Lavina: Lekker hoor! Op vakantie!!! Ing: Wat is oriflame. Heb eerlijk gezegd echt geen idee wat dat is hihi De sauna kan wel, alleen niet in de sauna zelf gaan, de baden mogen wel als ze niet te warm zijn, als je zwanger bent kan dat een miskraam veroorzaken, dat mag pas vanaf 14 weken weer als je een regelmatige sauna gebruiken bent dan mag je er maximaal 10 min in en geen koudbad nemen, had ik nagevraagd bij elysium en uitkijken met etherische olie, en zoals paloe al zei, geen infrarood! Ik zou die gok dus niet echt nemen. Heb ook besloten om daarom maar wat anders te gaan doen dit weekend dan naar een kuuroord. Zwangels: Ik vind het echt balen voor je! Heel veel sterkte!!! Weekend: Ik ga lekker 3 dagen naar het strand! Heerlijk! Ben vrij, zat en zon dus offline! Hihi We gaan niet naar lowlands maar wel in een tentje en iets meer relaxen. Haha Chickie: Balen van die ongi!!!! Hopelijk lukt het de volgende ronde!!! En ik leef ook mee met je mannetje. Het is niet eerlijk! Je verdient het zo! Minnie: Wat een super goed nieuws! Fijn dat je over 2 weken weer een echo hebt! Dat geeft je zeker een gerust gevoel. Ik had je fotootje ook gezien! Geweldig leuk! Nik: Spannend, wanneer ga je testen? Hier: Ik duik lekker mijn bedje in, ben gebroken! Lekker slapen en morgen weer fris naar mijn werk. Hoop dat ik vanavond wat beter slaap dan wakker liggen van de warmte Slappen lekker iedereen!!!
Hoi dames, Ik ben over..maar echt gesloopt. dus even in het kort Ik vind het echt fijn dat jullie zo erop reageren. Ik heb geen contact met me vader en mijn moeder heeft nooit voor me gezorgt (me vader ook maar ong 6 jaar van me hele leven). Mijn vrienden begrijpen het, ze weten van me verleden. Vond het erg moeilijk om het eens te spraken brengen maar iedereen heeft goed gereageerd... Minnie lastig hopelijk blijft het bij die veeg Hoe is het met Zwangels? of moet ik dat morgen even terug lezen Goedenacht dames ben der wss morgen wel weer..
@Amandie ja zeker lekker heb er zin in, zeker de dagen in hotel eindelijk ff samen eruit. slaap lekker @Yuna uff jij hebt het niet makkelijk gehad zeg! knap hoor hoe je alles nu doet! fijn dat je over bent, altijd vermoeiend he zo'n verhuizing, rust maar lekker uit @paloe ja ondanks mijn ziekte ben ik wel een nachtmens nogal rottige combi, maar ik kan dus eigenlijk gewoon niet voor 12 uur naar bed, en zelfs dan lig ik nog plafond te turen ik ga zo ook maar eens mijn bedje in, word zo moe altijd met die warmte, en vroege opstaan merk ik ook wel.
Hoi hoi allemaal! Even een snel berichtje! @minnie wat een mooie echo, ben blij dat alles goed is en dat je het hartje hebt horen kloppen. Lijkt me zo speciaal om dat voor de eerste keer te horen. Verder hebben jullie zoveel getypt dat ik het weer niet kan bijhouden...haha word een dagje ouder Vanaf vanavond ongeveer 19.00uur heb ik geen bloedverlies meer!!!! Heb nu toch nog een klein beetje hoop dat het goed zit. Kleine 3 dagen bloedverlies gehad.... Nu nog even geduld hebben tot de afspraak van de verloskundige! Ga zo slapen, weltrusten allemaal!
Ik ga jullie ook weltruste wensen... al slaap waarschijnlijk iedereen al.. Ik lag ook al in bed.. maar mn knie deed zo'n pijn.. dat ik ff een dpuche ben gaan nemen.. het heeft niks geholpen.. dus ga morgen naar de ha... T is ook veel erger geworden... @Zwangels.. das goed nieuws.. ik blijf voor je duimen..
