Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier laat gaan slapen,24u en was weer wakker on 6.30u pppfff korte nachtjes!
    dank dat dat komt door de warmte ofzo...

yuna:nou,sta je daar voor gek met 3 zakken vuil!!!
    haha vind het eigenlijk wel grappig :D
    hier hebben we ook clicobakken.

lavina:normaal doe ik ook niks met zo'n warm weer,maar soms zie ik stof liggen of rommel en dan moet dat gedaan worden,dus ja effe alles geven en nadien een frisse douche!

zwangels:idd 1ste ongi dag beginnen met tempen!
    idd rare ongi...

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen dames,
    hoop dat jullie beter hebben geslapen dan ik, pfff was de hele tijd wakker en wilde uitslapen tot half 10 maar dat is 8 uur geworden...
    Straks even de keuken opruimen en douchen en dan gaan we richting Groningen, naar paps en mams en op kraambezoek bij vriendin.
    Wens iedereen een fijne dag en hoop dat het goed te doen wordt vandaag met het weer!
    Liefs

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!

Hier om 7 uur wakker. ( had liever tot 9 uur of zo geslapen)

Manlief heeft gister een zwembad gekocht voor in de tuin. Ik had gezegt een kleintje, maar het is een enorm groot ding. Wel lekker voor vandaag. Dus dat wordt lekker plonsen straks.

Zo eerst eens stofzuigen en dweilen, want het is een bende hier.

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik probeer nog wel af en toe mee te lezen maar lukt niet iedere dag. Zeker met dit mooie weer. Zit meer op het strand als thuis achter laptop :)
    Maar goed ik ben er nog! :D

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Pfff ff beetje opgeruimd, gezogen, gedweild, serre mee gepakt. Het zweet staat me nu al op mijn voor hoofd. Maargoed de rest van de dag hoef ik niets meer te doen :p ( alleen de vaatwasser even in enuit ruimen)

Grote en kleine vent liggen nog lekker te slapen. Dus ik heb nu nog even een lekker rustig momentje voor mezelf.

Mama79 woon je dicht bij het strand???

Ing: ik hoop dat je airco in de auto hebt :p

Yuna, ik heb het hier eens gehad toen wij nog op 3 hoog ( zonder lift) woonden. Saver pasje kwijt. Duurde 3,5 week voordat we een nieuwe hadden. Ik had 10 zakken stinkent vuil staan. Bah. Ik heb toen de gemeente gebeld dat ik het wel bij hun op kantoor neer zou zetten als ik niet vlot een nieuw pasje kreeg. Volgende dag konden we hem afhalen :p

Zwangels: best is vanaf 1ste dag menstruatie. Maar je kan nu ook nog beginnen hoor met tempen. Elke dag op het moment dat je je ogen open hebt, gelijk tempen.

6. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Morgen..

Ook hier op tijd wakker, moet er nu ook elke nacht uit!!

Heb van de week de vk praktijk hier gebeld..
    had voor 20 sept de intake staan en 24 sept de termijn echo maar moet van de week even zien dat ik de intake verplaats, we hebben gister namelijk een vakantie geboekt van 12 tot 20 sept.. lekker nog even samen er tussen uit:)!!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo zwembadje staat al klaar. Zo die mannen maar eens wakker maken. Slaapkoppen ;P

8. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Oooh lekker gebakje, ik kom eraan!!! ;)

Ik moest stiekem toch een beetje lachen om het vuilPas verhaal, sorry :p

Hier nogsteeds beetje lichtbruin, maargoed, de afgelopen
    maanden begon mijn ongi steeds zo, dus we gaan er maar
    vanuit dat ik gewoon ongi word! Blegh!

Mijn hondje is vandaag 1 jaar geworden,
    Dus ik ga maar even lekker lang met hem wandelen zo, vl heeft weekend dienst helaas!

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zwangels rare ongi!

