Lavina ik zou voor de zekerheid even doortesten.. ik had de 15 donker -16 heel licht - 17 bijna positief..18 gelijk - 19 knaller... dus kan nog ego; er zit water in mijn oor.. alle truucjes geprobeerd.. heeerlijk irritant..
zo,hier is het lekker rustig! kids liggen op bed ,maar er is geen bal op tv pppfff... dan maar effe pc... vl smste me net dat hij morgen en overmorgen verlof heeft,dus zal niet veel online zijn die dagen,maar kom wel af en toe eens piepen. verder vandaag nog altijd veel last van vochtverlies,voel het zelfs als ik in de zetel zit,net of ik ongi ben,maar als ik naar wc ga is er niks te zien. sarah:balen van je familie!zou ik ook niet zo happy mee zijn! paloeei zo erge bekkenstabiliteit!hopelijk gaat het deze zwangerschap wat beter! zelf heb ik altijd last van mijn bekken,maar nooit dat ik plat moet liggen... lavina:hhmmm vreemde cyclus heb je deze keer!ik zou idd ook gewoon doortesten of je kan je ei al hebben gehad? yuna:heb je al een oorstokje geprobeerd of een opgerold toiletpapiertje?vl doet dat zo...
Ja moet ik toch bij schoonouders even aan de ovu testen, alhoewel mijn temp vanochtend ook iets omhoog was maar weet niet of dat nu door ei was of door de warmte.
Oh wat heerlijk vandaag met het zwembadje in de tuin!! Anders was ik volgens mij bijna dood gegaan...want in de auto zonder airco maar met arko (alle ramen kunnen open) vond ik het al warm en benauwd. Dan lijkt het me erg balen als je een balkon hebt Lavina en dus geen zwembad kunt hebben... Met mijn oma gaat het niet goed, tis eigenlijks wachten tot ze haar laatste adem uitblaast.... Vorige keer was ik samen met mijn moeder heen geweest, en nu kon mijn man ook mee. Oh en Paloe ik lig om 19.00uur nog niet plat...en had elke keer vanaf dat tijdstip ongeveer geen bloedverlies meer. Dit heb ik eigenlijks nog niet eerder gehad bij een normale menstruatie. Verder is het hier in huis 31 graden....pff ik heb koppijn en wil graag slapen maar vind 31 graden erg warm om in te slapen..... Voel me ook helemaal niet lekker nu...als ik me morgen nog zo voel ga ik ook niet werken. Kan zo ontzettend slecht tegen de warmte.
Dames, voor ik ga slapen even snel een vraagje tussendoor. Even ego, morgen reageer ik weer... Als je zwanger bent is je lichaamstemperatuur vaak wat hoger toch? Heeft de buitentemperatuur daar ook invloed op? Het is vandaag natuurlijk erg warm geweest, heb net gedouched maar mijn lichaam/huid voelt normaal aan, niet warm ofzo en ik ging net even tempen en de thermometer gaf 37,9 graden aan, normaal is dit rond de 37, iets eronder meestal.... ben dus wel benieuwd. Wie o wie weet dit, heb al gegoogled maar kon zo niks vinden. Eisprong is inmiddels al ruim week geleden dus dat zal het niet zijn denk ik... Slaap lekker meiden, hoop dat het lukt met die warmte. Liefs
@Ing, ik heb geen idee om de buitentemperatuur invloed heeft op je temp... @Sarah, zo leer je vrienden en familie kennen, maar het is wel balen dat het jullie overkomen is. Ik had een vergelijkbaar iets op mijn bruiloft, mijn beste vriendin is niet op komen dagen. Ze voelde zich dik na haar bevalling en wilde daarom niet naar een feestje toe. Altijd naar als mensen je zo behandelen, maar je leert er een hoop van! @Ego: Hier hebben we van de laatste daagjes van onze vakantie genoten. Zwembad in de tuin, met me kont in zo'n luchtband, een leuk tijdschrift en lekker rond dobberen! Ik heb extra gevoelige ovutesten besteld bij sensitest en een ovu thermometer. Ben benieuwd of ik nu knaltesten krijg! @Lavina, moet ik ergens bij FF melden dat ik een andere themometer gebruik? @de zwangeren onder ons: ik heb echt met jullie te doen tijdens deze warmte! Wat lijkt me dat vermoeiend tijdens het eerste trimester! Samen met de misselijkheid enzo... Hoe gaat het met MamavanF?