goedemorgen. hier wel geslapen,maar lag pas laat in bed,12u en was weer vroeg wakker ,om 6u....pppfff het zijn maar korte nachtjes! gisteren heel gezellig gehad op de bbq en de kids hebben zich echt geamusseerd!die liggen nog lekker in bed! vandaag geven ze 32C hier,dus ik denk dat we vandaag niet veel zullen doen,buiten de verkoeling opzoeken,dus dat word bankhangen en filmpjes kijken... ze voorspellen een hitte-golf pppfff van het ene uiterste naar het andere!!! sarah:klinkt als een steek van een tijgermug!ben ik allergisch voor en bij mij zwelt die plaats ook enorm op en jeuk ontzettend! zwangels:sterkte meid!ik hoop voor jou dat het niet doorzet!joepie gestopt met bloeden,hopelijk is dat heel positief!!!! ingppf wel heel warm bij jou!! geen idee hoe dat zit met de sauna,maar dacht dat dat iets te maken had met de lichaamstemp... chickie:balen van je ongi!! spuug maar uit wat je wil zeggen,daar zijn we en het forum ervoor! minnie:jeeheee ben blij voor je!!!goede echo gehad ,super!!! ook nog weinig te zien,maar over 2 w zal dat wel anders zijn! balen dat je zo beroerd bent,maar doe waar je zin in hebt! echo's:bij ons in belgie krijg ik bij mijn gyne elke maand een echo! nik:hier ook veel puisten en afscheiding!hopelijk zijn dat goede symptomen! yunapfff wat een geschiedenis jou leven!petje af dat je dat allemaal zo alleen doet!
Yuna: Wat fijn dat de verhuizing erop zit! Zwangels: Gelukkig mag je al snel voort een echo. Wel fijn dat je dan meteen meer weer. Hoef je niet meer zo in spanning te zitten! Hoop dat alles goed terecht komt. Sofie: Ben ik blij dat ik een weekend strand heb geboekt. Ik lig dus lekker de hele dag in het water. Wat een geluk heb jij dat jullie iedere maand een echo krijgen! Wat lopen ze toch achter in NL! Dia: Ben ik nou gek of was je er gister niet? Hoe is het nu met je? Ik ben blij dat ik hierna een lang weekend heb! Zou eerst naar Lowlands gaan, maar daar ben ik toch echt te moe voor. Nu ga ik lekker naar bloemendaal. Heerlijk aan het strand liggen en misschien morgen nog een klein beetje winkelen. Prima te doen dus Ik heb dan niet zo'n last van de warmte. Moet alleen even kijken welke bikini ik aan doe.. Want de bovenstukjes passen niet meer zo heel goed
@Sarahtje: Blij dat je e rtrg bent hoor... Bedankt voor je steun. En super dat je ma het zo via een dieet heeft kunnen doen, maar met een gewoon dieet lukt het me niet. Heb het al genoeg geprobeerd. Hoe gaat t met je knie? @Chickie: hier heb je nog maar weer eens hoe bekrompen mensen kunnen zijn. Je vriendin denkt nog maar weer eens dat ze het beter weten dan iedereen. Iedereen heeft zijn eigen manier om dingen te doen en aan te pakken... Trek t je ni aan @Geranium: Ik zou trouwen nadat je bevallen bent... Veel ongemakjes door de mini Wij willen trouwens ook klein trouwen... enkel familie en beste vrienden @Yuna: Prespect dat je het op die manier wil doen, zwanger worden. @Zwangels: Heb je eigk nog eens een test gedaan? @Minnie: Joepieee een kloppend hartje @hier: Reaggae concert op dinsdagavond was leuk... iets te veel cuba libre's gedronken hahaha... Gisteren wezen eten met ouders en zus van vl. Was ook leuk en lekker. Lijkt wel of ik laatste dagen echt afschap van eten en drinken ben aant nemen hihihi Voel me vandaag niet zo goed... Pffff... weet niet wat ik nu weer heb hoor...
Dia: Mooie blog heb je geschreven! Ik kan je nu helemaal begrijpen en ik begrijp hoe naar het is om niet lekker in je vel te zitten. Ik hoop dat je snel je doel bereikt wat je wilt bereiken!
Bedankt amandie... Het is zo vermoeiend soms... liefst kruip ik dan in een hoekje en wil dan een tijdje verdwijnen... Maar ja... we moeten erdoor... en ben blij dat ik de eerste stap ertoe heb gezet... Blog gaat ook trouwens regelmatig geupdate worden... Hoe gaat t trouwens amandie?
