Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ing, is dat hoger dan normaal na je ei? Want de ronde dat ik zwanger bleek te zijn was het bij mij voor het eerst hoger dan 37 graden... Zou mooi zijn!

Zwangels, ik hoop dat de vk je duidelijkheid kan geven!

Hier ook weinig activiteit... Op ieder gebied, is me nu te warm. Alleen werken en het huis toonbaar houden en verder wind en schaduw zoeken

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Voor mijn ES was het telkens (ben niet zo consequent met het volhouden van tempen) rond de 36,8 en nu zo vlak voor mn NOD iets boven de 37 maar ja, hoeft ook niets te betekenen natuurlijk, kan ook gewoon zo horen. Maar het zou zeker mooi zijn :)

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ben benieuwd ing... verder ook nog andere kwaaltjes?

4. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik ook Sarah :) Alleen steekjes in mn liezen soms en rond/onder mn navel. Voel nu andere dingen die ik normaal voor NOD wel voel, zoals heel pijnlijke tepels, maar dat had ik rond mn ei bijvoorbeeld weer wel.

5. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Spannend ing... ga je vroeger testen of pas op je nod?

Blog is geupdate (of hoe dat je dit in hemelsnaam schrijft) trouwens... :)

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hey dia,
    Ik heb weer bijgelezen..
    Ik snap heel goed dat het amper te doen is met dit weer.. tis gewoon t veel.. en zeker als je wordt geconfronteerd met al die mensen die lekker in hun bikini's en korte jurkjes rondrennen..
    Maar je vriend heeft gelijk volgend jaar kan jij dat ook...
    Ben zeer benieuwd nasr het verloop.. tis al bijna 10 september.. dus komt dichtbij...

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dia, ik wil pas gaan zaterdag, op mn NOD, gaan testen.
    Ik ga nu je blog ook ff lezen :) Heb het nu gelezen en meid je vent heeft helemaal gelijk. Volgend jaar loop jij er ook bij hoe je zelf zou willen :) Heel veel succes!

8. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bedankt Sarahtj3...
    Het is zo vermoeiend, confronterend, pijnlijk en zwaar... zowel psychisch als fysisch...
    Inderdaad nog 21 dagen... Maar ik tel niet af hoor HAHAHA :-D

9. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik duim voor je hoor :) Wil weer eens wat roze zien ;)
    Vl heeft inderdaad gelijk... maar op die momenten besef je eens zo hard wie je bent... Bedankt voor de steun en om men blog te lezen :)

Er komen trouwens binnenkort fototjes op blog... zodat ik goed de Voor en Na kan laten zien...

10. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje wel :) En inderdaad, ik wil ook wel weer eens wat roze zien hier :)
    Kan me voorstellen dat je je het dan ineens extra goed beseft. Heb zelf een klein beetje overgewicht, niet heel erg noemenswaardig en dan hoor ik mezelf ook klagen, terwijl het voor jou veel vervelender is.

Ben benieuwd naar de foto's. Dat is ook een goeie motivatie :)

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @ Diabolique Goed geschreven jouw blog! Heb er echt respect voor!

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bwa gewicht is voor iedereen vervelend en ik snap wel dat iedereen er het moeilijk mee kan hebben. Iedereen is anders... Maar ik wil gewoon mensen door deze blog laten zien dat dikke mensen het niet altijd even makkelijk hebben en een smile kunnen opzetten naar de buitenwereld, maar vanbinnen kunnen huilen... (zoals iedereen)

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dat is heel herkenbaar. Heb een tijdje echt beroerd in mn vel gezeten, mede door mijn gewicht/figuur. Uiteindelijk hulp voor gehad (werd min of meer gedwongen om hulp te zoeken omdat ik er anders aan onderdoor ging) en dat heeft toen wel geholpen. Maar ben er nog niet. Ook door dingen uit mn jeugd, veel gepest met uiterlijk en omvang... Iedereen in mijn omgeving vind me altijd zo gezellig (meestal) en denken dat ik heel zelfverzekerd ben maar dat is absoluut niet zo en dan vertel je ze dat en dan zijn ze echt verbaasd!