Gebakje ikke wil ook :"p

Nik.. balen

Pasje ; nu kan ik er ook wel om lachen hoor, maar het was gister best frustrerend :p en gebakje, dat zei iemand gister ook nog tegen me..dan zet je ze toch gewoon bij hun neer.. mja gelukkig is niet alles stinkvuil...en is het meeste vuil van het opknappen hier...

wat een hete dag gaat het vandaag worden.. :(

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

je kan ook na je ongi beginnen, zolang je maar niet in het midden van je cyclus begint.. ik temp ook niet als ik ongesteld ben..

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Lavina Nog lang wakker gelegen?? Ik wel, sliep pas om 2.30uur! Ben nu behoorlijk brak. Heb zeker een rare ongi, zo net weer bloedverlies. Echt raar want 's morgens heb ik dan in een keer weer een stolsel wat er uit komt....

@Sofie Oke dan ga ik niet tempen, want het moet ook elke keer rond dezelfde tijd, gaat bij mij niet werken.

@ing Hier ook slecht geslapen....Veel plezier vandaag in groningen.

@gebakje oh.....ik wil ook een zwembad!!! Heerlijk lijkt me dat!

@79mama79 Heerlijk toch op het strand! Geniet er van!

@Mh90 Heerlijk op vakantie straks in september dus, waar gaat de reis heen?

@Nik Balen joh! Heb je al een test gewaagd? Hoop zo voor je dat het toch raak mag zijn.

@Yuna :) haha die vuilpas! Wat een verhaal! Mijn moeder heeft er ook 1 en haar hadden ze verteld dat ze toen ze hem kreeg nog 1 dag moest wachten voordat hij het deed.
    En het tempen...weet het niet hoor. Ben vaak op verschillende tijden wakker, en ik neem aan dat je rond dezelfde tijd elke keer moet tempen.

Verder hier dus erg brak door het slechte slapen, zit je op de wc na het ontwaken en dan heb je in een keer weer zo'n dik stolsel....blegh!
    Hier is het ook aardig warm....dus vandaag niet te veel doen en lekker rustig aan.

12. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop het ook zwangels maar zal wel niet hoor!
    Als het bruin niet doorzet de komende dagen dan wil ik
    Wel testen, maar laatste paar maanden steeds 2 dagen bruin en dan
    ongi, dus denk dat morgen wel weer doorzet!

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @sofie hehe jij ook al weer zo'n kort nachtje, en ik zie ook wel rommel met warm weer maar kan het echt niet doen

@ing had al gereageerd in andere topic, fijne dag!

@gebakje oh daar wil ik ook wel een duik in haha! poeh jij ook al zo druk vroeg op ochtend, wel lekker dat de mannen nog sliepen

@79mama hihi geniet ervan!

@mh oh heerlijk ff weekje ertussenuit, waar gaan jullie heen, en die intake kan vast wel andere dag

@nik bah lichtbruin hoop dat er verder niks doorzet! gefeliciteerd met je hondje!

@yuna ja verschrikkelijk heet en morgen nog meer

@zwangels heb wakker gezeten tot 3 uur kon gewoon niet slapen, en weer wakker om 6 uur uffff. balen weer zo'n vies stolstel

Wij zijn even naar de kapper geweest, mijn moeder even gedag gezegd alvast voor we op vakantie gaan en nu zit ik hier te stikken van de hitte, ga zo maar weer een koude douche nemen denk ik, 29,5C >< Hoop dat mijn ovu testje straks wat donkerder of zelfs positief is

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,na een dagje buiten te zitten ,ben ik nu toch maar binnen gaan zitten!1heet heet heeeeeeeettttttt pppffff niet normaal meer!!
    ben wel bijna een negertje :D

dacht net nog even te stoffen en te stofzuigen,maar pas toch maar,ben moe en tam van de warmte!

ing:veel plezier vandaag!

gebakje:lekker genieten in het zwembadje!
    kom ook hier even dweilen? ;)

mh90:leuk ,nog een vakantie in het vooruitzicht!!
    naar waar ga je gaan?

zwangels:ik zou toch naar die afspraak van de vk gaan,lijkt niet op een gewone ongi!

lavina:ik snak ook naar een fris doucheke!1pppfff echt heet en zweten...

15. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel Lavina! Hihi

16. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@sofie: wat balen dat je weer zo’n korte nacht hebt gehad!

