Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ha meiden,
    vanavond weer een avondje thuis dus dan kan ik op iedereen weer even reageren. Zag dat sarah terug is! Joepie! We hebben jou liever dan iemand die zulke pb's stuurt, ookal weten we niet wie het is geweest.

Hier gister voor het eerst na de zomer weer gesport. Ik dacht dat ik dood ging, haha. Ik had zelf de training gemaakt, dus eigen schuld. Donderdag weer, maar dan hebben we weer een trainer voor de groep staan :D
    Pfff, had vanmorgen zoiets raars. Zit in de auto, beginnen mijn benen ineens te verzuren. Heb ik de laatste drie ochtenden al, maar nu was het wel wat meer. Bijna weer een paniekaanval erover heen maar ben maar even bij het tankstation gestopt en uit de auto gestapt om te laten zien dat ik echt niet door mijn benen zak, maar baal ervan. Voelde me zo lekker vanmorgen toen ik wakker werd. Wel moe, maar zonder gelijk te denken: Hoe voel ik me vandaag en zonder zenuwen...beetje jammer dit.

2. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik meld me hier weer netjes, haha.
    Nadat ik gister de test heb gedaan kwamen de kwaaltjes ineens om het hoekje kijken, haha!! toeval of niet?!

@Yuna, wat knap dat je het alleen doet, petje af hoor!! ben inderdaad ook erg benieuwd wat je familie/omgeving er van vind dat je het op deze manier doet ( als ik het mag vragen ).

@Minnie, succes met je echo straks!! show je hem hier even!!
    Niet te zenuwachtig zijn, geniet maar van het kleine (aanstaande) mensje wat je krijgt te zien.. lijkt me zo'n speciaal moment.

3. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Goedemorgen! Ik had gister avond na de cursus geen fut meer om te reageren. Dus doe het nu even.

Sarah: Fijn dat je toch besloten hebt weer mee te kletsen. Doe je goed. Laat diegene maar lekker stikken die dat bericht had gestuurd en je moet jezelf niet weg laten jagen!

Geranium: Het is inderdaad best vermoeiend zo’n zwangerschap!

Chickie: Ow dat is balen dat zei zo’n opmerking heeft gemaakt! Dat is niet zo leuk! Maar misschien wordt die omo witte test nog wel met een 2e streepje? Ik zie dat je vorige cyclus 33 dagen was en je zit nu op dag 29, klopt dit? Misschien was je te vroeg met testen?

Paloe: Jawel dus! Zeker met een antibiotica. Dan begint het met rommelen in je darmen en je darmen zijn je weerstand, dus als dat niet goed zit krijg je veel eerder last van schimmels en dat soort kwalen. Ik wist dit ook niet en had altijd na een antibiotica een schimmel infectie. Antibiotica is een aanslag op je darmen. Nu had ik probiotica gebruikt en toen weer een antibiotica gekregen en geen schimmel! Je darmflora is dus heel belangrijk voor je algehele weerstand! Dus ook voor schimmels als je daar gevoelig voor bent.

Geranium: Ik zou denk ik ervoor kiezen om het erna te doen als je een wat groter feest wilt. Dan hoef je niet overhaast beslissingen te maken. Het moet tenslotte wel de mooiste dag uit je leven zijn toch! Ookal doe je een goedkope bruiloft dan ben je nog genoeg geld kwijt in één dag en dan wil je nog dat het super goed geregeld is lijkt mij. Je trouwt niet zomaar. Ervoor kan ook als je het niet zo groot wilt. Dat is zo voor iedereen zijn of haar keuze. Ik vind het een moeilijke beslissing. Maar als mijn vriend nu zou willen trouwen dan kan die het even lekker bekijken. Hihi…

79mama79: Misschien kan je even bellen voordat je je aanmeld naar mvm?

Mh90: Gefeliciteerd!!!

Minnie: Spannend!!! Ben erg benieuwd!!! Wat duurt dat nog lang hihi…

Yuna: Wat knap! Hoe jij het aanpakt. Heb er echt respect voor!