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Trouwens dia..
    ga je er ook bij sporten? Om los hangend vel tegen te gaan?
    soms is het niet te verkomen.. maar met sporten kan je toch een beetje tegengaan.. of krijg je daarna een speciale operatie daarvoor.

Vriendin van mn moeder ging wel sporten, maar verzuimde meer dan dat ze echt sportte.. ze had er later veel spijt van.. maar goed zij was ook wel een stuk ouder.. ben wel benieuwd

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Juist dat heb ik dus ook precies hetzelfde... ik heb er geen hulp voor gezocht..
    En pesten viel wel mee.. behalve mn eigen familie.. of van die goedbedoelde adviezen waar je niks aan hebt op die leeftijd... heb veel gehuild vroeger..En nu nog.. ben een tijdje veel dikker geweest nu dus ook klein beetje overgewicht.. straks nog meer.. het blijft gewoon moeilijk.. en mensen weten idd niet dat je ermee zit.. omdat je altikd lacht en gezellig bent... en denken dat je super zelfverzekerd bent.. maar zelf zou je heel graag slank zijn...
    Maja voor mensen als dia.. is het veel zwaarder..dus voor hun heb ik echt super veel respect..

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Absoluut is het voor meiden als Dia een heel stuk zwaarder en kan ook zeker niks meer hebben dan pure respect!

Goedbedoelde adviezen kreeg ik ook veel, voornamelijk van klanten. Stond achter de kassa en iedereen wist wel hoe ik van mn acne afkwam, maar niemand wist uiteraard dat ik alles al had geprobeerd... Heel iritant op den duur. Gelukkig ben ik er nu van af maar het blijft steken. Heb zelfs ooit eens een klap in mn gezicht puur gehad puur alleen daarom...

17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    voila.. je begrijpt wat ik wil zeggen... Je lacht het eigenlijk voor een deel weg... Of laat zoals Sarahtj3 zegt: lijken of je ontzettend zelfverzekerd bent, maar vanbinenn vreet je jezekf volledig op van ongeluk...

18. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ja hoor... hometrainer staat al in de living... zodat ik er zeker ni meer om kan ;)
    Aangezien ik nog redelijk jong ben, zei de dokter dat de kans op loshangend vel aanzienlijk wordt verminderd aangezien je vel pas echt rekbaarheid verliest vanaf de 30. En veel smeren helpt ook zeggen ze... dus gaan we dat doen :-D

19. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Inderdaad die adviezen waar je niets aan hebt... Of zo van die "inside"jokes van de familie en kenissen... Tegenwoordig leg ik ze snel het zwijgen op...
    En ja de mensen die het wete wa ik ga doen, maken echt geen grapjes over men gewicht en begrijpen dat ik het niet makkelijk heb. Ik begrijp nu des te meer hoe moeilijk de NOG zwaardere mensen het hebben. Eergisteren film gezien over een meid van ongeveer mijn ronde figuur en die zat op school en om te lachen hadden ze haar ingeschreven als promqueen en zij nam die strijd volledig als echt aan. Maar in die film worden haar gedachten zogezegd door haar moeder als geweten gezegd. Tranen stonden me steeds in de ogen doorheen de gehele film.
    Vorige week was er ook een docu op tv van mensen +150kg die vermageringsoperaties lieten doen... waarom ik er nog geen kijk geen idee maar lag weer te huilen eh...

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    #1740 ing49824, 20 aug 2012
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
    Even iets anders, Sarah vroeg net of ik ook nog andere kwaaltjes had. Maar zit net te bedenken, heb ook al paar keer gehad dit weekend dat ik het idee had wat duizelig te zijn mn stoelgang is een beetje vreemd. Plus dak verkouden ben, midden in de zomer. Hooikoort denk ik niet heb ik al paar keer gehad nu en is normaal gesproken voor mij niet de periode voor. Maar nu kan dat allemaal ook door het weer komen. Afwachten maar haha.

Dia: volgens mij ken ik die film wel, vond het wel een mooie film geloof ik. Heb laatst ook 1 gezien, hele mooie film. Ook van een vrouw met flink overgewicht die het er ontzettend moeilijk mee had ook in de liefde en die uiteindelijk een heel succesvol zakenvrouw werd met haar eigen kledinglijn.

Deel Deze Pagina