Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Mijn HA doet zelf ook bevallingen begeleiden en dan in het weekend wisselen ze af met de grote vk praktijk hier in de buurt. Waarschijnlijk kan ik als het zover is toch niet via HA want is een dorp verderop, maar ben daar gebleven wegens mijn CVS, soms willen nieuwe artsen er niet aan dus wilde niet naar een ander. Zie wel wat ik tegen die tijd ga doen hihi.

Post je nog wel je cb test en hou je ons op de hoogte? Want je dagelijkse posts zullen nu wel in de maart mama's komen :(

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ah nee...ik hou julie ook op de hoogte hoor!!
    maar meeste tot nu toe weten jullie al.

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Gelukkig maar! Had ik nou op je pb gereageerd? Kreeg telefoon tussendoor ><

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier doet de huisarts geen bevallingen , hij komt wel op kraamvisite :p ( en bezoekt ook al zijn patienten als ze in het ziekenhuis liggen)

Hier ga ik naar de verloskundige praktijk, zitten er 8. Deze zijn opgedeeld in 2 teams, team blauw en team rood. Dus Dan kan je bij je controle 1 van de 4 uit jouw team hebben.

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ja hier hebben ze ook van die teams zag ik maar goed hoef ik nog niet echt mee bezig, maar vind het altijd fijn om ruim op tijd naar dingen te kijken :D

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hier zijn in mijn regio 5 praktijken... en die zijn gesorteerd op welke dagen jij naar de vk wil... maar ik ga gewoon naar mn oude praktijk.. geloof dat die op de woensdagen werken..het is een team van 4 vk's en tis de bedoeling dat je ze allemal een keer of 2 ontmoet.. zodat je ze iig kent als één van hen dienst heeft wnneer jij moet bevallen...
    Ik weet nog dat ik 1 vk.. heel vaak had gezien.. en 1 het minst.. en die had natuurlijk net dienst tijdens mijn bevalling... maar het maakte mij niet echt uit

Ben venieuwd

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Spannend allemaal, ben zo benieuwd naar jullie eerste verhalen bij de vk, en naar de 1e echo's!

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik zelf ook... maar wie weet kan jij ons 8 aug.. ook met leuk nieuws verblijden.. e dan kan je ons je testjes en vk afspraken melden.. dat lijkt me zo leuk!!!

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Afwachten maar hopen doe ik ook, verwachten doe ik niks nog :D

10. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dames, ik wens jullie een fijne nacht. Ga zelf nog niet slapen maar wel afsluiten van de pc. Tot morgen, liefs

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb het ook nog nooit in de bijsluiter zien staan (kv 2v5 dat je eerder kan testen).

VK: Als ik weer zwanger ben bel ik eerst de gyn ivm met vervroegde echo, daarna mag ik denk ik weer naar de vk en ga dan gewoon weer naar dezelfde praktijk.

Truste meiden, have sweet dreams!! x

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Beetje late reactie maar trusten ing en minnie!

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Good morning ladies..
    Hier zoals beloofd het resultaat van mijn cb test..
    Vanochtend gelijk gedaan..
    Zit officieel nog steeds 2 dagen voor NOD..
    dus dit is wel heel leuk..

14. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Sarahtj3: Hoe reageerde je vriend eigenlijk? Of heb ik die post gemist?

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    JAWEL :D zoals iedereen hier :D

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Die is heel blij.. hij moet natuurlijk nog wennen aanhet idee dat ik echt zwanger ben... maar heel blij..

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!!

zoals jullie in het andere topic zullen lezen:
    temp is weer mooi gestegen!hopelijk goed nieuws!

oh en ben deze ochtend opgestaan met een koortslip!
    vertelde dat ik daar al heel lang geen last meer van had gehad en nu bam een koortslip!
    heb er maar zo'n koortslip-plakker opgeplakt en hopelijk krimpt ie vlug,maar het is maar een kleintje...

kv2v5:heb ik 6 dagen voor nod getst gehad met ons noa en die was vet positief!
    het staat er wel niet op vermeld dat het voor nod gebruikt kan worden...

vl-kundige:in belgie moeten wij altijd op controle in het zh bij een gyn en is thuis bevallen hier niet zo aanwezig...
    ik zelf ga deze keer polyklinisch bevallen!ik kan me beter ontspannen thuis dan 4 dagen daar in het ziekenhuis te liggen.

sarahtj3:ja die is echt wel duidelijk!gefeliciteerd!!!

18. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Beste ontbijt ooit gehad: magere nectarinejoghurt met verse stukjes nectarine en banaan in gemangd :) Daaaaamned dat was heerlijk seg...

Ja idd in belgie is thuis bevallen niet zo verspreid als in nederland. Raar hoe hard het verschilt in 2 buurlanden dan nog...

@Sarahtj3: heerlijk seg... moet zo leuk zijn tegen je ventje kunnen zeggen dat je zwanger bent...

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Tjonge jonge jonge, rij ik naar een ander dorp ( want in mijn dorp zit geen super/drogist etc, wij hebben alleen een slager en een snackbar). Kom ik daar bij de drogist zijn ze dicht, blijken ze 3 weken gesloten te zijn vanwege vakantie. Zonder briefje op de deur. grrrr

Nu moest ik bij de c1000 een test halen, ik wilde een digitale van cb, hadden ze natuurlijk niet. Dus nu maar een cb met kruisje mee genomen. Zo maar eens een plasje plegen :p

20. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    en en en en ????

Deel Deze Pagina