Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Door sex gaat echt niets mis hoor.

Dus gewoon doen. ;)

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Zat nog ff te denken, ik had mn eerste echo met 8w5d ivm bloedverlies. Dus kreeg hem onverwachts. Die was inwendig daarna alleen maar uitwendig gehad. Dus zou goed kunnen dat het miss wel met volle blaas moet dan! Even navragen zou ik zeggen....

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik heb gewoon gemeenschap... ik weet dat er niks mis kan gaan.. en als het toch misgaat heeft dat niks met het vrijen te maken gehad...
    Ik vind het te vervelend voor vl om het niet te doen.. en ook voor mezelf...
    Dus wij doen het nog steeds...

4. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Alles goed hier dames?

@ lavina, hele fijne vakantie gewenst, geniet er van.

Hier de hele dag gewerkt van 8 tot 5, ik was en ben kapot.
    Vl en ik hangen allebei maar een beetje, last van de warmte.. hebben net nog even een staande ventilatietoren gekocht voor in onze slaapkamer.
    Hebben er nou 3 aan staan 's nachts.
    Morgen nog van 12 tot 20.30 en dan 2 daagjes vrij.

@zwangels.. spannend morgen, veel succes.. zal morgen avond of overmorgen wel een x lezen hoe het is gegaan.

@vrijen, doen we hier ook wel.. ik ben wel voorzichtiger ook omdat mn borsten soms behoorlijk zeer doen.

@echo/volle blaas, dit stond inderdaad ook in mijn mail.. dat ik met een volle blaas moest komen..

@ reageer beetje ego.. Lees alles maar lijk ook weer bijna alles te vergeten.

Slaap lekker als jullie er aan toe zijn!!

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Goede avond..

@Zwangels.. hoe laat moet jij morgen?

@hier.. ik ben best zenuwachtig voor morgen... ik moet zelf om 14.30 voor de echo.. en om 14.00 uur bloedprikken voor het bloedonderzoek.. zit 5 stappen naast elkaar dus dat is wel handig.. ben echt super benieuwd of alles goed zit daarbinnen...

we gaan nu douchen en zo slapen.. net i, robot gekeken voor de uhm 10e keer.. hehehe

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden voor de echo: veel succes morgen!

Hier weinig nieuws. Net terug van verjaardag. Kom er altijd zo moe weer vandaan, ze hebben 3 kinderen en de 2 jongens zijn altijd zo lief voor elkaar (AHUM). Altijd getier en geruzie enzo. Maar ja, zit ook totaal geen structuur in die opvoeding. Hoewel het ietsje beter wordt. Voorbeeld voor hoe wij het NIET gaan doen met de eventuele kinderen hahaha.

Slaap lekker iedereen en tot morgen!

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Het is eindelijk wat koeler in huis, heerlijk! Alleen zijn, doordat alle deuren open stonden, 2 van onze katten hem gesmeerd. De deur naar boven was dicht dachten wij, niet dus! Een van hen smeert hem wel vaker en komt dan vrolijk de volgende ochtend om kwart over 6 terug. Maar ja, ik slaap altijd vreselijk belabberd als ze niet alledrie binnen zijn. Nou ja, hopelijk zijn ze snel terug!

Voor iedereen: truste!!!!

@sarah en zwangels: succes morgen bij jullie echo!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

20 augustus 2012, Mamajens, 1e vroege echo Gyn
    21 augustus 2012, sarahtj3, 1e echo Gyn
    25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK

29 augustus 2012, minnie1979, 2e echo Gyn
    3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK
    3 september 2012, Nik, afspraak GYN
    4 september 2012, gebakje, termijnecho VK
    10 september 2012, LBlue, pretecho
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    20 september 2012, Mh90, intake VK
    24 september 2012, Mh90, termijnecho

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012
    Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012
    sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012
    Yuna26 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012
    ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012
    Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012
    Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 23 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hihi heb de lijst maar bijgewerkt omdat er hier genoemd werd dat ik het zo doen....ik had dit bij de nod lijst van 16 t/m 30 september aangegeven wel te willen doen, maar wil het hier ook wel doen hoor.
    Want bij de nod lijst had iemand anders het al gedaan.

Morgen moet ik zelf om 10.30uur bij de verloskundige zijn. Laat morgen wel even weten hoe het was.

Oh jah over de sex tijdens de zwangerschap...zelf zou ik daar ook wat terughoudend in zijn. Net als geranium zegt straks gaat er wel iets mis, dan vergeef ik het mezelf echt niet. Weet wel dat het gewoon kan tijdens de zwangerschap, maar toch...

Slaap lekker allemaal. Hoop maar dat ik beter slaap vannacht.

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Lavina: fijne vakantie!

@Sarah: geniet van je echo morgen! Ik denk dat je het hartje nu ook gaat horen? Spannend!

@Zwangels: tja ik wil jou ook veel plezier wensen met je echo maar ik vrees dat het mis gegaan is, dus heel veel sterkte mocht je dat nodig hebben, en ik hoop dat je duidelijkheid krijgt!

