Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    @dia nee ik was te lui om mijn banner
    Aan te passen ;) maar nog niet ongi dames :p

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sarah ja kost je toch wel tijd en handelingen maar het is voor een goed doel, ik wil ook gaan meedoen hoor maar denk dat ik hetzelfde als jou zou hebben na een tijdje

@Gera ja hier ook warm alhoewel er ook zo af en toe bewolking is hier, en ok dan snap ik het alleen voor afspraken maken niet op vrijdag, ach het is zo weer maandag en dan maak je lekker een afspraak :D Je test vast niet nega hoor maar kan je spanning wel snappen hihi

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    zo,hier lekker met vl in de zetel gelegen en nu is ie net vertrokken naar werk,5 dagen met de late!

heb maar het zwembadje opgezet,dus dadelijk heerlijk met mijn voetjes in het water!

hier al de hele dag van die rare steekjes in mijn lies :(
    nog nooit eerder gevoeld en mijn darmen liggen in de knoop,moet geregeld naar het wc...

gebakje:eek:ei hij zal waarschijnlijk last hebben gehad van krampen of de hitte?

dia:eek:oh dan heb je vast heerlijk geslapen!
    hou je blog in het oog!wat kan jij mooi vertellen!

nik:spannend!en al ongi?

yuna:ja rust maar een beetje hihi
    ik dosseer altijd,heb een paar wasjes gedaan en nu ga ik ontspannen!

lavina:hhmm vreemd!ook krampjes...en van de week bruine rommel...misschien een heeel vroeg ei gehad?hm nee kan niet als ik jou tempkaartje zie...straingh :(

sarah:kan het geloven dat je mvm beu bent...vooral met de sterke geur...maar zoals je zegt,het is voor een goed doel he

gera:ja hier is het ook heet!!!
    net ook een salade binnen,das tenminste lekker fris nu!

4. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ga seves ook minizwembadje kopen voor op men terrasje :) voetjes erin en met boekje in men strand/terrasstoel en proberen te verbranden hahaha :)

Thx Sofie :) Er gaat zeker en vast nog bijkomen... Ben nu zelfs de volgende blog al aant voorbereiden.. Die komt er dit weekend op...

5. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    @Sarahtje: kan je niet eens een dagje "staken" ivm dat plassen in de kannen? :)

6. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Yuna thnx:)

Zwangels.. ik weet niet zo goed hoe ik nu moet reageren.. aan de ene kant is het natuurlijk klote dat je niet zwanger bent, aan de andere kant is het fijn dat het nu geen vmk lijkt te zijn! Toch? Ik vroeg me al af of het toch niet oud HCG kon zijn omdat je nog geen echte knaller had gehad.. Als ik jou was zou ik morgenochtend nog een keer testen zodat je er echt zeker van bent.. wel een dikke knuffel meid, want dit is gewoon absoluut niet fijn..

Geranium goed dat je meedoet met mvm! Ik hoef nog maar 2 weken..:) en aangemeld bij de vk, leuk!!

Sofie haha ja het is een heerlijk vooruitzicht, zeker! Al wordt het overdag natuurlijk hard werken met van half 9 tot 5 voordrachten en workshops en de aandacht er bij houden met een zwanger hoofd;) De maandag erna heb ik een groot examen dus daar moet ‘savonds voor geleerd worden..ach we zien wel hoe het loopt! Wel gek om een week in NL weg van huis, man en kids te zijn:)
    Wat goed dat je er vanaf bent geraakt! Ik heb een tijd bij een speciale tandarts in Zwolle gelopen, ze hoopten me met de verdovingen ervanaf te krijgen maar dat is niet gelukt. Mijn ziek zijn na Liam heeft wel geholpen denk ik, toen ben ik helemaal lek geprikt;)

Gebakje succes met de gaarheid!

Dia ah ak, dus al 3 redenen voor zo’n dieet;) je blog is sterk zeg! Heel goed!

Nik whaa spannend…

Lavina haha ja zp legt niet alleen beslag op onze tijd maar ook op de tijd van onze mannen;)

Sarah haha ik vind mvm niet zoveel werk..idd in de kan plassen en overgieten en dan de kan omspoelen, zo gedaan! En als ik dan denk aan hoe prachtig mensen ermee geholpen kunnen worden.. dan vind ik het helemaal een peuleschil! (al heb ik wel weken gehad dat het me minder goed lukte omdat ik zo misselijk was.) Heb je de kannen wel eerst met de dop open buiten in de schaduw gezet? Dan gaat de geur er meer af..

;) vind het best leuk de eerste bevallingsdatum in het lijstje te hebben!:D t is nog vroeg maar lavina, wil jij mijn buddy zijn voor de bevalling? Dat ik jou kan smsen/whatsppan als het begonnen is en als de kleine geboren is?:)