Zwangels…. Ow wat balen zeg. Leef zo met je mee… Hoop dat snel alles goed komt! Dit is toch geen leven die onzekerheid. Wel fijn dat ze nu eens goed naar je BM gaan kijken. Heel veel sterkte!!!

Sofie: Ik heb ook brak geslapen omdat het zo warm was. Die wasmachine kan ik echt niet meer missen! Hahaha

Souries: Wat balen en wat raar!!! Weet je al hoe dat kan komen dat je ineens verzuurde benen had?

Ik ben weer lekker aan het werk vandaag. Vanuit huis, heerlijk!!! Ben wel moe vandaag en een beetje misselijk. Maar goed. Dat hoort erbij. Ik moet nog 1,5 week wachten op de echo, maar ik kan bijna niet meer wachten haha... Nog 10 dagen! Duurt lang! Spannend! :D

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik had vannacht bij het plassen wat bloed aan het toiletpapier zitten ( niet helderrood maar meer rose) en ook een paar druppels in mn onderbroek. Ik ben zo bang dat het weer mis is. Tot nu toe geen bloed meer gezien maar ben er toch niet gerust op, alles komt weer boven van vorig jaar. Gelukkig heb ik vandaag de echo dus we zullen het straks weten.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Minnie succes bij de echo, hopelijk is alles goed.

Heb je niet toevallig sex gehad gister, dat je daarom wat bloed hebt? Alles is natuurlijk veel beter doorbloed nu daar beneden, dus een haarvaatje is zo gesprongen.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nee ik heb geen sex gehad, dit vermeed ik juist om bloedverlies te voorkomen.

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @minnie sterkte Minnie! Ik hoop dat het niks is!

@amandie ik weet het niet. Ik heb het wel vaker als ik ongesteld moet worden, maar das echt op de dag zelf alleen. Misschien omdat ik het eergister had, ga ik onbewust mijn benen aanspannen, geen idee. Alleen roept weer gevoel van paniekaanvallen op daarom baal ik ervan. Denk ik gelijk weer dat ik misschien MS hebt ofzo... Kon je maar gewoon een knop in je hoofd omdraaien dat je dat allemaal achter je laat en niet meer zo angstig wordt van niks. Maar ja, ze zeggen dat een jaar kort is om te herstellen van aan angststoornis en ben nu bijna twee jaar bezig. Soms ben ik er gewoon helemaal klaar mee! Ik heb alle handvaten gekregen om er mee om te gaan, maar accepteren dat dit mijn ding is in het leven waar ik mee om moet gaan vind ik lastig te acccepteren.

veel te lang stukje geworden, sorry!

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Souries magnesiumtabletten helpen goed tegen onrustige benen. Dat ontspant namelijk je bloedvaten. klinkt raar, maar is echt zo.

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja, die slik ik al, en visoliesupplementen, multivitamine, GABA, Aminozuur....De hele mikmak voor een hormoonbalans die er nog niet helemaal is... wellicht na de probiotica die ik volgende week als het goed is krijg. Misschien maar twee keer per dag magnesium gaan slikken dan :)

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Zwangels soms ga ik ook uit van het ergste met dingen dan kan het altijd nog meevallen, maar hoop voor je dat het gewoon goed zit hoor! Klinkt ook leuk jullie bruiloft :D

@sofie pas 1e bbq wow, zomer is al bijna ten einde haha :p hoop dat je vannacht beter zult slapen. we hebben zelf geen huisdieren dus is wel wennen ja, ik struikel ook regelmatig over haar omdat ze ineens voor mijn neus staat dan. bruine rommel is nu weg, tot vanochtend wel gehad, eisprong kan nog niet ik heb nog geen streepje op ovu test.

@Lblue ook jouw trouwdag klinkt leuk, zo heb ik het de 1e keer ook gedaan, groots aangepakt, daarom nu niet meer als we gaan trouwen. Succes met werken weer voor het eerst, hoop dat je het een beetje vol kan houden.

