Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Goede middag(bijna)

Hier een zalfje gekregen van de arts.. hij denkt dat het toch een muggenbeet is.. en dat ik er een overdreven reactie op heb gehad.. we zullen zien of het snel overgaat...

@Dia.. heb ook je blog gelezen.. ben benieuwd naar je updates..die straks zullen volgen... heb je trouwens al een datum van wanneer je weer langs gaat en wanneer alles een beetje in gang wordt gezet?
    en mensen denken altijd alleen aan zichzelf.. miss dat ze het zelfs met opzet doen... probeer je er niks van aan te trekken.. ookal zijn het rotzakken..

@yuna.. fijn dat je over bent.. snap dat je moebent.. eind maart zijn wij ook verhuisd.. en hier is nog alles niet zoals het moet...

@Hittegolf... walgelijk.. ik kan het nu gewoon niet uitstaan.. tis alsof het me altijd komt halen wanneer ik t niet kan gebruiken... bij noa's zwangerschap... liep ik in mn laatste weken in de hittengolf... toen mn voet georepeerd was.. en ik 6 weken niet mocht lopen en thuis zat.. een hittegolf..
    En nu weer zwanger en weer een hittegolf?... r u serious mother earth?.. grrr

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Dames: kwam net iets tegen misschien wel goed om weten: Hoe walnoten mannen helpen om vader te worden - HLN.be

Thx Sarahtj: Op de 10e sept krijg ik men vervolg afspraken. Normaal krijg ik data voor psych (om te zien of je er wel klaar voor bent), gastroscopie, 2e afspraak chirurg om laatste keer zekerheid te checken en operatiedatum... Sinds ik de beslissing genomen heb voel ik me eigenlijk al een stuk meer opgelucht... Alsof ik weet nu dat binnenkort de rest van mn nieuwe leven begint... ik weet dat ik binnen een jaar de diabolique ga zijn die hier onder al die laagjes ergens verstopt zit... ze mag buiten komen dan ;)
    Met opzet zeker niet hoor... bijna iedereen heeft hier constant een truitje bij voor mogelijke koude om zo de andere collega's niet lastig te hoeven vallen ivm airco. Maar nee die zagers die voelen zich te goed om een vestje mee te nemen... liever zagen en zeveren en mekkeren,... tis de mentaliteit die hier hangt die ik haat...
    Pfff zwanger zijn en hittegolf das gewoon deadly... (bij wijze van spreken eh) Dit weekend gaat naar het schijnt het warmste weekend worden van 2012... kdenk dak in men bad ga wonen dit weekend...

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Dat is fijn dia!.. dat alles best snel in gang wordt gezet..
    Heerlijk voor jou.. dat je je dan een soort bevrijd voelt..
    Toch hammer van die collega's.. ik kan ook noot zo opschieten met collega's..
    Ik presteer het beste met mn eigen werk.. in mn eentje.. en ik hoef alleen te communiceren met mijn superieur... mijn zwakte is domme mensen..ben ik zeer allergisch voor.. zeker als ik daar elke dag 8 uur aan vast zit.. en gemaakt leuk moet doen...

Ja.. we gaan van het weekend lekker naar het strand... en ik hoop dat die hitte ons snel verlaat... en lekker 22 grden met een briesje wordt..

4. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Sarahtj3: Bwa redelijk snel... elke dag is zowiezo aftellen hoor... Maar tgaat er sneller zijn dan ik denk...
    Inderdaad... zelf achter men bureau en men werk presteer ik het beste... Zelfs smiddags tijdens het eten heb ik vaak zo een hekel aan de gesprekken... Gewoon compleet inhoudsloos... dan denk ik bij mezelf: denken jullie nu echt dat jullie zo speciaal en interessant zijn? Er zijn mensen met echte zorgen, echte problemen,... en jullie zagen over zoiets pietluttigs? Get a life... Maar ja dat DENK je, dat ZEG je niet eh...

mmmmm strand... ik wil ook wel maar overal gaat zoveel volk zijn... heb het niet graag als het te té druk is... Kga me zo een zeemeermin staart aanschaffen en in bad wonen voor een weekendje... dik zeemeerminnetje maar toch :) hahaha

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah ach nu zijn we nog niet zo ver, ik vind de warmte hinderlijker als ik 15 kg zwaarder en behoorlijk wat omvangrijker ben dan nu, nu vind ik het wel lekker!

Dia een vriend van ons heeft vorige week een GB gehad en idd, hij ziet het als een nieuw begin van zijn leven. Hij is eerst aan het afvallen geweest omdat hij dat moest voor de operatie maar ik weet niet of dat altijd zo is. Het herstel valt hem redelijk mee, hij voelt zich zo dat ze zaterdag de eerste verjaardag van hun zoontje vieren;)

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Grrrrr....ik baal flink! Vanmorgen weer wakker met bloed in mijn maandverband!! Op de wc zag ik een groot bloedstolsel....
    Oh en Diabolique heb geen test meer gedaan, met bloed in je urine moet je niet testen, heb ik ergens gelezen.

Verder ben ik veel te laat uit bed gekomen....
    Moet nu nog warm eten en weet nog niet eens wat. Heb een vriendschapskoek gekregen 'Herman'. En vandaag is de dag dat ik deze door moet geven aan andere vrienden.
    Druk druk druk dus. En daarbij heb ik een slecht humeur vandaag!

Sorry dat ik verder niet op iedereen reageer...

7. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Normaal dient dat pre-operatie dieet om je lever een stukje te laten verkleinen omdat de chirurg anders niet goed aan je maag raakt en zo mogelijk iets kan raken aan je lever...