Yuna pff dat klinkt niet als een onbezorgde jeugd knuffel meid! Gebakje ok! Ik dacht dat dat landelijk nieuw beleid was! Lavina pff dat is lastig zeg als je gewoon niet eerder kan slapen! Ik ben wel een avondmens, maar omdat we altijd om 6 uur opstaan wil ik echt wel om 22:00 naar mijn bedje toe Ik heb echt die 8 uur slaap wel nodig, liefst meer. Zwangels super dat je bloedverlies is gestopt! De duimen draaien door! Sofie ja hier in NL als je bij de vk bent krijg je er maar 2 of 3 gedurende de hele zwangerschap.. Amandie heerlijk even een paar dagen strand! Haha die bovenstukjes zijn een probleem ja Hier: wat een geluk met het weer! Ik zit volgende week de hele week in den haag op congres, dus savonds lekker naar het strand met de boeken! Maandag hebben we iig een bbq op het strand
Ik ben trouwens trots op mezelf, ik ben panisch voor naalden en er moet altijd iemand mee, dan krijg ik verdovende zalf en dan kunnen ze me met een behoorlijke portie geduld prikken met een babynaaldje. Heel stom, ik weet het, maar er zit iets in mijn hoofd waardoor het gewoon niet goed gaat.. na Liam zijn geboorte ben ik helemaal lekgeprikt en daarna bij de controles ook nog dus nu dacht ik, ach, laat ik eens alleen gaan. Dus vanmorgen alleen en hongerig(nuchter) naar het ziekenhuis gegaan. Zalf ook niet gevraagd, wel klein naaldje. En?? In 5 minuten stond ik weer buiten! Man wat fijn
@Zwangels wat fijn dat het bloeden gisteravond stopte!! Ik hoop dat het lekker zo blijft en je al wat kan zien op de echo. @Sarah he getsie wat klote van die knie zeg, ben je al naar de dokter geweest, beterschap @sofie ja zeker kort nachtje weer, bij jullie ook al warm vandaag zeggen ze hier 26C maar weet zeker dat het warmer wordt @Amandie haha dat is rottig dat je bovenstukjes niet meer zo goed passen, maar lekker hoor weekendje bloemendaal @Dia mooi dat je leuk concert hebt gehad! en gezellig met de familie, hoop dat je je snel beter voelt, met dit weer niet lekker voelen schiet niet op. @paloe ik heb die 8 uur ook nodig hoor, maar ik slaap in de ochtend beter, dus daarom ben ik hier meestal pas tegen middaguur, als er straks een kleintje komt veranderd mijn ritme wel en dan moet ik tussendoor maar beetje bij zien te slapen. Lekker weekje congres hihi, zeker als het met dit mooie weer in Den Haag is heerlijk! En fijn dat het goed ging met prikken!! Ik ga zo even naar mijn moeder, even iets op haar pc installeren en dan nog paar boodschappen halen heb niet veel nodig nu we bijna weg gaan.
Dia: Hier gaat het wel goed hoor Kwaaltjes wisselen elkaar af en lekker moe . Ach komt goed. Ik doe het voor een goed doel! Hihi Ben wel lekker moe, kan letterlijk overal slapen! Hahaha Paloe: Super! Fobie is er om te overwinnen!! Top! Lavina: Ja heel vervelend. Ik zon meestal wel zonder bovenstuk, maar zwemmen doe ik toch liever met. Maar ja Wordt nu wel een beetje lastig!
Daar had ik bij mn dochter eigenlijk geen last van, toen ook de eerste maanden hondsberoerd en daarna een heerlijke zw.schap gehad. Op het einde zeiden mensen dan "zo de laatste loodjes he" en dan dacht ik " ik vind het helemaal niet erg" had toen alleen last van maagzuur. Hopelijk gaat het nu weer zo, dan teken ik ervoor, behalve dan de bevalling, die mag wel iets anders gaan
@Sarah, hoe gaat het nu met je knie, ben je al bij de ha geweest?? wbt scheren op het eind van je zw.schap, eerst deed ik het nog op gevoel maar later heeft vl het overgenomen, die kan dat wel hihi. @Chickie, ja kan er wel an genieten, al is het soms best even spannend zoals gisteren met dat bloedverlies. @Zwangels, gelukkig dat je sinds gisteren geen bloedverlies meer hebt, dat het nu maar wegblijft !!!! @Paloe, knap hoor dat je nu alleen bent gegaan voor het prikken.
ggrrrrrr... hier op werk vroegen ze zo net: is het goed dat we de airco even afzetten, we hebben het koud hier. Radio naast me heeft een thermometer en het is hier 27.2 graden binnen... en dan de airco afzetten???? Heb nu al hoofdpijn door de warmte... en voel me nu al niet goed... laatste tijdn ben ik het zooooooooo beu hier eh... bekrompen stom volk... Sorry voor ego-bericht... Bedankt minnie om blogje te lezen...