Ing: Ow dat is balen. Ik was ook niet met vl. Ik was met een vriendin! Kan je ook doen. Ik had vl de kaarten voor lowlands gegeven. Dat had ik echt niet getrokken! Haha Lag zondag bij een strandtent met vrij harde muziek gewoon te slapen!!! Hahaha Zwangels: het gaat inderdaad erg snel! Maakt niet uit. Heb alleen een beetje half bijgelezen en dan klets ik nu gewoon weer gezellig mee. Wel leuk dat het vandaag 11 maanden is. Zal volgende maand wel heel speciaal zijn, 1 jaar! Ik en vl zijn 6 september 4 jaar bij elkaar.
Welkom terug Amandie Hoop dat jullie een goeie ochtend hebben nu het wat cooler is Hier komen morgen mijn meubels.. (whoehoe!) mijn temp heeft een rare dip gemaakt.. verder niet echt symptomen dus ik zie het zaterdag vanzelf wel.. nog 4 daagjes wachten
Spannend Yuna!!! Ik moet zeggen ik had op 9 dpo positief getest. Maar een Dip kan ook heel goed een innesteling zijn! Hoop dat het gewoon raak is! Wanneer ga je testen?
Okee leuk! Ik krijg zaterdag mijn eerste echo! Dus dan hopen dat het bij jou raak is en bij mij een goede echo is! Zou wel leuk zijn
Oh mensen... ik ben zo blij!!. het hartje klopte.. armpjes en beentjes waren druk aan het bewegen.. Ik ben iets verder.. niet veel ben nu precies 9 weken.. en ben 26-3 uitgerekend. Zal een fototje toevoegen
zo,hier weer terug van een onverwachts bezoekje aan oma! ze belde deze ochtend om te vragen of er 1 van de jongens zin had om te logeren,dus is er 1 naar ginder en gelijk mee ge-eten,lekkere pannekoeken! noa heeft de hele dag in het zwembadje gezeten en was heel moe,dus die sliep in de auto en nu nog in de zetel!! hier sinds 2 dagen al ongi,maar het komt niet door! wel elke keer bij het toiletbezoek een bruine veeg,maar tot op heden geen rood te zien zwangels:ja dat was eigenlijk te verwachten,maar nu heb je duidelijkheid en kun je vol goede moed aan een nieuwe ronde beginnen! souries:succes vanavond!!! ing:leuk!ben benieuwd!!wel een leuke afleiding tijdens het zwanger-worden! amandie,nou,ongi is nog altijd niet doorgekomen!vind het zo gek! fijn dat je hebt genoten van je weekendje! yuna:mooie vooruitzichten!is altijd leuk om meubels te kiezen en zeker te gebruiken! sarahtj3:zo te horen helemaal verliefd?!mooie echo en fijn dat alles goed is!!
Sarah: Hele mooie echo! Kan me voorstellen dat je super blij bent! Fijn dat alles goed is! Sofie: Raar Misschien krijg je toch geen ongi? Hier op kantoor is de airco stuk Pphhhzz zweet peentjes!
Echt balen, net ongesteld geworden Flinke veeg rood op het papier na het naar de wc gaan Nieuwe NOD is 18 september!
Hola! En we zijn weer thuis. Gyn kon niks raars vinden, dus ik ben gewoon een van die gevallen die de eerste dag gewoon keihard op haar tanden moet bijten en vervolgens stoned van de pijnstillers in slaap moet vallen Nou ja, ben allang blij dat het geen endometriose is. Wel echt een chagerijn zeg. ik zag het al toen ze aan kwam lopen dat het niet mijn grootste vriendin was. Wilde bijna vragen of zij misschien ongi was, maar heb het maar gelaten. Nog even paar uurtjes achter computer en vanavond trainen. Gisteravond geyogaat, dus ik hoop dat ik mijn spieren los kan gooien. was iets te fanatiek gister blijkbaar @amandie je had heerlijk weer aan zee! lekker hoor, beetje bijgekomen? @zwangels balen meis. Zie nu pas dat je ongi bent geweest. Bagger zeg! Zullen we afspreken, deze maand allebei op roze? @sarah wauw! mooie echo! dat een erwtje er al zo levendig uit kan zien @sofie thanks! Wel raar dat je ongi niet doorzet. Maar ik vind alles rondom menstruatie sowieso raar. Ik was nu weer twee dagen eerder dan normaal. kunnen ze geen agenda kopen daar beneden.... @Ing he shoet! Das ook niet leuk. Had mijn hoop deze maand op jou gevestigd
Goed nieuws Souries, dat er niks aan de hand is! Fijn dat je duidelijkheid hebt maar balen dat je elke keer zo'n pijn hebt. Inderdaad echt flink balen hier, had ook wel beetje gehoopt dat het raak zou zijn, maar nadat mijn temp flink gedaalt was vandaag had ik al zoiets het wordt niks. Maar toch wel enigzins teleurgesteld!
Balen INg Fijn dat alles goed is souries! Mooie echo Sarah! Sofie rare ongi, hopelijk zet het niet door en stijgt je temp morgen.. geen rood is ook altijd goed )
Nou moe... ik had gereageerd.. staat het er opeens niet.. Iig.. bedankt allemaal lieve meiden.. @Ing.. super leuk idee.. zo'n webshop @Souries... gelukkig was er niks ergs.. maar wel vervelend dat het zo'n zeer doet elke keer... @Sofie.. heel vaag alleen bruinverlis.. laat je ons weten hoe het verder verloopt? @hier. Ff iets vies.. ik heb al 3 dagen last van amper naar de w.c. kunnen om te poepen.. keihard... en daarnet loop ik door de stad en ik zakte bijna door mn benen.. snel een cafe binnen gerent.. en ja hoor zware (sorryy) diare... heb niks vreemds gegeten ofzo... voel me sindsdien vet belabberd...
@sarah , mooie echo !!! En hier is het al 3 weken zo, de ene keer komt er niets, de andere keer moet ik rennen om de wc te halen. Dat zijn die darmen die rommelen om plek te maken.
Ik heb me iets in mijn hoofdgehaald dus ga zo ff langs de c1000. Voorheen at ik nog wel eens een wrap met roomkaas, rucola, pijnboompijes en gerookte zalm. Naja de gerookte zalm mag natuurlijk nu niet, maar ik heb bedacht dat ik er brie of gerookte kip in ga doen.