Hoi! Ik ben een meid die dit jaar 30 word... Dus een bijzonder jaar! En hoop dat het nog bijzonderder gaat worden en ik zwanger mag worden ! Zijn er nog meer meiden uit 1980 om gezellig mee te kletsen? Liefs, Ragazza
Hi Ragazza, Spannend inderdaad. Ik zit in precies dezelfde situatie. Dit jaar 30 en vanaf begin dit jaar besloten om ervoor te gaan. Ik zag dat er nog geen eerdere reactie op dit topic waren, maar lijkt mij ook leuk om meer te horen van meiden rond de 30 die ook voor hun eerste kindje gaan. Rafiki x
Ha Rafiki! Had de moed al een beetje op gegeven dat er iemand op mijn topic zou reageren ! Dus helemaal leuk, hopelijk zullen er meerdere volgen! Ik moet je zeggen dat het bij mij al hééééél lang kriebelt hoor, maar manlief moest het even een plekje geven ! Maar nieuwjaars nacht het er samen goed over gehad (had die avond weer met de pil moeten beginnen) en besloten dat de tijd nu rijp is ! Mooi moment en mooi jaar! Zit je ook in de 3e ronde? Wij half, 1e maand met condoom gedaan omdat ik even mijn cyclus wilde weten... Maar Rome??? Ik ben echt een Italie freak (zie mijn schuilnaam)! Ciao!
Hi Ragazza, Voor mij is de kinderwens niet iets wat al heel lang speelt, maar dat neemt niet weg dat ik het nu natuurlijk wel allemaal erg leuk en spannend vind. Mijn vriend is iets ouder (37) en staat er 100% achter. Sterker nog, soms heb ik nog wel iets meer twijfels dan hij. Maar dat is ook wel normaal toch? We zitten in de tweede ronde en als het goed is komen eind deze week de vruchtbare dagen er weer aan... Ik dacht al dat je vast een "italofiel" zou zijn gezien je schuilnaam Ondanks alle hectiek is Rome echt een prachtige stad. Ken je het? Rafiki
Hey! Tuurlijk, twijfels zijn heel normaal. Ik heb toerisme gestudeerd (4 jaar Italiaans gehad!) en een aantal jaar op een reisburo gewerkt, maar vond dat echt verschrikkelijk! Dus besloten vorig jaar om weer een mbo opleiding te gaan doen, die nu nog een jaar duurt. 1 dag in de week naar school en 4 dagen werken in de zorg, wat ik echt helemaal geweldig vind . En dus wel dolgraag wil afmaken... Dat is mijn twijfel geweest, maar besloten dat het allemaal wel goed gaat komen. Dan maar met een dikke buik naar school ! Jaja, wij moeten deze dagen ook aan de klus ! Nou ja, niks moet denk ik maar, de tijd komt wel! Ik heb dat vorige maand wel echt duidelijk mijn eisprong gevoeld en hoop dat het nu weer zo is! Rome ben ik nog niet geweest, staat wel BOVEN aan mijn lijstje. Lijkt me geweldig! Toevallig hadden we het gisteren over de zomervakantie. Manlief is meer van Frankrijk, maar vond iets anders nu ook wel een optie, dus wie weet! Ik ging vaak naar het noorden van Italie in de dolomieten. Heb zelfs nog 3 jaar een Italiaanse vriend gehad... leuke tijd ! Schijnt het zonnetje daar ook zo lekker als hier vandaag? Liefs, Evelien
Hi, 4 jaar italiaans gestudeerd...dan spreek je meer italiaans dan ik. Ik werk in voor organisatie waar ik engels en frans gebruik en ik spreek dus helemaal geen italiaans...wel lastig hoor, maar ik kom er niet aan toe om er echt tijd in te investeren. Wat grappig dat jij een eisprong zo duidelijk voelt. Ook wel makkelijk denk ik. Ik heb jaren lang een mirena gehad tot afgelopen augustus, dus ik moest eerst sowieso alweer wennen aan het feit dat ik weer ongesteld werd. Heb nu wel weer een redelijk regelmatige cyclus, hoewel ik deze maand opeens op 35 dagen zat: 4/5 meer dan normaal. En twijfels over de planning. Ja dat zal voor iedereen wel gelden. Ik heb een kort lopend contract (nog zo'n 1,5 jaar) en moet veel reizen voor mijn werk dus dat is ook niet zo handig. Maar er zal altijd wel een reden te bedenken zijn om te uit te stellen, nietwaar?