@souries hahah ja dan valt sporten ineens zwaar he, je moet ook rustig opbouwen :p Raar dat van die verzuurde benen, maar als je het vanochtend had kan het natuurlijk gewoon van het sporten zijn he, goed hoe je het hebt aangepakt en geen aanval hebt gekregen!! komt vast wel weer goed vandaag doe rustig aan

@Mh leuk kwaaltjes, zal ook wel komen omdat je het nu bewust weet misschien?

@Amandie oh je werkt thuis wat een luxe! ja nog 10 dagen ik kom wel even spieken op forum tijdens vakantie :D

@minnie ah nee meis, hoop dat het niks is hoor, misschien toch nog innesteling ofzo? hoop dat dat het is en je gewoon een goede echo hebt straks, dikke knuff!!

Vannacht goed geslapen, blijkbaar heeft de hond nu toch door dat we er wel zijn gelukkig! Alleen vanochtend heel vroeg gingen ze buiten grasmaaien in de gezamenlijke tuin dus ja met raam open is dat geen succes. Bruine rommel was er tot vanochtend maar lijkt nu weer weg, misschien toch nog restje van ongi, alleen op CD 8 vind ik dat wel vaag. Zometeen nog even boodschappen doen, en zien of ik iets schoon kan maken hier, alhoewel het niet veel zin heeft op het moment hihi :D Fijne dag allemaal.

11. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    @ Souries: wat vervelend joh :( Bah niks aan. Weet uit ervaring wat het is. Als je wilt kletsen erover, je weet me te vinden he :)

@ Zwangels: hoe is het met je? Geen bloed meer gezien? Hoop zo voor je dat het gestopt is het bloeden.

@ Minnie: hoe is de echo verlopen?

@ Yuna: wat stoer dat je het alleen doet en wat lief van je vriend dat ie je wil helpen :) Super :)

@ Hier: momenteel weinig nieuws. Alleen heel erg moe. Zal wel komen door dat ik elke dag om 5 uur de wekker hoor, begint me echt wel wat op te breken en het is ook zo warm, wordt je ook niet echt wakkerder van.
    Voel trouwens mijn baarmoeder ook meer als anders volgens mij. Soms een soort van "trillertje" ofzo (alsof er een spiertje heel snel trilt, kan het niet echt thuisbrengen) en van de week een hevige kramp, ik riep spontaan AUW hahaha!

Wens iedereen een fijne dag en tot snel weer.

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ing ja merk het dat je weer werkt en moe bent, je bent stuk minder actief :p Vervelend dat je er zo moe door bent zeg! Trillende spiertjes zijn zo irritant ja!

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,net even naar de kralenwinkel geweest en het kippenhok verschoont,dus dat is al achter de rug!

dacht een cadeautje te halen voor de kids maar het is hier vandaag een feestdag dus alles is gesloten!

had deze ochtend na het eten een zware maag...nu is het over en krijg ik weer wat honger ;)

souries:ja dat is verschietachtig he als je benen verkrampen tijdens het rijden!?gelukkig is het nu over...

amandie:kan het me voorstellen dat je amper kunt wachten op de echo!is ook zo'n leuk iets om naar uit te kijken he?!

minnie:jeetje nee he!!!dikke knuffel meid!!misschien is het een geknapt adertje met de warmte ofzo en ja je bm is nu wel heel gevoelig,dus zolang je niet begint te vloeien met krampen is alles ok!!

lavina: ja,maar met de verhuis is het er niet van gekomen om te bbq!
    hahaha zie je al struikelen over die hond haha
    hhmm vreemd die bruine rommel...kan niet bedenken van hoe of wat dat kan komen...

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dat ik niet veel online ben komt ook door het mooie weer, dan zit ik veel buiten :) Lekker in het zonnetje :)
    Vanaf zaterdag kan ik weer een beetje bijslapen haha, ben ik wel even aan toe. Maar aan de andere kant mag ik ook niet zeuren, ben alleen blij dat ik weer wat geld heb kunnen verdienen!

15. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Minnie: Dat is niet zo leuk!! Hopelijk is gewoon alles goed en gelukkig hoef je niet al te lang in spanning te zitten! Hoe is het nu met je?

