respect voor hoor dat je er zo bewust voor kiest, reageert je omgeving er ook goed op?

Ik ga vandaag vroeg slapen ben doodmoe, welterusten allemaal, als ik niet in slaap kan vallen lees ik nog wel mobiel mee.

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Trusten Lavina,

En ja erg lief.. het komt ook grotendeels door mijn verleden dat ik er nu zo bewust voor heb gekozen. Hij is de enige man die ik vertrouw, waardoor het dus heel fijn is dat ie me wilt helpen. En hij heeft me ook geholpen over een angst heen te komen waarvan ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen.

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Jeetje wat gaat dat snel hier met alle berichtjes!!!

Sarah welkom terug, ben blij dat je er weer bent!

Mh Gefeliciteerd!

Ik probeer op de rest van de berichtje even een algemeen antwoord te geven.
    Het gaat redelijk met me, het werken was een waar drama in 29 graden...pfff wat warm zeg! Maandverband plakte en voelde vies door al het zweten. Dus heb helaas nog bloedverlies.....Het is erg wisselend, de ene keer drupt het in het toilet en de andere keer is het alleen bij het afvegen.
    De verloskundige hield alle mogelijkheden open, adertje geknapt, menstruatie (dus helemaal geen nieuwe zwangerschap), vmk.
    Ze gaat dinsdag met een echo kijken en ze noemde dat ze ook wilde kijken of ze holtes in de baarmoeder zag.
    Het bloed is helder rood nu dus ik ga nu toch uit van het ergste.
    Wel denk ik dat het dan weer een vmk is en dat ik daadwerkelijk weer zwanger was, omdat de test wel positief was.
    Dus nu is het afwachten!

En over het trouwen. Wij zijn in september 2011 getrouwd en hebben de bruiloft in 3 maanden geregeld.
    's morgens gemeentehuis, daarna koffie/thee met bruidstaart thuis met daggasten, vervolgens foto's maken (goede vriend van ons als fotograaf) , hierna soep met broodjes ook thuis met de daggasten, 's middags de kerkdienst met aansluitend koffie met cake (voor de gene die 's avonds niet op het feest zouden zijn) een lopend buffet op de feestlocatie voor daggasten, feest met dj voor ongeveer 75 gasten (onbeperkt drinken en 5 keer hapjes)
    We waren ongeveer €4000 kwijt. Maar hadden aan geld alweer €1600 terug gekregen!
    Mijn man zijn pak kwam bij de C&A weg en ik had mijn jurk gehuurd, aangezien ik hem toch maar 1x aan zou hebben.
    We hebben een super mooie dag gehad.
    Het kan dus wel in zeer korte tijd!

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb, maar het gaat behoorlijk snel met de berichtjes als je ongeveer 6 uur aan het werk bent:)

Ga hier ook slapen, hopen dat het bloedverlies morgen weg is...
    Slaap lekker allemaal!

17. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@lavina: truste meid!

@yuna: wow, wat stoer van je! Leuk hoor!

@zwangels: hoop voor je dat het bloedverlies morgen weg is. Heel veel sterkte meid!

@hier: ga ook lekker slapen! Slaap lekker allemaal!

18. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Niueuwe telefoon dus ff testen of ik nu wel kan posten

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier weer brak geslapen en ben mmmooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!pppfffff
    ik hoop dat ik vanavond beter zal slapen,maar dat zal wel,want we zijn bij familie uitgenodigt voor een bbq,hhhhmmmm lekker en de 1ste deze zomer!!
    straks nog iets kleins halen voor de 2 kids en dan wachten tot vl wakker is,die heeft zijn laatste nacht gedaan van de 5.

verder niet veel in de planning...dus kom straks nog wel eens piepen!

dia:leuk zo'n blogje!ben wel benieuwd!
    en meid we zijn er voor jou!dus als er iets is kan je het hier wel kwijt!

amandie:ja die hormonen kunnen afwisselen he?!maar dat is heel normaal en idd het is voor een goed doel!
    idd mijn banner klopt,maar zit nu op het wachtbankje,nog officieel 10 dagen,ei gehad op dag 15,dus ik hou mijn banner aan.
    fijn dat de wasmachine is gemaakt,dat is echt een luxe-ding dat je niet meer kan missen!

ing:ik merk het dat je aan het werk bent...je komt minder online...
    fijn dat alles goed gaat!

yuna:succes vandaag met de verhuis!!
    een heel werk he?wij zijn 2 maand geleden verhuisd en blij dat het achter de rug is!

