Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    @Souries Dat spreken we af! Nu hoop ik dat mijn ei en mijn man zijn zaad ook het werk doen wat ze moeten doen:p:D

Vanavond ga ik ook vroeg op bed, morgen staan hier bouwvakkers om 7.00uur!:$ Ze gaan veel lawaai hebben dus noodgedwongen vroeg uit bed...
    Slaap lekker allemaal!

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Goede nacht allemaal..

Ik ga ook zo mn bed in.. morgen een schoonmaak dag ingelast...door de hitte amper wat gedaan de afgelopen dagen.. tis nu echt tijd om de w.c. ff grondig te schrobben en de badkamer... ook krijgen we volgende week onze nieuwe bank.. maar ik wil mn vriend overhalen voor nieuw laminaat.. wat hier nu ligt is ons oude laminaat.. niks mis mee eigenlijk ben alleen niet blij met de kleur... hij vindt het weggegooid geld... maar ik wil zo graag... hahah..
    Zwangerschaps wensen worden al groter..

3. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nou, mijn ongi zet nog niet echt door. Helemaal niks na het naar de wc zijn... Wel vervelend want nu weet ik niet wat het is. Ga er wel vanuit dat het morgen komt, maar toch...

Slaap lekker allemaal!

4. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Wat een warmte... 29 graden hier binnen!

@Ing en Yuna, spannend bij jullie! Is het geen innestelbloeding?

@Souries... ik ga je alvast sterkte wensen wat ik vrees dat je morgen spierpijn gaat hebben! :p

@Sarah: poets ze! Ik hoop morgen ook mijn huis een beetje aan kant te kunnen maken maar als het broeierig blijft doe ik het nog maar even rustig aan! Wat een leuke echo heb je gehad! Echt een kindje met handjes en voetjes (Als ik het goed zie), wat super! Ga je deze echo kopieren en uitdelen aan directe familie of wacht je tot 12 weken met het nieuws? :D

@Ego, mijn man moest vandaag weer gaan werken. Is toch even wennen weer alleen thuis! Saai! Mijn vakantie duurt nog even, maar ga morgen denk ik even binnen vallen om te zien of de datum dat mijn groep weer begint niet vervroegd kan worden! De kindjes zijn hier immers weer naar school, maar dat moet dus wel even binnen het team passen. Ik wil zo graag weer mijn wekelijkse structuur weer terug! ;)

Dames even een pil vraagje! Ik lees in een ander topic dat het totaal niet ongezond zou zijn om je pil maanden door te slikken. Dus ik googlen omdat mijn (vorige) huisarts me waarschuwde dat het gevaarlijk zou zijn als je het te vaak zou doen (baarmoederontstekingen, het risico dat je lijf moeilijk of niet meer op gang komt als je zwanger wil worden). Volgens google kan het geen kwaad, kan het zelfs non stop tot je menopauze. Zijn er meer meiden die dit niet wisten, of die dit wel wisten en bijv al jaren lang de pil door geslikt hebben? Want dan wil ik na een evt. zwangerschap misschien toch weer aan de pil, als ik dan nooit meer ongie hoef te worden lijkt me geweldig! :D

5. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @chickie thanks. Klopt. Mijn rug is naar de gallemiezen,pffff.kan niet meer bukken. Maar ja, ik deed een ontspanningsoefening bij yoga omdat ik zo onrustig was,dus dacht dat dat wel kon een dag voor echt sporten,haha!

@ing raar joh!heb je nog getest?

Vandaag lekker vroeg beginnen ivm vergadering om acht uur. Ook weet lekker op tijd klaar dus :)

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier temp iets gestegen en nog geen ongi :(
    ppfff hier word ik echt onzeker van!!!
    net bij het toilet bezoek bruin slijm en het lijkt te minderen.

verder gaan we straks naar de verjaardag van vl zijn petekind,hij word 3 jaar,maar eerst nog een leuk kadeautje halen!
    we gaan waarschijnlijk weer bbq en waarschijnlijk ook een taart,mmmmmmmmmmm!!

ing:leuk he zo kralen?ik doe dat elke dag!ik kan dat niet missen!!dat is het voordeel van huismoeder te zijn!
    ff is wel makkelijker omdat hij jou eisprong aangeeft en als je iets niet snapt kan je hier toch vragen?mensen genoeg op ff.
    hhm jij ook zo'n onzekerheid qua ongi?!is het nu al doorgezet?

gera:echt een knal-test!!

yuna:eek:ok al zo vroeg ongi!?lijkt wel of iedereen vroeger ongi word!misschien met het warme weer?!tja afwachten...

sarahtj3:hier zeg ik ook al 3 dagen dat ik ga dweilen,maar ben niet verder gekomen dan afstoffen...pppfff niet te doen met deze warmte...je plakt vlug als je nog maar iets doet!

chikie:hier zegt ha dat je de pil maar maximum 3 maand mag doornemen en dan effe 1 ongi en dan weer 3 maand...je lichaam moet even recuperen.

7. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Chickie mijn huisarts zei dat het wel kon, maar dat het wel beter was om eens in de zoveel maanden even een stop week in te lassen. Gewoon om te kijken of alles nog werkt zeg maar.

Ik heb het ooit eens 3 of 4 maanden gedaan. Daarna nooit meer. Doorbraak bloedingen, en mijn lichaam had kennelijk alles van die maanden opgespaard dus toen ik een stop week deed kwam alles er uit. Was ruim 10 dagen honds beroerd.

8. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @sofie, misschien toch iets van innestel bloed :p

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hihi zou mooi zijn,maar wil er niet op hopen!wil de teleurstelling niet en test pas op mijn normale nod en dat is morgen,alhoewel ik morgen nog niet zou testen...ach ik weet het nog niet,zal vandaag wel afwachten...

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    oh bye the way:
    waar is minnie?iemand nog iets van haar gehoord?
    ze is al even niet meer op het forum geweest...

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ja idd waar is minnie?..
    aster was op vakantie toch? Ben wel benieuwd want zij had net posi getest toch?

@sofie... haha ja precies.. maar tis hier nu iets afgekoeld dus kan nu wel wat in huis doen.. en ik zet de ventilator aan.. voor wat verkoeling...

@Pil... ha.. zei tegen mij ook altijd dat het max 6 weken ok is.. en daarna weer ff ongi worden.. zodat je lichaam niet vergeet hoe het hoort te werken..
    En wat gebakje al zei.. dat ik dat deed tijdens de vakantie.. kreeg ik ook gewoon bloeding tussendoor.. ben toen bijna de hele vakantie een beetje ongi geweest.. en thuis gestopt met de pil... en gelijk super erg ongi..
    Je kunt ook hormoon spiraal nemen.. wordt meer dan 90% van de vrouwen ook niet ongesteld van.

12. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    pppffff beetje bang nu... kheb net aan mijn verantwoordelijk gezegd van men operatie... Ben zooooo bang dat ik mijn ontslag ga krijgen :(

13. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Ing: Wat balen!!! Hopen dat het de volgende ronde gewoon raak is zoals 2 pendels zeggen ;)

Souries: Hihi… bijgekomen wel een beetje, ik lag zelfs bij een strandtent met redelijk harde muziek te slapen Haha… Ik ben zo moe dat ik tegenwoordig overal kan slapen! Gelukkig is met jou alles goed. Dan maar de eerste dag maximaal aantal pijnstillers dan iets anders toch?!

Gebakje: Dat klinkt lekker!!!

Sofie: Hummzzz klinkt wel spannend bij jou! Wanneer is nu je NOD? Want je banner klopt niet meer helemaal? Die airco zal me vandaag een worst wezen.. ik werk weer lekker thuis :-D Ow lees het al… morgen NOD. Spannend! Ga je morgen wel testen als je dan nog geen doorgezette ongi hebt?

Ing: Met kan je die kettingen niet op het forum zetten. Dan kan iedereen eens kijken of er wat voor hem of haar bij zit. Ze hebben hier ook een marktplaats ;)

Chickie: Ik hoor het wel vaker. Maar als ik hem te lang doorslik krijg ik een opgeblazen gevoel wat niet meer weg gaat. En ook tussentijdse bloedingen als ik hem echt te lang doorslik. Dat is nadat ik stop het pas weer over. En als ik stof ben ik vreselijk veel ongi! Dus ik doe het niet. Ik dan ook blijf eeuwig heel veel vocht vast houden zonder stopweek.

Dia: Hoezo zou je daarom je ontslag krijgen? Het is toch gezonder als je wat gewicht kwijt raakt. Of moet je heel lang stoppen met werken? En hoe reageerde je verantwoordelijke dan? Sterkte!

Hier: Jeetje... ik heb diep liggen slapen! Niet normaal. Ben nog wel een beetje moe.. Nu ff lekker aan het werk en daarna ff boodschappen doen en lekker ontspannen. Heb zo geen zin meer deze week. Wil weekend en lekker kunnen uitslapen! :)

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    @Dia.. waarom? tis toch voor je gezondheid?.. tis gewoon ziektewet... je bent geopereerd en je kan even niet werken... het zou echt belachelijk zijn als ze je daarvoor ontslaan.. en je kan er dan ook een zaak van maken.. want dat mag niet!

15. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    na operatie geven ze 3 weken thuis voor een bureaujob en voor een fysieke job zelfs 6 weken.
    Waarom zouden ze dat doen? wel omdat ze hier ontzettend kleingeestig zijn... Je bent een verliespost op dat moment... en hier draait alles om facturatie...

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje

Afsprakenlijst

25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK
    29 augustus 2012, minnie1979, 2e echo Gyn
    3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK
    3 september 2012, Nik, afspraak GYN
    4 september 2012, gebakje, termijnecho VK
    10 september 2012, LBlue, pretecho
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn
    12 september 2012, geranium32, intake VK
    20 september 2012, Mh90, intake VK
    24 september 2012, Mh90, termijnecho
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012
    Yuna26 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012
    Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012
    Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012
    Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012
    Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012
    79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012
    Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012
    sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 18 september 2012
    ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

17. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Kan je een zieke werknemer ontslaan?

Ze mogen het wel hoor... Hier is zelfs werknemer ontslagen die terug kwam werken nadat ze een werkongeval hier had gehad. Ze was hier voor de deur gevallen wegens sneeuw. Daardoor 2-3 maanden thuis gezeten. Moment da ze terug begon kreeg ze haar C4...

VL zei als ze je ontslaan daarvoor dan zoek je maar iets anders. Jij verdient beter dan dat...
    En trouwens voor dit kutloontje hier ga ik echt mezelf niet achteruit steken...

18. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Dan hadden ze iemand anders aangenomen en was de zieke teveel geworden? Tjah, dat is balen. Ze mogen je niet ontslaan als je ziek bent, maar wel als je terug komt.

Je moet ook voor jezelf gaan en niet voor je werk! Jij bent veel belangrijker en anders zoek je toch gewoon iets anders! Komt vast goed. ;)

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen meiden,

Pfff, weer “wakker”. Eerst naar de wc en ja hoor, ongi heeft toch doorgezet. Dus op naar 18 september, nieuwe NOD.

De dag goed begonnen met grote kop sterke koffie zonder melk en suiker en een extra grote smoothy van magere yoghurt, banaan en sinaasappel.

@Chickie: over structuur terug krijgen, dat ken ik. Sinds ik dus in de schoonmaak zit heb je elke keer andere panden, ik althans. Allemaal inval werk ivm vakantie. Ook totaal geen structuur. Mis dat ook wel maar ben niet de persoon ervoor als ik weet dat ik de volgende dag vrij ben om dan extra vroeg op bed te gaan en er op een normale tijd uit te gaan. Helaas. Wordt daardoor best rusteloos enzo, nergens zin in enzo…. Maar ja, komt wel weer goed!

@Sofie: veel plezier op de verjaardag! Lekker hoor BBQ en taart!
    Kralen zijn inderdaad erg leuk, maak jij sieraden van “kant en klare” kralen die je in de winkel koopt? Of maak je ze zelf? Website misschien?
    Ik zal toch nog eens op FF kijken, misschien toch wel handiger inderdaad.

@Dia: als ze je hierdoor gaan ontslaan, dan zijn ze verkeerd bezig. Iemand die in de ziekte wet zit mag niet ontslagen worden. Ook al hebben zij hun eigen denkbeelden op het werk, het kan echt niet. Je staat dan in je recht als je er een zaak van maakt. Ben ik wel van overtuigd.
    Van bovenstaande was ik echt overtuigd maar lees nu je nieuwe post… Echt belachelijk. En als je wel ontslagen wordt dan is het bedrijf jou niet waard en moet je iets gaan zoeken waar ze jou wel waarderen. Hoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan natuurlijk in deze tijd met zoveel werklozen…

@Amandie: hoop ook dat de pendels hun gelijk krijgen haha. We gaan hard ons best doen, extra veel klussen deze maand…. Als dat tenminste lukt aangezien vl meer weg is dan thuis is.

@Hier: zo in huis bezig. Doe elke dag een klein beetje. Totaal geen zin, zo rusteloos. Maar ja het moet maar. Is voor vl ook fijn als het netjes is als ie savonds laat thuis komt! Vanavond weer werken van half 5 tot half 7, maar zit wel een klein beetje in de stress of ik nog weet hoe het alarm werkt…. Heb 1 keer gezien hoe het werkt en moet nu voor het eerst alleen doen. Nou ja komt vast wel goed en anders jammer dan haha!

20. Diabolique21

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Het is inderdaad tegenwoordig niet makkelijk om werk te zoeken, maar ik ga mezelf niet in een depressie duwen omdat zij hier hun personeel behandelen als dieren. Mocht ik nu nog een loon hebben om U tegen te zeggen, zou ik nog overwegen om het eventueel uit te stellen. Maar met dit loon, ga ik mezelf echt niet achteruit steken...
    en trouwens ik ben meer waard :)

Share This Page