@Ing... ik hen geen idee.. maar37.9 is sowieso best hoog hoor.. niet dat ik dat gek vind met dit weer.. @Chickie.. ben benieuwd of het nu makkelijker gaat met het spotten van je ei.. En ik heb van ff geen verstand dus daarmee kan ik je niet helpen.. Ja.. en dat soort dingen zijn toch altijd jammer... als vrienden en familie je in de rug steken met zulke acties... ben er nog steeds boos om. @Hier.. ik trek het ff niet meer hoor.. tis gewoon nu warmer hierbinnen als vaniddag... in de verte is het aan het bliksemen en donderen.. maar dat drijft de verkeerde kant op.. Ik woi dat het hier ff uitbarste en ff eem flinke windstorm met zich meebracht ter verkoeling...slapen gaat nu sowieso niet lukken... vl wil graag de liefde bedrijven... ik ook wel.. maar ik kook momenteel..zit op 3 hoog met een plat dak.. dus tis hier extra warm... (sorry voor mn gezeur) @Lavina... ik wens jou een heel fijne vakantie! Lekker uitrusten en genieten... maar dat komt vast goed... ik zal je missen hier... maar spannend als je terug komt.. hoop ik zo op een posi test voor jou... dikke knuf
goedemorgen! hier denk ik ongi aan het worden! gisteren een heel klein slijmpje bruin,echt minescuul en net een veegje heel licht roze,ik hoop dat het niet doorzet,maar het is afwachten.... normaal gezien moet ik pas over 3 dagen ongi worden vl heeft de komende 4 dagen verlof dus zal er niet veel zijn denk ik... fijne dag allemaal!! lavina:fijne vakantie!!!
@lavina: hele fijne vakantie! Geniet ervan meid en hopelijk mag je op roze als je terug bent! @sarah: wat een rotstreek zeg! Kan me voorstellen hoe je je voelt! @hier: slecht geslapen, pffffff wat was het warm vannacht! Weer een paar daagjes met vl mee deze week. Heb er wel een beetje spijt van nu....... Ach ja, kan ik aan het eind van de week een nieuwe telefoon kopen!!! Fijne dag allemaal!
Na een weekendje weg is het echt niet te doen bij te lezen Ik heb wel meegelezen, maar niet kunnen reageren... En weet dus ook niet meer wat er allemaal gezegd is. Maar wel weer rode dames gehoord... NEE!! Dat is niet de bedoeling! Dat wat vers van vanmorgen is... Die temp, 37,9... Dat is wel bijzonder hoog hoor.. Dat lijkt me geen gewone eisprong verhoging. Het idee achter die tempen, is dat je voor je ei een lagere temp hebt, dan na je ei. De temp stijgt niet nog verder wanneer je zwanger bent, hij zakt gewoon niet meer terug naar je normale temperatuur van voor je eisprong. Daarom ben je wat warmer als je zwanger bent. Zwangels, wat een gek gedoe allemaal bij jou zeg! Je gaat toch die echo nog krijgen binnenkort? Ik zou me kunnen voorstellen dat niet alle resten van je slijmvlies weg waren van je vmk, en dat deze nu nog meekomen waardoor het zo heftig is. Maar wat vervelend allemaal zeg!!! Hier een weekendje weg geweest (vandaar dat ik het niet bij kon houden), heerlijk in zeeland, wat wel lekker is met dit weer! Want ook hier een mini balkon en dus geen mogelijkheid om een zwembadje weg te zetten en af te koelen.. Hooguit een bakje water voor de voeten, maar dat is toch minder effectief dan de zee. Nu nog even snel afwasje doen en dan weer werken!
