Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik weet niet of je van pretparken houdt, anders is Phantasialand echt een aanrader . Dat is daar in de buurt. ;P

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die knie klinkt toch wel als een allergische reactie op een beet/steek. Als het groter wordt of meer pijn gaat doen zou ik de huisarts bezoeken hoor. Anders zit je er vanavond/vanacht nog mee.

Die pijn in je zij, zou het misschien al iets van bandenpijn kunnen zijn ?? Ik heb het hier al af ent oe in mijn lies. Vooral als ik snel opsta.

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @ing Wow warm daar hier was het net rijdend in de auto 28C dus zal in de zon nog wel warm zijn, in de woonkamer is het ook 28C nl. Wordt inderdaad nog dit weekend met 30-31C gemiddeld, van mij mag wel gewoon 25-26C blijven en niet meer. Weinig plannen, sowieso veel te warm en vl is ontzettend aan vakantie toe, die komt echt uitgeput thuis 's avonds dus volgende week gaan we dingen doen.

@sarah oh die steken is niet fijn nee! Hmmm klinkt zoals gebakje al zegt als een allergische reactie, dat had ik vroeger altijd van muggen echt zo'n mega schijf en heel rood, deed er altijd azijn op hielp bij mij goed.

@Zwangels pf kan me voorstellen dat het dan wel ff teveel wordt hoor met zoveel zwangeren om je heen, sterkte meis

@gebakje ja ken Phantasialand is erg leuk maar vl houdt niet van achtbanen en dan zit ik er de hele tijd alleen in, vind ik ook niet zo leuk haha, bedankt voor de tip

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee het zat hoger.. net onder mn ribben..die bandenpijn heb ik ook,bij verkeerde bewegingen... dat doet trouwens ook flink zeer..

En ja ik merk al dat het erger wordt.. ik denk dat ik zo toch maar ff ga bellen.. maar goed wat kunnen ze eraan doen.. misschien een verzachtend zalfje ofzo? Ik ben namelijk niet zo van naar de ha gaan.. tenzij ik half dood ga.. maar nu ik zwanger ben. Merk ik dat ik me toch iets meer zorgen maak.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Lavina... hahahha he leuk zo'n vriend die dat niet leuk vind... gezellig in je eentje hahhha...
    Maar ik ben ook zo.. sinds mn 29e ofzo.. word ik helemaal ziek in achtbanen.. dus ga ik niet meer..

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Net de thermometer even bekeken en het is 41 graden..... pffff! Er is ook amper schaduw bij ons. Voordeel is dat ik er wel redelijk goed tegen kan en ik word lekker bruin :)

Vraagje, hoe "gevaarlijk" is het als je naar de sauna gaat als je zwanger bent, zeg begin van de zwangerschap? Ik heb namelijk nog een tegoed bon voor 2 personen en die moet voor eind oktober gebruikt zijn anders verloopt ie en dat zou zonde zijn. Ga samen met een collega, maar als ik dan zwanger zou zijn dan zou het misschien niet kunnen... Wil dus in september nog heen, hoop dat het wil (hoewel ik liever hoop dat ik dan zwanger ben hoor hahaha)

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Denk idd dat de kwaaltjes komen omdat ik me er nu bewust van ben.. zolang t maar blijft plakken etc. ben ik allang tevreden=)!

@minnie.. wat naar van t bloed, hoop voor je dat je een mooie echo straks im handen hebt!!

@sarah.. zal idd even de huisarts bellen als t zeer gaat doen, succes!!

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sarah mijn vriend heeft het nooit leuk gevonden die achtbanen, de simpele gaat ie nog wel in, maar dan is hij ook na 1 keer misselijk

@Ing geen idee hoe dat precies zit met sauna

@Mh hoop ook op een plakbeeb voor je!

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Minnie: sterkte en ik hoop dat de echo je gerust kan stellen dat alles goed is!