@yuna: behoorlijk belachelijk verhaal met dat pasje! Ik zou idd een klacht indienen!

@gebakje: goed bezig hoor met dit warme weer! Ik was blij dat ik vanmorgen beide toiletten en het gasfornuis klaar had! En ben best jaloers op je heerlijke zwembad!

@mh90: volgens mij lopen we behoorlijk gelijk wat zwangerschap betreft! Hoe gaat ie bij jou? En waar ga je naar toe met vakantie?

@nik: neeeeee!!! Geen ongi! Hoop echt voor je dat het niet doorzet!

@zwangels: hoop ook voor je dat je ongi snel weg is! Is idd geen pretje met dit warme weer!

@lavina: en? Hoe was je ovutest????? Lekker om te klussen met die warmte!

@hier: even de stad ingelopen met vl, maar dat is echt niet te doen! Gewoon lekker in de schaduw zitten met een boek is veel beter! Straks bbq met vrienden. Zij weten het nog niet, dus ff opletten! Ga uiteraard geen wijn drinken, dus maar ff een excuus verzinnen!
    Ik heb ook Compleet Mama Plus met Visolie van Davitamon gehaald. Slikte al wel foliumzuur, maar dit is volgens mij completer!

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @gera ja die wil ik tegen die tijd ook gaan slikken :D enne ovu testje was nog niet posi maar wel bijna. dus toch maar klussen voor de zekerheid, denk dat ie morgen knalt.

Nou heb toch de schoonmaakwoede gehad hahaha kan het huis niet zo laten als ik op vakantie ga, nu nog even de was opruimen en dan douchen pff zweet druipt ervanaf gatver!

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Mensen...

Wat een hitte vandaag....!! Ik woon tegenover de belastingdienst( ja echt!)
    En zij hebben een gradenmeter op de geel er staat gewoon 40 graden op...!!

we zijn even naar de noorderplassen geweest hier.. maar ik smolt weg.. en na 4 uurtjes wilde ik weg... maar tis hierbinnen niet veel beter.. ik kan helemaal niks nu!...

@gebakje... wowie.. dat bad wil ik ook.. en er niet meer uit!!! Als je dichtbij woonde was ik naar je toe gekomen hahaha..

@Yuna... hahah die brief... heerlijk.. hahaha

Ik ga me nu verstoppen met de ventilator op me gericht.. en heel rustig aan doen...

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi dames wat een warmte zeg pffff

@Zwangels wat ontzettend klote meid, hopelijk is je ongi snel over, en die stolsels zijn misschien nog wat restjes van je vmk aangezien je laatst nog posi had getest. Ben benieuwd wat de echo opleverd.

@Yuna, veel plezier in je nieuwe woning.

@Gebakje, lekker zwembadje hoor, de kids zullen zich wel vermaakt hebben.

@Sarah, ik ben het ook zo zat om in die kannen te plassen bleh. Nou ja in zo'n kan plassen is het probleem nog zo niet maar het overgieten is echt walgelijk. Word van veel geuren op het moment niet goed maar die geur van die blauwe kannen is echt het ergste. Soms plas ik gewoon op de wc hoor anders word ik echt ziek. Maar goed het is idd voor een goed doel dus we zetten maar door al ga ik niet al die kannen volplassen in een week.

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Haha Sarah doe ze de groeten bij de belastingdienst:D

Ja die hitte is niet leuk meer, nou ja op vakantie in een ver land kan ik het nog wel handelen:D maar hier:x.

@Lavina, nou veel succes met klussen in die hitte:p. Waar blijft jullie logeerhond als jullie maandag weggaan? Of is tie dan al terug?

Ondanks de warmte maak ik ook wel schoon hoor, tenminste iedere dag stofzuigen en dweilen. Maandag komt onze hulp weer dus haar laat ik de badkamer, keuken en slaapkamers poetsen en de bedden opmaken.

Wat gaan jullie vanavond doen?? Hier nog niks op de plannning, eens kijken tot hoe laat ik mn ogen open kan houden, maar ja met die hitte vroeg naar bed is ook niet alles.

Deel Deze Pagina