Dank je ing! Sarah: Wat vervelend! Ik ben ook dood moe hoor... Dat beebje vreet ook energie en daarbij is slecht slapen ook nog eens heel vervelend Sofie: Echt hele mooie sieraden! Wat zijn die oorbellen schattig zeg!
@ladies technisch weertje he! haha, ik had net een afspraak buiten de deur en wilde het liefst doorrijden naar het strand :s maar mijn verantwoordelijksheidsbesef was te groot, hihi!
Rustig hier... Waar is minnie eigenlijk. Ze is sinds de 18e niet meer online geweest! Is ze op vakantie gegaan zonder het te zeggen? Lijkt mij niet toch. Hoop dat alles wel goed is met der!
Ik zou je wel aanraden om gelijk te tempen als je wakker wordt. En niet als je vriend eventueel pas 15-30 min later uit bed gaat. Kan zomaar 0,1- 0,3 graden schelen
Whoehoe mijn ovulatietest was vanmiddag weer een stuk donkerder! Denk dat hij morgen of overmorgen gaat knallen!! Vanmiddag nog geklust, nou ja we hadden zin en het was geen verplicht nummertje om het zomaar te zeggen. Straks weer aan het werk. Ben er dan vanavond laat weer!
@Gebakje, maar elke dag op hetzelfde tijdstip is toch in principe prima? Ik blijf altijd gewoon rustig liggen zodra zijn wekker gaat zeg maar, dus geen eventuele inspanningen gehad hahaha.
Hoe zit dat eigenlijk met die ovutestjes? Wanneer begin je er mee? Ik weet dat ik mn ei meestal op dag 12 heb. Tenminste dan heb ik altijd "eipijn" ik wil dmv van die testjes ook weten of ie dan gaat springen of al gesprongen is.
Sorry sorry sorry meiden dat ik ff een paar dagen niks van me heb laten horen. Heb jullie krabbels gelezen, lief van jullie dat ik word gemist. Was de afgelopen week zo moe dat ik ff de puf niet had om pc aan te zetten. Maar ik ga nu ff 30 pag. teruglezen.
Zo meiden ik ben weer een beetje bijgelezen @Ing, Sofie en 79mama79, veel geluk in de volgende ronde !!! @Geranium, ik durf ook geen sex te hebben, vooral omdat ik vorige week wat bloedverlies had en daarbij heeft de gyn het ons afgeraden totdat we de 12 weken grens voorbij zijn. @Zwangels, sterkte met je oma! Mijn opa zat vorig jaar in een hospice, was een erg verdrietige periode. @Sarah, wat een mooie echo foto, echt super schattig!!!! Ik mag volgende week woensdag weer en hoop dan ook op zwaaiende armpjes en beentjes. En hier ook een rare stoelgang, dan weer hard en dan weer diarree. @MamavanF, neem je tijd meid en hopelijk knap je wat op !!! @Aster, jij ook veel sterkte, wat een klotezooi!! Hier niks bijzonders te melden, ben de afgelopen dagen niet echt de gezelligste geweest, zat een beetje mezelf in de weg omdat ik zo moe ben en iedere keer zo misselijk, kwam ook door de warmte denk ik want nu het wat koeler is gaat het een stuk beter.
O ja ben trouwens afgelopen maandag voor het eerst bij de vk geweest voor de intake. Was een erg prettig gesprek, heb papieren meegekregen voor bloed te laten prikken en voor de combi-test, zal as woensdag wel van de gyn horen wanneer de combi-test is. 17 sept heb ik de volgende afspraak bij de vk.
Eigenlijk niet. Want je moet namelijk je basale temperatuur meten. En dat is de temp als je gelijk wakker bent. Zodra je 15 of 30 min in bed blijft liggen gaat hij al omhoog.
Ah oke, bedankt voor de tip Wel elke dag op zelfde tijdstip? Dan doe ik het dus om 6 uur, moet het dan in het weekend ook om 6 uur? zaterdag wil nog wel lukken maar zondag... dat wordt dan wekker zetten?!
Ok Heb net mijn haar in de "verf" gezet, het is een kleurshampoo, hazelnoot bruin. Hoop dat het een beetje mooi uitpakt, ben nu namelijk hartstikke blond. Wil mijn haarkleur nu uit laten groeien en aangezien ik niet met een lelijke uitgroei wil lopen doe ik er eerst de komende tijd een kleurshampoo in, heb al jaren mijn eigen kleur niet meer gezien, dus keer wat anders. Heb het geluk dat mijn haar snel groeit.
He fijn wat te horen minnie.. ja snap het wel hoor...dat zweet weer is niet fijn! ben benieuwd naar jouw echo ook... spannend he deze tijden! @nik... hoe is het nu verder met jou? @Ing.. das toevallig.. mijn moeder heeft ook een bruinspoeling gekocht voor mij... ze vindt mn blonde haar armoedig staan.. omdat het aan het uitgroeien is.. en ik nu niet wil blonderen.. doen we het bruin.. dus weer terug naar mn eigen kleur.. das heel lang geleden.. ben al bijna 4 jaar blond
Nou meiden dat wordt een mooi verschil van blond naar donker en andersom. Is wel eens een keer leuk om een andere kleur te hebben. 5 jaar geleden had ik mn haar ook blond geverft maar na een jaar toch maar weer bruin, ben toch meer een brunette type. Volgende week vrijdag ga ik naar de kapper en wil misschien wel een wat highlights in mn haar
Mn haar is gelukt, gelukkig hahaha. Altijd maar afwachten als je van blond naar donker gaat Het is alleen donkerder uitgevallen dan ik verwacht had, maar het is wel mooi! Ben er blij mee. Hoop dat het jou ook goed gaat bevallen Sarah Heb al denk ik een jaar of 13 mijn eigen haar kleur niet meer...
Hoi meiden even een snel berichtje vanaf vakantie, mocht zowaar ff de laptop aan doen Kan niet op iedereen reageren hoor probeer ik wel beetje als ik thuis kom. Op zich is het hier wel leuk hoor maar verveel me een beetje in de avonden aangezien vl besloten heeft niets te willen doen dan. Hij vind het wel prima dat we bij zijn ouders zitten, ik ben blij als we zaterdag naar het hotel gaan. Misschien dat ik hem dan zover kan krijgen dat we 's avonds wel weg gaan want zo had ik het me niet helemaal voorgesteld. Mijn temp kaartje en eisprong is beetje vaag snap er deze ronde niks van, volgens FF op dag 12 volgens mij op dag 14, ik zie het wel einde van de maand. Ben er nu iig ff niet zoveel mee bezig, enige wat ik doe is tempen. Nou ik ga maar weer, tot snel! Liefs!
@Lavina: dag 12 zou best wel eens kunnen hoor. Ik had op dag 3 ook een dipje er in zitten. Al ben ik niet helemaal overtuigd dat het dag 12 is geweest hoor.