lavina:zal wel wennen zijn om nu een hond in huis te hebben of hadden jullie er 1?balen dat ze zo onrustig is!en hier ook vies van dieren in bed...bah al dat haar!!!
    hier is temp weer gestegen,dus ei waarschijnlijk op dag 15...
    hhmmm vreemd die bruine rommel :( is het over?kan van een eisprong zijn he?!dat komt ook wel eens voor.

zwangels:dikke knuffel meid!!!
    hoop voor jou dat alles nog ok is!
    nog 6 daagjes en je kan naar de vk!ben benieuwd!
    hoe ist vandaag?bloeden gestopt?
    oh lees het al...bij momenten wat erger...

nik:ikzelf heb chronische paniekaanvakken en neem daar om de dag 1 pilletje sertaline 50mg voor en deze helpen bij mij!
    ik voel me er ook rustiger door alhoewel ik soms wel erg op mijn gevoel kan ingaan waardoor ik paniekeer,maar zover laat ik het niet komen en zoek dan direct afleiding,misschien een tip:zoek echt afleiding!sommige beginnen hardop te zingen of gaan op de pc of ....het helpt!
    ptss heeft geen invloed op zwanger worden!

jjjeehhheeeee sarahtj3 back!!!fijn meid!laat je niet kisten!!!
    fijn dat alles goed gaat met je!!

chickie:he balen dat je een nega-test hebt!!we gingen deze maand toch samen op roze?!ach ja misschien te vroeg getest?
    niks van aan trekken van je vriendin!je moet doen waar jij je goed bij voelt!

trouwen:gebeurd hier niet...complex verhaal,maar het is zo...
    hier wonen we wel officieel samen dus komt de kleine wel op zijn naam en ja even naar het stadshuis gaan is ook maar een kleine moeite!

mh90:welkom en een dikke proficiat!!!

minnie:succes vandaag met de echo!!en komen showen he?!

20. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Goedemorgen!

@getrouwd, wij zijn ook september 2011 getrouwd! Wilde onwijs graag trouwen en eigenlijk wel voordat er kindjes waren. We hebben een topdag gehad, met groot feest, maar wel heel ontspannen en lekker! Geen receptie, zodat we overdag niet helemaal vol zaten en niet belachelijk vroeg uit bed. Dus dat was een toffe dag! Ook nu met het kindje is het wel makkelijk omdat er op dat gebied niks geregeld hoeft te worden.

Chicky, wat vervelend van je vriendin... Echt een rotopmerking. Zeker wordt je niet zwanger van tempen en testjes, maar het is wel prettig om te weten hoe het ongeveer zit. Ik bedoel, als je cyclus net ff anders is, dan zit je er straks naast. Hoeveel maanden temp en test je al? Toen wij naar de gyn gingen (3 dagen later een posi zw-test, dus mazzel) riep hij dat ik (na 5 maanden) moest stoppen omdat het bekend is hoe de cyclus eruit ziet en het duidelijk is dat ik een eisprong heb. En hij heeft wel een punt dat als je ongeveer weet dat het op dat gebied goed zit, dan is het wel prettig om gewoon spontaan te vrijen. Al hebben wij nooit niet spontaan gevreeën.

Stress+zwanger worden; heb ik niet zo mee gekregen, maar ik kan natuurlijk even niet opgelet hebben. Ik had voornamelijk het idee dat het ging om stress tijdens de zwangerschap en dat dat voor je kindje niet goed is. Maar goed, het ging dan ook over 'infant mental healt' dus mss hebben ze het stukje zwanger worden wel overgeslagen.

Geranium, die bandenpijn ken ik wel. Niet uit de eerste 4 weken, maar gisteren ging ik verzitten en dat deed zeer!!! Ik heb wel ook de eerste weken krampjes gehad, maar dat zijn niet je banden, maar je baarmoeder.

mh90, gefeliciteerd! Enne, wel vaker komen kletsen he;) Wij willen op de hoogte gehouden worden!

Nik, 9 maanden is voor je gevoel ook lang. Ik was het na 7 maanden wel beu... En ik kreeg ook iedere maand meer het gevoel 'waarom zou het dan deze maand wel lukken'... Maar meid, die gevoelens zijn heel normaal. En het is logisch dat je het ergens aan toe wilt schuiven. In jou geval snap ik helemaal dat je bang bent dat het door de ptss komt. Maar, ik denk (mss naïef) dat je tot nu toe gewoon pech hebt. Je ziet het vaak genoeg dat vrouwen opeens in ronde 12, 13, 14 of 15 gewoon spontaan zwanger geraken. Het kan soms wat langer duren...

@ego, ik moet gaan werken... na 6 weken vakantie ging mijn wekker vanmorgen en moest ik er gewoon weer uit... Wennen... Maar die 6 weken waren echte luxe! Dus, tot vnvd!

Deel Deze Pagina