@Yuna ja idd echt klote! Maar ja ik weet nu in ieder geval wel dat dit mijn menstruatie is en niet weer vmk aangezien ik nu een omowitte test heb.
@zwangels: wat balen voor je meid! Heel veel sterkte met alles en succes in de volgende ronde! Liefs! @iedereen: heb het hartstikke druk gehad, dus ff weinig gereageerd. Sorry!!!! Vandaag de dame van MvM aan de telefoon gehad, dinsdag komt ze hier! Slaap lekker allemaal!
goedemorgen! vannacht eens goed geslapen,maar ben wel vroeg wakker elke ochtend,om 6.15u! temp is nu ook mooi gestegen,maar kaartje ziet er raar uit verder voel ik nog niks aan mijn lichaam tot nu toe,dus afwachten nog. wel hebben we het klussen wel flink in het gareel als het aan vl ligt elke dag nu! mooi meegenomen! hier word het vandaag 32C pppffff ik zie er al tegenop! denk dat ik het zwembadje ga opzetten en afkoeling zoeken! amandie:ja he?!echt leuk elke maand een echo!en het voordeel is bij mijn gyne,als ik elke maand op controle kom,moet ik bevalling die hij zou doen niet betalen,omdat we maandelijks al een bedragje geven voor een echo/controle! oooh heerlijk aan het strand!!hier snak ik ook nog eens naar een dagje zee,dat is echt lang geleden! was het leuk geweest? paloe:heerlijk voorruitzicht dan!zee,bbq,heerlijk weer ppfff om jaloers op te worden!maar het is je gegund naaldenfobie:wauw petje af paloe! ik ken het ook en dankzij mijn ha ben ik er vanaf geraakt,omdat zij mij suste en ook prikte met een babynaaldje! bij de geboorte van de 1ste hebben ze een infuus willen steken en na 5 x te proberen hebben ze de 6de keer een zenuw in mijn duim geraakt,echt pijnlijk! sarah:hahaha wel leuk hoe jij die hitte ziet!!maar balen dat je er zoveel last van hebt! zwnagels:ik had het je van harte gegund,maar ik heb hetzelfde meegemaakt in mei/juni! eerst die vmk en dan na 4w getest wat dus positief was,bloedafname,maar hcg was 6,dus nog van die vmk en ben pas deftig ongi geworden 6w na vmk,dus denk/dacht dat bij jou ook...
Moguh !! Niet echt puf om overal op te reageren. Gister hele leuke dag gehad, en naar blijdorp geweest. Ik was kapot. Had de zelfde lage rugpijn die ik vorige keer bij 8 maanden zwangerschap pas had. Dus ik sliep in de auto terug al Vanacht van 12-3 uur was die kleine elke 30-45 min wakker , en waarom ??? geen idee. Normaal weet ik het wel, maar ik was radeloos. Dus kortom: ik ben gaaaarrr. En nu even een dagje werken.
@Paloe: Vaak doen ze dat ook om te zien of je het wel aankan en kan volhouden zo een dieet... @Lblue: thx om blogje te lezen.... Ja idd dat bedoel ik nu net... dat is zooooo hatelijk... dan zie ik scenario's voor men ogen zoals in Ally mcbeal: ff koppie onderduwen nadat ze dat gezgd hebben e.d. hahaha @Zwangels: Ooooh liefje wat klote seg... Khad t je zo hard gegund eh... kuttuurstreepjes @Gebakje: Kutnachtje dus...rust maar wat opt werk... @hier: gisteren samen met vl om 22u in bed gekropen en geslapen tot 6u30... heerlijk... gewoon wakker geworden in dezelfde positie als waarin ik in slaap ben gevallen... Vanavond speelt er hier in het park een tribute band van David Bowie... maar kwil eerlijk gezegd ni gaan omdak nog eens vroeg wil gaan slapen aangezien we morgen voormiddag gaan vissen
Zwangels... heel vervelend en jammer.. maar gelukkig is het niet weer een vmk.. en ben je nu weer ongi... ik hoop dat t snel wel raak is... knuf!
Hee meiden, Wel af en toe meegelezen, maar heel druk dus ff niet gereageerd! @zwangels, bah balen meis, dikke knuffel! @hier, vandaag officiële broek loer dag Ik ga er maar weer gewoon vanuit ongi te worden.. Gelukkig veel werk vandaag, met geen toilet in de buurt, dus goede afleiding Fijne dag!
@dia: ik heb ook je blog gelezen en ben er erg door geraakt! Wat kun jij goed schrijven zeg! Uiteraard blijf ik je volgen, ben heel benieuwd hoe het verder met je gaat! @Sarah: hoe is het met je knie afgelopen (of heb ik er overheen gelezen?)? Heb het zelf een paar jaar geleden bij m'n enkel gehad en dat was echt niet fijn! Heb toen van de HA een hele zware antibiotica gehad en daarna ging het wel goed. Sterkte in ieder geval! @nik: spannend!!!! @gebakje: da's idd niet prettig! @hier: wilde net de vk bellen, zijn ze er niet op vrijdag! Alleen voor spoedgevallen! Nou ja, heb me nu via de site aangemeld, dus afwachten! Fijne dag allemaal!