Goedemorgen meiden, thanks voor het antwoorden over de vraag over temp. Vermoed wel dat het aan de temp. buiten lag want het is nu 37,1 altijd nog 0,2 a 0,3 hoger dan normaal maar niet meer zo hoog als gister. Het is hier nu al bloedheet, het zou vandaag weer rond de 30 graden worden hier pfff en dan moet ik ook nog werken op het ongeveer heetste moment op de dag, tussen 5 en half 7. Fijne dag allemaal en tot snel!
Hebben jullie nog leuke plannen vandaag? Of allemaal werken? Hier overdag vrij, om 5 tot half 7 werken en dan snel naar huis om te douchen en op verjaardag van schoonzus. Wordt weer genieten vandaag ondanks dat ik ontzettend verkouden begin te worden
hallo meiden even heel snel een berichtje voor ik in de auto stap, bedankt voor alle goede wensen, hoop dat jullie allemaal een goede 1,5 week hebben als ik weg ben en hoop voor degenen met NOD dat ze maar snel zwanger mogen zijn en niet ongi worden!! Ik lees wel beetje mee maar kan niet reageren vanaf vakantie, liefs!
Fijne vakantie gewenst Lavina... Zo wat zijn jullie kwetteraars Ben er ook eens 2 dagen niet opgekomen haha... heb net 15 minute zitten lezen... te veel om op alles te reageren...wat ik wel nog weet: Zwangels: wat een rare ongi seg Zeeland: Heeeerlijk zou k ook wel willen wonen nu eigenlijk Zwembadje: ik wilde deze vrijdag na het werk ook gaan zien voor een klein zwembadje voor op terras te plaatsen, maar ze waren allemaal weg dus nog meer mensen hadden het zelfde ingenieuze idee Warmte: dit is echt te veel vant goeie... temp op het werk is hier nu 27.2 graden... zaterdag blazer wezen kopen... zaterdagnacht voor in slaap gevallen p de zetel. Zondag amper bewogen... remember me gezien =>gehuild natuurlijk... en pas om 18u buiten gegaan naar tuin van schoonouders. Vl heeft deze nacht dan weer in zetel geslapen omdat we het beiden gewoon te warm hadden om naast elkaar te liggen... oooooo wat heb ik godverdorie slecht geslapen deze nacht
Good morning.. Voor alle werkende mensen... succes hoor met dit weer hoop dat jullie ac hebben . Ik heb zo slecht geslapen... ik was oververhit.. ik had een temp van 39.6 en dus een paracetamol genomen... nu is mn temp nog steeds vrij hoog 38.2 Voel me ook niet zo lekker... gister misschien iets teveel in de zon gezeten.. Vandaag ga ik me verstoppen... hahaha
Meiden! Wat een hitte hè! Fijne vakantie Lavina! Hier weer eens een vage menstruatie Al 3 dagen bruinverlies, en tussendoor 1 keer Een klein beetje bloed.. Ik heb geeneens een inlegkruisje nodig, zo weinig is het! Vorige maand had ik 2 dagen bruinverlies en 1,5 dag echte menstruatie. Normaal ben ik 5 dagen echt ongesteld. Wat is er toch ineens???
wat is dat nu tegenwoordig met al die rare ongi...? vl en ik hebben het trouwens de laatste dagen té warm om te klussen... vind t eerlijk gezegd niet zo erg hoor... zweet me te pletter nu...
Goedemiddag allemaal! Morgen heb ik mijn echo bij de verloskundige, heb niet meer gebeld, laat het gewoon doorgaan. Mijn ongi is zo goed als weg, soms nog een beetje roze bij het afvegen. Nik jij hebt ook al zo'n rare ongi...weet je zeker dat je niet zwanger bent? Zou toch eens een testje doen. Hier ook slecht geslapen...pff nu al 2 nachten. En dan heb ik ook nog zo'n kaboutertje in mijn hoofd die aan het verbouwen is! Vanavond weer werken...echt geen zin...weet nu al dat het daar ook boven de 30 graden is...
Hey nik... Is toch raar zo'n ongi.. Ik zou gewoon een test doen.. gewoon voor de zekerheid... je verliest er niets mee.. ja een testje..