Hoi Hoi, Ik heb een vraagje, wij zijn nu een aantal maanden bezig om zwanger te worden. Nu heeft mijn man sinds drie jaar diabetes Type 1.(Hij is dus niet te dik o.i.d.) en nu vroeg ik me af of er meer meiden zijn waarbij hun vriend of man dit heeft en of zij problemen met de vruchtbaarheid ervaren. Je leest namelijk wel t e.e.a. op t web maar t blijft allemaal zo vaag en ik zou zo graag horen dat t bij andere gelukt is ondanks de diabetes. Zijn waardes zijn allemaal steeds prima en bij zijn controles krijgt hij ook te horen dat t er keurig uit ziet. Ik hoop dat er meer meiden zijn die hier mee te maken hebben. Alvast Bedankt
Ik heb ook diabetes, maar ik ben een vrouw. Of het bij mannen gevolgen kan hebben, weet ik eigenlijk niet, maar kijk anders eens bij het diabetesforum www.diabetesforum.nl Dat is een heel toegankelijk forum (schrijf er zelf ook onder de naam Janet) daar is een speciale hoek voor zwangeren en vragen over zwangerschap en dergelijke. groetjes, Janet
Dank je daar ga ik zeker even kijken. Mijn manlief praat er niet zo over denk dat t toch een beetje zijn mannelijkheid aantast voor zijn gevoel maar ik merk wel dat hij er zelf ook ongerust over is.