Slanke mensen en afvallen: niet te snel oordelen hoor! Als ik niet zwanger ben (en de zw kilo’s kwijt ben) heb ik een net gewicht waar ik erg blij mee ben, hier moet ik echter wel heel erg mijn best voor doen.. We hebben nooit lekkere dingen in huis, alleen voor de kinderen. Voor bezoek kopen we speciaal wat. Op het werk laat ik regelmatig een taartje staan en ik let op dat ik door de dag heen niet teveel eet (ik kan me namelijk wat eten, niet te geloven, alsof ik geen maag heb;)) Als ik dus even wat minder heb opgelet en er zo whoppa weer een paar kilo bij zit, ja dan kan ik ook wel zeggen van er moet weer een paar kilo af. Dat is dan ook gewoon zo, want als ik die paar kilo laat zitten en de volgende en de volgende, dan ben ik zo 20 kilo zwaarder.. na de zwangerschappen heb ik ook echt moeten werken om het er weer af te krijgen, na de eerste sonja bakker en sporten en na de tweede dokter frank en sporten. Ik snap dat het veel mensen gewoon niet lukt om af te vallen en dan is het ontzettend fijn dat er andere mogelijkheden zijn, maar net als dat mensen niet meteen mogen oordelen over mensen met een kilo’tje meer, zo moet er ook niet te snel geoordeeld worden over mensen zonder een echt kilo’tje meer die het erover hebben. Net als dat je niet weet hoe degene mét aan de kilo’s komt en wat er al allemaal is gebeurd in de strijd ertegen, zo weet je ook niet hoe hard degene zónder werkt om dat zo te houden en misschien heeft gewerkt om van de mét kilo’s af te komen..
    Ik hoop dat niemand dit verkeerd opvat, want zo is het absoluut niet bedoeld:)

Ik snap dat het als je iemand mét bent heel vervelend is als iemand zonder het erover heeft, maar net als ik weet van een vriendin mét dat het fijn is om erover te kunnen praten zonder dat er meteen conclusies worden getrokken, zo is het ook voor iemand zonder fijn om het erover te kunnen hebben:)

7. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    en..ik ben zwaar over de zeik..

We hebben het afgelopen jaar al enorm veel kosten gehad voor van alles wat stuk gaat, echt niet normaal meer en nu? Nu is de koppakking van de auto stuk, weer dik 800 euro lichter. @&*%#&*%#&*#%$)*&^&(P*_! wanneer houdt het eens op! Pff...

8. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Hey Paloe: Dat is zeker en vast dat je best eens over je frustraties kan spreken om op je gewicht te blijven... Maar het gene dat wij bedoelen dat zijn meiden/vrouwen met een 36/34 die een of andere vetkwab zoeken en zeggen dat ze te dik zijn en moeten diëten... snap je?
    9 kansen van de 10 is die zogenaamde "vetkwab" een teveel aan vel :)

9. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Paloe: als er 1 ding kapot gaat volgt de rest al gauw... lijkt wel alsof iets in t universum zegt dat da zo moet gebeuren... Probeer je der ni te druk in te maken... zo een mooie dag naar de kl..t laten gooien door zoiets...
    Smile darling :)

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Even tussen door... ik vroeg me ook af hoe het met Aster is. En ik heb even bij haar laatste berichten gekeken. Dit was in een ander topic, maar daar schrijft ze dat ze op vakantie zo gaan. dus denk dat ze nu op vakantie is :)

Ik ga me naar mijn werk slepen...pfff wat een hitte weer!!! Ben blij als ik straks ook weekend heb!

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Paloe ja dat wil ik best zijn! Vind ik wel heel erg leuk hoor :D Het is inderdaad nog ver weg, maar voor je het weet is het ook alweer zover.

Wat klote dat je zoveel kosten hebt telkens, ik ken het gevoel hier gaat ook telkens van alles stuk of krijg ik ineens onverwachtse rekeningen van belasting en van de Raad van rechtsbijstand voor mijn echtscheiding uit 2008, hier was mijn airco stuk hoppa tikt ook weer aan. Lijkt idd of het soms niet meer stopt, denk ik hehe eindelijk niks meer en doing volgende op de mat. Dan denk ik maar positief denken het komt vast goed, knuff!

@Dia ja ik heb zo'n vl die niet dik is ook niet extreem mager maar doordat hij vroeger dik is geweest ook bang om weer dik te worden. Zijn moeder en ik zeggen beide dat hij juist is afgevallen maar hij vind zichzelf te dik zucht. Hij lijnt verder niet ofzo maar telkens dat gezeur :p

@zwangels hmm misschien is dat het, volgens mij had ze wel gezegd dat ze op vakantie ging, maar niet meer hier voor ze weg ging denk ik.

Zeker een hitte ja, ben blij als het weer maandag is en iets koeler :p Werk ze!

12. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Voor wie het wil weten, nee nog niet ongi :p

Oh Paloe, wij laatst ook 660 euro voor de auto :(
    Wat een vreselijke uitgaven zijn dat hè!

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    :D spannend

14. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt broekloeren dus, ga echt ieder uur naar toilet nu :p

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Je zou toch vandaag testen nik?
    Wanneer wordt het dan?... ben wel heel benieuwd namelijk...

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @gebakje Ff een vraagje ik heb vandaag die Canesten Gyno 1 tablet binnen gekregen, nu staat er in de gebruiksaanwijzing voorzichtig zijn als je zwanger bent of denkt zwanger te zijn, is het nou toch schadelijk of kan ik het gewoon gebruiken nu? Ben bang dat het toch invloed heeft op ei ook eventueel enzo :p

@Nik ja ben ook benieuwd morgen testen? :D

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    @Lavina... sowieso vind ik jpuw laatste ongi dubieus.. en later opeens weer een bloedinkje.. en rare pijn in je buik...
    Doe eens een test voor de zekerheid... is toch raar allemaal?

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja was ook raar maar mijn temp is te laag om zwanger te kunnen zijn, en had net eerste lichte streepje op mijn ovu test. Misschien zijn die andere dingen toch nog ontpilklachten ofzo

19. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Pff haat het als mijn lijf op tijd is, eerste bruin is
    alweer gespot :(

20. Nik

Nik Bekend lid

Dec 7, 2011