Souries: Maakt niet uit dat het zo lang is geworden. Klinkt wel heel vervelend die angst aanvallen. Dat lijkt mij ook moeilijk om mee om te gaan. Hopelijk voel je je snel beter als het er nog eens aankomt zo’n paniek aanval. Hoop dat je het snel beter kan plaatsen en dan is het misschien ook makkelijker om ermee om te gaan. Sterkte!

Lavina: Ow lekker! Ga je op vakantie! Waar ga je naar toe? Het is inderdaad heerlijk om thuis te werken. Doe ik 1 keer per week. Ideaal!

Sofie: Ik kan niet wachten haha…

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ing ja hier is niet uit te houden op balkon haha :p

@Amandie we gaan naar Duitsland, mijn schoonouders wonen daar vlakbij Keulen, eerst van ma t/m vr daar en dan zaterdag gaan we naar hotel aan de Moezel t/m woensdag, en dan rijden we die woensdag weer naar huis. Pm komt er nog aan hoor, heb ik dat van mijn vriend alvast beantwoord :p

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Veel plezier in DL Lavina :) Geniet ervan.

Hier is het inmiddels 36 graden en het is nog maar net middag, zal nog wel verder oplopen vermoed ik. Van de week een keer 45 graden en woon gewoon in het grensgebied NL/DL.... pffff! Wordt nog wat van het weekend dan schijnt het bloed heet te worden!
    Heb net een wasje aangezet die kan dan lekker buiten drogen, zon en een briesje, dan is het zo droog!

Hebben jullie nog plannen verder als je niet hoeft te werken? Ik ga vanavond op de markt staan met oriflame, even kijken hoe dat in zijn werk gaat maar heb al wel besloten het toch niet te doen. Financieel is het toch een te groot risico. Zeker nu. Besteed mn geld liever goed, dus aan een (hopelijk) kindje en andere belangrijke zaken!

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Mh90 gefeliciteerd!! lekker genieten van de kwaaltjes hihi

@Minnie veel succes bij de echo.. zit vast goed..!

@souries... die verzuring kan natuurlijk ook van het sporten komen.. maar ik weet uit ervaring.. dat je met een angsstoornis een beetje hypogonder wordt.. en gelijk van het ergste uitgast.. en probeer er maar vanaf te komen.. tis heel moeilijk.. en de strijd stopt eigenlijk nooit helemaal...

@Hier.. gister vreselijke pijn in mn zij.. alsof ik kilometers had gerend en zo'n steek hebt in je zij... ik ging maar slapen en nu is het gelukkig weer weg..
    Maar werd ik wakker met een enorme buil op mn knie.. in de nacht jeukte het al een beetje.. en vanochtend keek ik ff.. het lijkt op een beet van iets.. tis echt groot 10 bij 10 cm.. en nog twee kleintje op mn arm..
    Doet echt zeer.. zoiets nog niet eerder gehad.. als het erger wordt of niet weggaat.. maak ik ff een afspraak bij de dokter...tis ook helemaal warm.. en doet zeer bij het lopen.. omdat het mn knie belemmert goed te buigen... heb ik weer...

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Minnie Oh nee....jij ook al in onzekerheid...Hoe was je echo? Ik hoop zo dat het allemaal goed is!

Hier ook flink beroerd geslapen...pffff die warmte!
    Verder gaat het met mij nog steeds niet zo goed....heb af en toe flinke steken in mijn buik en heb dus nog steeds bloedverlies. Vanmorgen ook wat stolseltjes en later wat slijmerig bloed.
    Heb er dus flink de balen van.
    Dit ook omdat er gisteren duidelijk werd dat een kennis van mij ook zwanger is. Ik heb nu al 8 vrienden/kennissen/buren die zwanger zijn! En begrijp me niet verkeerd ik gun het iedereen. Maar wanneer mag het bij ons eens een keer goed gaan! Want ik kan het bijna niet geloven dat het nu nog goed zit bij mij.

Oh ja mijn vakantie was gisteren ook alweer voorbij dus moet nu weer elke doordeweekse avond werken van 15.30u tot 22.15u.

Sorry voor mijn egobericht...

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Sarah, wat vervelend van je knie, bah! Hoop dat het snel wegtrekt!

Deel Deze Pagina