Mijne ligt naast mijn bed vl hoort het niet, ook al gaat mijn alarm en piept dat ding Sowieso is dat alleen in het weekend dat hij er evt last van zou kunnen hebben. Doordeweeks moet ik hem echt wakker maken ook al is de wekker al gegaan. @Nik echt balen meis, volgende ronde maar roze dan!
@Dia, klinkt lekker dat tapasrecept !!! @Zwangels, fijn dat je bijna schoon bent, hopelijk heb je snel weer een posi ovu test!!!!
Ik heb even een vraagje, zaterdag of zondag is mijn NOD, de grootste kans is zondag. Nu heb ik zwangerschapstesten van kruidvat, 2 voor 5 euro. Nu hoorde ik dat je daarmee 4 dgn van te voren kan testen maar dat zie ik nergens staan in de bijsluiter of ik lees er mega overheen.... Zit er aan te denken om dan morgenochtend te testen dat zou dan moeten kunnen toch?
Ze zijn heel gevoelig. Ik heb er 5 dagen voor nod al een licht positief streepje ( tuur streepje) op gehad. Hoeft niet bij iedereen natuurlijk zo te zijn, maar het zou zomaar kunnen.
Ok dan zal ik het zo nog maar eens doorlezen edit: nog steeds niet kunnen vinden in de bijsluiter, staan het misschien op het doosje? die heb ik niet meer.
Nou ja als het bij iedereen werkt dan zal het wel gewoon zo zijn lol, werkte bij jullie ook haha! En zie het resultaat
Das ook weer waar. Kijkt hier iemand ook de film op rtl4 nu? In de trailer die steeds voorbij kwam zat een liedje, iemand enig idee wie dit zingt? Bringing Ashley home heet de film.
Nee had eigenlijk tv wel aan staan maar staat nog op Net5, was zo druk met van alles hier en met de heisa die we net achter de rug hebben in ander topic. Sarah, ik volg je ook wel beetje in zwanger topic hoor, las dat je morgen naar de HA gaat?
Ik kijk ook green tv nu.. Mn hartslag is nu eindelijk wer normaal hahaha.. Ja..na mn cb test ga ik gelijk ff naar binnen lopen... melden dat ik zwanger ben ..en dan krijg je zon folder mee met nummers van vk's