@wel/geen sex eerste trimester: voor beide kanten valt wat te zeggen. Laat ik het hier op houden: voel je je er niet goed bij, om wat voor reden dan ook, doe het dan niet. Als je er wel behoefte aan hebt en je er goed bij voelt moet je het vooral wel doen! Als sex kwaad kon was het allang verboden in het eerste trimester! Maar als het pech betekend voor je partner... ach hij is ook zwanger dan is dit een van zijn ongemakken! Moet hij zijn handjes maar wat vaker laten wapperen! ;)

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die van mij had pech toen ik op de helft zat. Ik kon er geen genoeg van krijgen :p Hij had op een gegeven moment zelf zo iets van: nu even niet hoor.

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!!
    hier toch ongi geworden...alleen nog even afwachten of het erg doorzet,want juist was het een goei veeg maar de 2de keer niks...

volgende nod is 18 september!

vandaag gaan we iets leuks doen,maar weten nog niet wat!waarschijnlijk naar de dierentuin of een leuk fietsroute...we zullen wel zien hoe dat het weer is want als het weer zo warm word zakt de goesting !

zwangels:eek:ei sterkte met je oma!
    hoe ist met jou?is je ongi al gedaan?
    oooh succes bij de vlos!laat iets weten he?!

ing:volgens mij heeft de temp van buiten er wel iets mee te maken hoor!
    zeker als je in de dag tempt...maar toch klinken je symptomen hoopvol!

chikie:hier ook aan het denken om ovutest te bestellen,maar ik had me voorgenomen om niet meer zo gericht te gaan klussen,want soms is het een moetje en vind ik dat zelf niet zo leuk!

nik:hhm vaag ongi idd!heb je al getest?

dia:echt wel leuk zo'n blogje he?! heb het weer gelezen en kan het me helemaal inbeelden hoe ji het verwoord...
    hier ga ik in september ook terug aan dieet doen,want ben weer veel kilo's bijgekomen!

79mama balen !ook ongi...me to!
    ooh zo'n lange ongi lijkt me erg vervelend!bij mij zijn die 3 dagen al teveel!!!

gera:komt vaker voor bij mensen die zwanger zijn!maar kan absoluut geen kwaad!
    ikzelf deed het ook niet meer tot ik de 12w was gepasseerd...

sarahtje:succes met de echo en kom vlug verslag brengen he?met foto!

13. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @sofie: hoe ga je het doen ?

14. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik ga het op mezelf weer proberen!
    heb de vorige keer een infra-rood dieet gedaan en was op 3 maand 12 kg kwijt,was heel effectief en ook met ondersteuning op de voeding...
    nu ga ik die voeding weer opnemen en hier thuis op de spinningfiets beginnen en als de kids naar school gaan ga ik er denk ik zelf bij zwemmen of heel misschien naar de fitness,maar dat doe ik niet zo graag.

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Fitness is wel leuk maar niet alleen... als je met 2 of 3 bent kan je elkaar aansporen... alleen is zo alleen...
    Infrarood helpt bij de ene mens wel en de andere niet... raar hoe zoiets kan verschillen

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Goedemorgen...

.ah nee balen sofie :(... maar wel leuk een dagje eruit.. veel plezier.
    Vind wel veel rood hoor... waar blijft het roze?

@hier... zo moe.. alsof ik maar een uurtje heb geslapen.. maar het waren er echt 7... ik ga zo het huis ff doen... dat mag echt wel gebeuren.

17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Succes Zwangels en Sarahtj3 met de echo vandaag...

18. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Goedemorgen!

Dames met een echo, succes en ook veel plezier!

Ik moet zaterdag pas weer werken! Ga nu de dozen uitzoeken die we 10 maanden geleden niet hebben uitgepakt toen we zijn verhuisd. Over een half jaar gaan we nl weer verhuizen (wonen tijdelijk in dit huis tot ons nieuwe huis gebouwd is) dus er mag een hoop weg!

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Morgen meiden,

hier net wakker! Alleen nog zo duf... Zo een een kop koffie maken en het huis een beetje aan kant maken. Gisteren de keuken al gedaan dus dat hoeft gelukkig niet meer.

Mn temp is vanmorgen 0,6 graden minder warm als gisteren, die stond nu op 36,5 graden. Dus ik denk dat ik de conclusie kan trekken dat ik zaterdag gewoon ongi ga worden....?! Vanmorgen gelijk bij het wakker worden getemd, om 6 uur (wekker van vl ging).

Voor de meiden met de echo: veel succes!
    Testers?: SUCCES!

Fijne dag allemaal!

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Bedankt voor het succes wensen voor de echo, ga zo heen dus ben echt benieuwd. Laat straks weer van me horen.

@Sofie dank je. Mijn oma is nu naar een hospice, dus het zal helaas niet lang meer duren.

Deel Deze Pagina