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ah nee zwangels... :(
    vervelend nu dat je moet wachten tot dinsdag.. zo blijft het onduidelijk..

ik ga boodschappen doen...niks in huis.. tenminste niks dat ik nu lekker vind..
    Ik ga heel veel fruit inslaan.. heb ik echt heel veel zin in.. mn mond begint al te wateren bij de gedachte hahaha..
    Net een beetje opgeruimd.. en straks ga ik weer verder..
    Wat kan je huis snel verslonsen zeg.. ik haat dat.. die katten laten overal hun haren achter.. begin een beetje een hekel aan ze te krijgen.. terijl ze juist de laatste tijd heel lief bij me komen liggen...

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dia had je blog ook gelezen, al 2 dagen geleden denk ik maar weet niet meer of ik het gezegd had hihi, goed geschreven hoor en knap. Enne fijn dat soort collega's, ik nam idd zelf altijd een vestje mee, mocht ik het te koud hebben met airco dan deed ik dat er over heen en hoefden anderen het niet te warm te hebben. Hm mijn vl is nogal een noteneter dus ik zorg wel voor een mix met walnoten dan, baad het niet dan schaat het niet. Hoop afspraken heb je nog te gaan zeg, maar daarna op weg naar de echte Dia :D

@Sarah fijn dat je zalfje hebt, hoop dat het snel helpt! En ja wordt wel heel extreem heet dit weekend pff, geen idee hoe ik dat moet oplossen aangezien we ook niet zomaar weg kunnen gaan zonder hond. Gelukkig maar voor jou dat het nu is en niet wanneer je weer op knappen staat :p Maar ik heb ook liever een graad of 25/26 max. En ja dat van die haren dat ken ik op het moment pff, moet echt iedere dag stofzuigen nu, heel harenpaleis anders hier. Ik ga straks maar weer eens stofzuigen.

@werk ik werk ook beter alleen, ipv met veel collega's om me heen, of ik moet 1 goede collega hebben dan is het ook geen probleem

@Zwangels och nee :( wat klote weer zeg! duim nog hard voor je, doe rustig aan, knuff

Hier komt nu beetje bewolking dus dat geeft wat verkoeling, zo maar wat opruimen en dan kijken of ik onder een parasol buiten kan zitten ofzo.

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ah misschien was het ook daarom, maar hij moest ook een bepaald gewicht bereiken volgens mij..

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zwangels shit zeg.... dikke knuffel meid...

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Sarah: dat van die katten ken ik... kheb r zelf 2 rondlopen en kheb al met t gedacht gespeeld om die 2 te scheren hahaha... die met t lange haar zou k wel een coole hanekam geven dan hoor ;)
    mmmmm lekker frisse verse fruitsla...

@Lavina: thanks voor het lezen ;) Zo begrijpen jullie me misschien wat beter...
    Och ik wordt gek van ze... ggrrrrrr...

heb vandaag precies een kort lontje... daarstraks collega afgesnauwd, vl afgesnauwd tijdens sms daarstraks en deze middag aan tafel zelfs geen enkele zin gehoord. mezelf afgesloten en geen idee waarover het ging eigenlijk...

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Echt Knap Paloe, dat is over angsten heen stappen :)

14. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

@ zwangels Balen meid.. echt K*t.. verloskundige al gebeld?

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Zwangels wat ontzettend klote meid...

@Sarah, wij hebben dan geen katten maar wel een hond en die kan ik nu ook ff niet uitstaan terwijl ze zo lief is.

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden, ik wens jullie een fijne nacht. Hoop dat het niet te warm zal zijn. Heb alles wel meegelezen maar had even niet de "zin" enzo om te reageren. Had ff een soort van dip-dagje, sorry!
    Tot morgen.
    Liefs

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Paloe, dat is handig... toch weer iets geleerd ;)

Zwangels, meid wat leef ik met je mee... wat een begin zeg.. Ik hoop dat je lichaam nog wat kwijt wilde, maar dat die kleine er nog netjes in zit!

Lavina, met een hond kan je ook naar het strand... het is er warm zat voor...

Dia, ook net even je blog gelezen... Goed verhaal.. Je schrijft soepel...
    En slanke mensen die roepen dat ze moeten afvallen, die wil ik eigenlijk altijd slaan.
    Mijn nichtje laatst, een jaloersmakend BMI van 21, riep dat ze niet meer zo strak in haar vel zat (ze is 19) en echt op moest letten en moest gaan trainen.... :O

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Wat een rust hier dames!

@ing rust lekker uit en tot morgen

@lblue ja kan wel maar zitten wel bepaalde tijden aan vast dat je het strand op mag met hond in de zomer geloof ik

Hier ook tijd voor bedje, welterusten meiden

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Trusten dames

En zwangels ik las net in het NOD forum .. echt klote..:S

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    #1560 Zwangels, 16 aug 2012
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
    :(:(:(Zet mij maar op ROOD!!!
    Ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek heeft gehouden.
    Zeker zo na die vmk.
    Ik heb zo net toch maar eens een zwtest gedaan en deze was omowit!:x zelfs geen tuurstreepje...
    Nu vermoed ik dat ik toch nog oude HCG in mijn urine had zitten....
    Dus nu op naar de volgende ronde...
    Mijn nieuwe NOD is 10 september....hoop dat ik stiekem mee kan liften bij de lijst van 16 t/m 30 sept want die lijst is veel gezelliger!

Denk ook dat ik de verloskundige afbel....heb 12 september zowiezo een afspraak bij de gynaecoloog ivm mijn vmk, nacontrole.

Ik ga zo lekker slapen. Weltrusten allemaal!

Deel Deze Pagina