Er is iemand maar weet even niet wie! Balen dat je ongi bent geworden Hopelijk de volgende ronde meer geluk!
Oh volgende NOD de 23ste denk ik. Ligt eraan wanneer mn ei is. Nu was ie dus toch op dag 9. Toch apart al een maand of 7 gestopt met de pil en altijd zelfde cylcus en nu ga je voor het echie en gaat ie gek doen!
Ing jij bent gewoon zwanger hoor ***doet raar indianendansje*** Noemde die film: big girlz? met zwarte meiden?
Dia: ik hoop het echt Nog een paar dagen afwachten! Wel moeilijk haha. Klopt dat was de film! Heb je hem ook gezien?
Natuurlijk leuke film eh... Maar inderdaad in die film zegt ze dat de kledij voor de dikkere mensen ontzettend lelijk is... daar moet ik ze nu eens 2000% gelijk in geven... lijken wel allemaal patattenzakken... alsof een dik mens zich nog niet slecht genoeg voelt, willen ze nog eens dat ze lelijke kleding aan heeft...
Zeker leuke film. Ik geef je gelijk met dat er weinig leuke kleren zijn voor de dikkere mensen onder ons. Hoewel ik som dames zie lopen die dan weer wel heel leuk gekleed zijn ondanks hun figuur! Maar het blijft heel moeilijk. Zou ook wel graag met de laatste mode mee willen gaan (hoewel... niet alles hoor hahaha) maar ja dat gaat meestal maar tot maat 38 of 40 om echt goed te staan en dan val ik er al weer buiten.
Ja nee de laatste mode vind k nu ook weer niet schitterend... wil gewoon dragen wat ik mooi vind en daar hoort geen zak bij als k nu handiger had geweest met naaimachine had k zelf dingen kunnen maken... Je kan wel dingen vinden als je goed zoekt...
Als mijn ei dus weer zo vroeg komt, moet we al aan de slag als ik nog ongesteld ben! Ben 8 dagen ongesteld (gemiddeld) en had mn ei nu op dag 9.... Heb net toch maar ovu testen besteld, lijkt me handig. Toch gek, al ruim 7 maanden gestopt met pil en altijd ei op dag 12 en nu zijn we serieus begonnen en gaat mn lichaam opeens gek doen!
Dat is wel heel vreemd 79Mama79! Vervelend ook lijkt me. Hier: ik ga afsluiten, moet zo aan het werk. Geen zin met die warmte. Maar duurt gelukkig maar tot half 7. Heb net de hele tijd steekjes gehad en een kramp onder in mn buik. Echt vervelend. Heb besloten om vanaf nu tot zaterdag even elke ochtend mijn temp te meten, kijken of ie ook omhoog gaat of gelijk blijft. Fijne middag en avond meiden.
balen 79mama79... hoop dat jullie ok dag hadden.. hier vandaag weer druk..dus vandaag niet zoveel zin alles terug te lezen net de lijst al in het NOD forum gedaan kom vanavond nog wel even langs....
Hoi meiden, ben ik nog weer even. Net gewerkt, was wel te doen. Alleen jammer dat het uitzendbureau weer eens sommige dingen niet doorgeeft... Hier ontzettend hoofdpijn, altijd wel voor mijn NOD dus weet wel waar het wegkomt, maar wel vervelend. Heb zo het idee dat ongi wel gaat komen zaterdag Wens jullie allen een fijne avond, ik ga me even klaarmaken en dan gaan we op verjaardag van schoonzus!
@79mama79: he bah, jij ook al op rood! Succes in de volgende ronde! @ing: spannend hoor! Duim voor je! @reageren: heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar geen puf of tijd gehad om te reageren, sorry! @hier: uurtje geleden de vk aan de telefoon gehad! De intake heb ik op 12 september en de vervolgafspraak is op 10 oktober. Op de 12e gaat ze gelijk een echo maken, spannend hoor! Nou schreef laatst iemand dat ze met een volle blaas naar de intake moest ivm de echo. De vk heeft daar niets over gezegd, dus weet iemand hoe dat zit? Nog een vraagje: sinds we weten dat ik zwanger ben, durf ik eigenlijk geen sex meer te hebben met vl, hebben meer meiden hier last van? Vind het heel zielig voor vl en weet ook wel dat het tussen m'n oren zit, maar ben zo bang dat er iets misgaat!
Kan me niet herinneren dat ik bij mn eerste zwangerschap een volle blaas moest hebben hoor, dus ik denk het niet! Enne ja ik durfde toen ook geen sex te hebben, kan natuurlijk wel maar idd zit tussen de oren.....
Hie rmoest ik wel bij beide komen met een volle blaas. Dat betekende 1 uur voor de afspraak 2 grote glazen water drinken. Dan drukt je blaas je baarmoeder iets om hoog waardoor het makkelijker te zien is op een uitwendige echo. Al doen ze ier meestal voor de 10 weken een inwendige, maar dan zeggen ze vanzelf dat je eerst even mag plassen. Want een inwendige moet met een lege blaas.