@Zwangels, jij ook heel veel sterkte! Ik had gehoop dat het bloeden gestopt zou zijn.

@LBlue, ik temp sinds deze maand

@Amandie, ja heb mijn ei eerder gehad dus NOD is verschoven

@Ego: mijn temp is behoorlijk gezakt, ik neem aan dat de ongie er dus aan komt. (Temp zakt toch als je ongie bent?) FF heeft door het zakken van mijn temp de melding gegeven mijn cyclus niet meer te begrijpen en daarom mijn kruis weggehaald. Mijn man die is er helemaal stuk van, die is bang dat er iets aan de hand is, of dat we niet op tijd zijn en dadelijk er weer een neg. zwangerschapsadvies volgt. Sorry voor mijn "gezellige" verhaal, maar ik weet niet waar ik het anders zou kunnen vertellen en ik moest het even kwijt.

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Chickie ja meestal als je temp daalt wordt je idd ongi maar dit is niet altijd zo hoor, wil je ook geen valse hoop geven maar geef de hoop nog niet op hoor! Wanneer moeten jullie weer naar het ziekenhuis? En natuurlijk kan je je verhaal altijd hier kwijt. Dikke knuff

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hey wat nasr chickie..:(
    Je bent natuurlijk niet ongi .. dus er is nog hoop..
    Maar ik vind het ook treurig voor je vl.. en voor jpu natuurlijk ook..
    zeker met jouw geschiedenis... ik duim heel hard voor je..heb je een uiterlijke datum tot je mag proberen?

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Tablet tegen de allergische reactie of een zalf.

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Uurtje van te voren een tablet tegen reisziekte innemen, dat voorkomt missleijkheid na een achtbaan :p

(ik met al mijn pil adviezen :p krijg je ervan als je in de apotheek werkt)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jij hebt wel elke dag vrij grote temperatuur verschillen zeg. Temp je wel nog voor je opstaat, dus direct als je wakker bent ?

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn verloskundige zei dat als je normaal ook naar de sauna gaat je best kan gaan. Maar gewoon iets korter dan je gewent bent in de hitte. Alleen als je nooit naar de sauna gaat, dan raadde ze het af.

16. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Dank je Lavina, is lief van je. 31 januari moet ik weer naar de cardio, krijg ik mijn jaarlijkse onderzoeken en dan is het hopen dat ik nog steeds stabiel ben. Ik wou dat die druk er niet op lag, dan was het misschien wel wat makkelijker. Het vervelend is dat wij natuurlijk al een hoop meegemaakt hebben, vrienden om ons heen hebben de kinderen al op de kleuterschool en die zijn later begonnen als wij. Meestal kan ik dat heel goed relativeren, maar nu ik zie hoe mijn man er onder lijdt heb ik het zelf ook wel even moeilijk.

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi dames kom net terug van de echo en we hebben een kloppend hartje gezien, pffff ben zo opgelucht. De gyn zei dat het waarschijnlijk nog innestelingsbloed was. Ze vond het er erg goed uitzien maar krijg over 2 weken nog een echo om alles goed in de gaten te houden. Zal vanavond fotootje plaatsen.

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Chickie vind het echt klote voor jullie en ook dat je man er nu zo onder lijdt, hoop dat het gewoon alsnog snel raak mag zijn! En ik hoop gewoon nog voor deze maand voor je, veel sterkte meis!

@minnie wat super! dat moet zeker een geruststelling zijn geweest ja! ook erg fijn dat je een extra echo krijgt over 2 weken! ben benieuwd naar de foto!

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Minnie: wat geweldig dat alles goed is! En fijn dat je extra gecontroleerd wordt, als het allemaal goed blijft gaan is dat ook wel leuk zo'n extra echo!

Ik ben zojuist ongie geworden. Mijn nieuwe NOD is 13 september, Lavina zou jij de lijst willen aanpassen voor me?

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje