haha ja ik zelf ook hoor! maak ze maar draag ze zelden! heb net blogje ge-up-date en er staan wel veel oorbellen op!
Hier is het bruine weg.. maar verder geen symptomen dus ik verwacht mijn ongi gewoon nog @sofie het kan wel wat verschillen (13 14 15) maar het verschilt niet zo veel als je cyclussen of wanneer je eisprong is. Balen dat je toch ongi bent geworden @aster echt balen dat het waarschijnlijk weer mis is gegaan, kan begrijpen dat je wat afstand neemt...
Toen ik dat diploma een jaar of 9-10 geleden haalde had ik het idee al dat je er in het basisonderwijs niet mee aan de slag zou kunnen. En kinderopvang vond ik niet zo leuk. Dus ik ben gelijk verder gaan leren. Ik heb nog 2 jaar Pabo gedana er achter aan, en heb mijn diploma apothekersassistente.
@Yuna: Troost je... ik had het zelfde met mijn meubels... Heb ze ook allemaal ineen kunnen zetten / gaten boren... @MamavanF: Blij dat t beter met je gaat... concentreer je nu maar wat op jezelf! @Geranium: Moeilijke situatie... misschien een raad: vraag het hen zelf eens... ik had ook zoiets met men schoonouders (niet zwangerschap natuurlijk) en heb het hen zelf gevraagd en sindsdien is alles veranderd... Nu heb ik een super band met mijn schoonouders... @Aster: Begrijp je zeker! Nog veel succes verder! Hoop je nog eens te lezen met goed nieuws... @Ing: Je vent is een schatje... zo zitten wachten hihi... Doe trouwens eens een testje!!!! @Sofie:
Heb alles ff snel gelezen maar weet t nu al niet meer sorry! Wel dat MamavanF er even was! Doe rustig aan en we zien je wel weer verschijnen als je er aan toe bent.... Ik heb mn SPW diploma nu ook al 14 jaar en heb wel 5 jaar iets gedaan waar ik mn diploma nodig voor had,maar dit was met nachtdiensten en dat wil ik echt niet meer. Navel jeukt al niet meer, kon ook weer op mn buik slapen vannacht dus ik hoop dat dit doorzet! Nu havermoutkoekjes bakken voor ik dochter weer moet halen!
Dames, ben moe pfff. Net nog weer een tijdje geslapen of nou ja slapen kon ik het niet noemen hoewel ik wel een paar vreemde dromen heb gehad. Ben nu nog zo duf maar ga zo wel uit bed, poes eten geven en mezelf wat drinken, honger heb ik nog niet. Testen: heeft vandaag geen zin meer denk ik, ben al naar de wc geweest en ben ongi of althans het lijkt er verdacht veel op haha. Ik merk het trouwens alleen aan de tampon, maandverbandje en papier na het plassen zit niks.... SPW: veel meiden die dit doen. Wilde heel graag klassenassistent worden maar ik was in juni 2004 klaar en in januari 2005 zette de regering de subsidie stop... grrr dus toen konden scholen dat niet meer betalen. Helaas. En nu na secr.opleidng kan ik weer niks omdat er in deze regio niks is in de administratie, maar ja dat noemen ze geloof ik liefde hahaha (iets over hebben voor je vent - verhuizen enz).
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 18 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 18 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 20 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje Afsprakenlijst 25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK 29 augustus 2012, minnie1979, 2e echo Gyn 3 september 2012, LBlue, controleafspraak VK 3 september 2012, Nik, afspraak GYN 4 september 2012, gebakje, termijnecho VK 10 september 2012, LBlue, pretecho 10 september 2012, sarahtj3, afspraak vk 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn 12 september 2012, geranium32, intake VK 20 september 2012, Mh90, intake VK 24 september 2012, Mh90, termijnecho 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Yuna26 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 31 augustus 2012 Zwangels (29 jaar),11e ronde (2e na vmk), 1e kindje, 10 september 2012 Souries (29 jaar), 4e ronde, 1e kindje, 12 september 2012 Chickie (33 jaar), 5e ronde (na mk), 1e kindje, 13 september 2012 79mama79 (33 jaar), 3e ronde, 2e kindje, 16 september 2012 Nik (32 jaar), 10e ronde, 1e kindje, 17 september 2012 ing49824 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 september 2012 sofie28 (31 jaar), 4e ronde, 4e kindje, 19 september 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen
Zo ben ook al weer een uur wakker, even lekker ontbijtje gehad, en dan straks de boodschappen doen. Ik heb vanmorgen toch maar een start gemaakt met tempen, hoop dat ik het vol kan houden. Ben wel zo'n doos die eerst uit bed gaat om naar de wc te gaan ed.
Ik had het de tweede maand ook geprobeerd, lukte niet vergat het elke keer. Nu als vriendlief uit bed is pak ik snel thermometer en klaar Net naar de wc geweest, bij het zitten gleed er een dikke slijmsliert/bloed naar buiten (sorry klink heel vies ik weet het). Wilde nog testen maar had nu zo iets laat maar even hahaha. Nu ga ik echt ontbijten anders heeft het geen nut meer, om 12 uur ga ik namelijk lunchen met oud-collega!
Geranium: Balen van je schoonouders. Misschien trekt het nog bij. Ik ben ook erg benieuwd hoe die van mij gaan reageren. Mijn vriend wilt het pas met 10 weken vertellen. Dus dan doen we dat maar. Ik heb zaterdag de eerste echo en ik denk dat ik dan precies 8 weken ben. Dus nog 2 weken wachten. Aster: misschien lees je dit nog. Ik hoop dat je door de HA snel doorverwezen wordt naar de gyn. Ik snap je standpunt dat je even afstand gaat nemen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het snel wel een plakbeeb mag zijn. Knuffel! Wat hebben hier veel meiden spw gedaan! Leuk! Wel jammer dat er zo weinig werk in te vinden is. Dat is momenteel in veel branches het geval. Die stomme crisis ook! Souries: Wel toevallig dat wij ook bijna hetzelfde doen :-D Ik werk ook in de marketing/ communicatie Ing: Dat is wel apart. Normaal moet je temp inderdaad zakken met je ongi. Heb je wel echt helder rood bloed? Sofie: Nu ben ik ook nieuwsgierig. Waar kan ik je blog vinden? Heb je een link? Dan ga ik zo even kijken :-D Yuna: Wanneer ga je testen als er geen rood komt? Bruin is geen ongi .. Spannend Hier: Ow nog 2 nachten slapen!!!! Kan niet wachten. Hoop dat vandaag en morgen super snel voorbij gaan. Ik moet zeggen. Ik vind het wel erg leuk en ik merk dat de band die ik al had met mijn vriend nu helemaal super sterk is geworden. Ook vl heeft zin in zaterdag, en ook hij vind het super spannend. Hoop zo dat alles gewoon goed is. Ben vandaag weer een beetje misselijk. Nog steeds dood moe, maar ik denk dat dat voorlopig wel zo blijft.
@ing dat had ik ook van die slierten slijm/bloed, echt ranzig gevoel is dat. En het tempen...ik ga het gewoon proberen.
Het is bij mij niet echt rood, meer aubergine/bruin maar wel zo'n beetje de hoeveelheid die ik heb als ik ongi ben. Alleen de eerste dag was het echt rood op het papier en waterig denk ik want het was net zo'n idee van een veeg waterverf op paper, snappen jullie hahaha. Echt testen durf ik nu niet meer eigenlijk, toch bang dat het negatief is, dacht van de week namelijk dat het echt wel eens raak zou kunnen zijn met die dingen die ik voelde. Spannend Amandie, heel veel succes en uiteraard plezier
Heb het zelf ook meestal wel tijdens ongi zijn, ook al toen ik nog de pil slikte. Echt ranzig inderdaad. Tempen ben ik nu 3 dagen echt goed mee bezig, alleen jammer dat er geen touw aan vast te knopen is nu, aangezien het omhoog gaat ipv naar benenden.... Heb me gisteren trouwens ingeschreven bij de bibliotheek, weer heerlijk lezen Hoop dat ik snel mn pas heb. Ook handig over boeken voor de hopelijk toekomstige zwangerschap
Good morning... @Ing... raar hoor die vage ongi... ben wel benieuwd @sofie...balen..toch ongi... jammer!( wel leuk dat onze dochters alletwee noa heten) @hier..zo moe!!! Te moe...maar ik kan niet uitslapen.. noa is nu bij haar vader en komt 31e terug.. maar ik slaap er alleen slechter van. Ik heb ook al 3 dagen last van serieuze hoofdpijn.. ik hoop dat dat weer snel weggaat..