Nik spannend, en werk ze in deze tempratuur.. :S Zwangels dat is wel waar, maar toch blijft het klote dat toch de test ineens omowit was.. :S Geranium, ow.. nouja via internet kan ook goed dat je meedoet met mvm Hier in nieuwe huisje.. erg fijn. vandaag even niks doen dagje.. ik moet mezelf ook rust gunnen mss alleen de huishoudelijke taken
@Zwangels ah nee meis wat klote is dat toch! Enne tuurlijk kom je gewoon op de 16 t/m 30 sept lijst! Hele dikke knuffel en hoop dat het snel maar raak mag zijn nu! @gera leuk MvM spannend dan dinsdag en vk niet op vrijdag Oo kleine praktijk ofzo? Ben benieuwd wanneer je mag! @sofie hm zo gek vind ik je kaartje nou ook weer niet hoor, enne fijn dat vl nu iedere dag wel wil klussen hihi @gebakje misschien door het warme weer of een mug op zijn kamer die jij niet kon zien? Doe rustig aan vandaag! @Dia hm heerlijk zeg zo vroeg samen naar bed, wel leuk lijkt me die tribute band, maar als je vroeg op moet misschien iets minder ja @Nik druk druk druk Geeft niet hoor, leven gaat ook gewoon verder, hoop dat je niet ongi wordt vandaag hoor ben wel heel benieuwd, en goed dat je weinig tijd hebt om te broekloeren @yuna mooi dat het goed bevalt, kan je je weg daar ook al een beetje vinden, en lekker toch ff niks doen Ik heb de laatste dagen toch zo'n raar gevoel in mijn buik net of ik de hele tijd wat ongi kramp achtige klachtjes heb maar heb mijn ei nog niet eens gehad en dit ook nog niet eerder, wel vreemd weer. Vandaag komt mijn probiotica binnen dus kan ik er mee beginnen morgen. Hoop dat het een beetje gaat helpen. Verder alvast beetje wassen zodat ik niet alles hoef te doen vlak voor we weggaan. Fijne dag allemaal
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 20 augustus 2012, Mamajens, 1e vroege echo Gyn 21 augustus 2012, sarahtj3, 1e echo Gyn 25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK 29 augustus 2012, minnie1979, 2e echo Gyn 3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK 4 september 2012, gebakje, termijnecho VK 10 september 2012, LBlue, pretecho 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012 Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 17 augustus 2012 Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012 sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje, 22 augustus 2012 Yuna26 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012 Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012 Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
@Nik: Ik zie op je banner dat je 3 dagen overtijd bent... Klopt dit? aangezien je net zegt dat het vandaag officieel broekloerdag is... @Geranium: Bedankt voor je complimentje... Ik zou niet weten of het goed geschreven is, maar is schrijf gewoon hoe ik het zou zeggen... Eigenlijk sinds de beslissing definitief is gevallen, voel ik me ietsjes beter... rustig aan afscheid aant nemen van bepaalde dingen die ik daarna niet meer wil liggen eten en drinken, men lijflied gevonden om me aan op te krikken tijdens het hele proces. En lief beschrijft eigenlijk perfect wat er in kopje rond gaat dan... Dus meezingen uit volle borst... Ik tel de dagen tot 1e afspraak met chirurg. Kwil men voorlopige operatiedatum weten zodat ik weet waarnaartoe ik kan leven @Yuna: Relax maar eens vandaag jij! @Lavina: Wanneer vertrek je juist? Kom je ook eens piepen tijdens verlof?
We gaan maandagochtend (20/8) weg en komen (29/8) terug, en ik probeer wel mee te lezen maar moest vl beloven om niet mee te praten op het forum tijdens de vakantie, misschien reageer ik wel een keer snel als hij op de wc is hahaha
Hahahaha nee hij heeft zijn vaste momenten dus kan ik stiekem plannen Zal wel niet veel schrijven dan vanaf foon maar toch.
Bedankt voor jullie lieve reacties! We gaan op naar de volgende ronde! Oja ik ga dinsdag toch naar de verloskundige, heb niet gebeld maar een extra echo kan geen kwaad. Had gisteravond en vannacht geen bloedverlies en vanmorgen ineens hele dikke klodders/stolsel....blehg!!! Heb nog gevoeld en het was zacht, dus geen vliesje/vruchtzakje (klinkt vies maar ja moest wel even weten) Vanavond nog 1 avondje werken en dan heb ik weekend!! Lekker samen genieten want manlief is ook vrij. Fijne dag iedereen, misschien ben ik hier vanavond nog wel even. Lees trouwens als ik op mijn werk ben en tijd heb wel mee hier maar reageren is dan zo lastig.
Mensen.. Ik ben MvM zo zatt... dat gepis in die kan.. en geur elke keer.. wat wordt versterkt door die warmte... ik blijf netjes doorgaan tot 10 oktober.. maar niet omdat ik het leuk vind... mensen die zeiden.." of je nou in de w.c. plast of in een kan" hebben zelf duidelijk nog nooit meegedaan.. want tis daarin plassen.. dan overgooien in de blauwe kan.. vervolgens je witte piskan schoonmaken.. sen DAN pas ben je eindelijk klaar met plassen... Sorry voor mn gezeur.. maar ik moet misschien 10x per dag plassen en elke keer in die verdomde kan...
De vk is alleen ma t/m do telefonisch bereikbaar voor het maken van een afsapraak. wel jammer, maar het is niet anders! Vind MvM wel spannend hoor! Straks test ik ineens negatief......... zal wel niet, maar toch maak ik me er druk om! Hebben jullie het ook zo warm? Zit gewoon binnen, daar is het ten minste nog uit te houden! Lekker pastasalade aan het maken voor vanavond!