Meiden wie kan me helepn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lizzie123, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Hai meiden

Ik ben eind augt met de pil gestopt,en ik moet zeggen,t valt niet mee zeg :(
    Kreeg zoveel pijn in me linker zijkant van me buik..even een paar dagen afgewacht maar toch naar dokter gegaan..die heeft onderzoek gedaan en kon er weinig mee,werd dus gelijk naar t ziekenhuis gestuurd..
    Daar bloed afgenomen en nogmaals urine..Omdat ik 7jaar de pil geslikt heb had me lichaam het erg moeilijk om een eisprng te maken,er zat een soort vliesje voor..nou denk ik dat zaterdag de bom gebarsten is,wat n verschrikkelijke pijn!
    Ben nu al de heel week thuis van me werk en ik heb er nog steeds last van..zo nu en dan ook een steek rechts..?Weten jullie wat et kan zijn?
    De gyn zei dat het me vruchtbare dagen waren dus we zijn aan de slag gegaan..dus wie weet nu zwanger?
    Hebben jullie dit zelf ook zo heftig gehad of ooit van gehoord?Ik moet morge weer naar de dokter omdat het dus nog steeds niet goed zit voor mijn gevoel...

alvast bedankt!
    Groetjes Liz

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dat klinkt niet erg prettig. goed dat je morgen toch weer ff gaat. en dat vliesje kan nu ook een cyste geworden zijn dat is een eiblaasje die verkeerd omklapt en daar kan dan vocht of bloed inzitten. kan niet veel kwaad hoor. veel vrouwen hebben dit. is alleen wat minder als ze heel groot worden. doet dan ook erg zeer, heb ervaring,

succes morgen bij arts

3. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Okay bedankt voor je antwoord!
    Af en toe schieten de tranen in mn ogen..Ben ook heel moe en slaap dus erg veel..zo nu en dan heel even misselijk..Het is heel vreemd om het te beschrijven..Dus voor t weekend nog even een arts naar laten kijken..Is het bij jou vanzelf weg gegaan en hoelnag heb je er mee gelopen als ik vragen mag?
    Alvast ebdankt

Groetjes Liz

4. Yvje

Yvje Lid

8 sep 2008
    23
    0
    0
    Hoi Lizzie,

Goed dat je morgen terug gaat naar de dokter. Als het niet goed voelt, moet je verder (laten) zoeken totdat je duidelijkheid hebt. Als de klachten goed nieuws betekenen zou dat natuurlijk geweldig zijn (al blijft het natuurlijk heel vervelend!), maar daar vanuit gaan is denk ik te kort door de bocht.

Veel sterkte en succes!
    Yvje

5. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Hey Yvje

Ik ga nu naar dokter,moet er half3 zijn..
    poehpoeh...Ben nu al kapot,ff docuhe aaankleden etc..Hoop dat er wat uit komt,gewoon uitgeput..slaap gemiddeld 14 uur per nacht!
    Bedankt voor je reactie!

Groetjes Liz

Deel Deze Pagina