Hoi, Nou een beetje rare vraag maar... ik ben ergens in juni of juli gestopt met de pil,daarna normaal ongi geworden en sinds sep maar 1 of 2 dagen ongi wel elke maand op tijd dat wel....sindsien lijkt het alsof ik geen ei heb,heb namelijk geen slijm. Elke x als ik ongi moet worden heb ik last van tepelpijn,chagerijnig,moe ect..... maar nu...heb niet eens tepel/borstpijn ,ben ook niet chagerijnig.. wie heeft dit ook ervaren.....dat je ene x wel kan merken dat ongi word en ander x niet.. ik wil niet weer onnodig gaan denken ja ik ben zwanger of nee ik ben het niet,ik ben al een x schijnzwanger geweest oei en dat is vervelend en raar.. Groetjess Sha
ik had het ook elke keer als ik ongi moest worden deed een paar dagen ervoor mijn tepels heel zeer en dan wist ik , ik word ongi. en toen had ik voor mijn ongi in een keer geen pijnlijke tepels en toen bleek ik zwanger te zijn. dus michien een heel goed teken. liefs diane
Hoi, dankje voor je snelle reactie.. goed nieuws is altijd welkom haha.. ik kan pas over een paar daagjes testen.. ik maak me niet meer zo druk als voorheen als ik zwanger ben danben ik dat en anders niet en op naar een volgende ronde.
Hoi Sha, Bij mij zegt het helaas niets. De ene keer verkondigt mijn ongi zich laaaaaaang van tevoren door allerlei ongemakken en de andere keer komt het plotsklaps opzetten. Nog even afwachten dus. Groetjes.
Ook ik heb al een half jaar pijnlijke tepels zo'n week voordat ik ongesteld moet worden. zo'n pijn zelfs dat ik niet op mijn buik kan slapen. Deze maand niet.. hoop hoop... Succes met wachten. groetjes Jose
Hoi spannend jij nog maar 5 daagjes.. ik 6 daagjes... raar is dat hoor ene x wel andere x niks voelen..
sjonge heb sinds gister last van een droge huid met rode vlekjes hier en daar...en mn buik is en voelt opgezwollen,maar nog steeds geen borst/tepel pijn ...ach mn ongi zal wel komen sjonge...
Ik durf nergens meer van uit te gaan eigenlijk De ene maand heb ik last van mijn borsten vlak voor ik ongesteld moet worden, de andere maand weer niet. De ene keer last van puistjes, de andere keer weer helemaal niet. Ik heb al tig rare plopjes en steekjes in mijn buik gevoeld na de eisprong en goed geplande klus-sessies. Afgelopen maand dacht ik dat het misschien wel eens raak kon zijn, omdat ik last kreeg van een eisprongachtige pijn 1 week voor mijn menstruatie en pijn in mijn rechterlies. Maar niks, nada, noppes behalve die stomme duivels :x Ik hoop dat de klachten bij jou meer zullen betekenen. Maar je lichaam kan je enorm voor de gek houden. Succes nog even met afwachten (know the feeling, vreselijk!). Liefs, Lonit
Wat vervelend Sha29. Ik heb op dit moment nog geen pijnlijke tepels ofzo.. Wel al 2 dagen last van eten dat steeds omhoog komt. Gets... Het blijft afwachten! groetjes Jose
Hier ook wisselend en slijm etc zeg niks 1 heeft er wel last van ander niet ik zou gewoon van een eisprong uit gaan ben je nu langer dan een jaar bezig en lukt het nog niet kun je eens wat hulp gaan zoeken Maar ik zou me nergens druk om maken er staat immers gemiddeld een jaar voor
Hoi Cha29, En weet je al iets? Ik ben nog steeds niet ongi. Vandaag wel waat hoofdpijn, maar ja als dat het enige is weet ik niet of het bij de ongi hoort. Wel spannend he, ik heb nog niet getest. Maar het is wel lastig om nog niet te doen. succes jose
Hoi evelien! nou ik heb wel ongi krampen en hoofdpijn! heel iritant,ik heb nog steeds geen tepel/borstpijn. ben vandaag wezen bloed prikken voor mn hormonen dus de uitslag hoor ik binnekort wel. waneer gaje testen? ja het niet testen is heeeeeeeeel moelijk haha..
Hoi dames, Ik ben vandaag ongi geworden met fixe buikpijn en hoofdpijn zeg, het zeg idd niks als je geen borst/tepelpijn hebt (ik had het altijd) even afwachten op mn uitslag en hopelijk krijg ik dan clomid of iets anders..om mn ei eruit te laten springen.
Nou vandaag zijn bij mij dna ook de duivels gekomen. Voor het eerst echt overtijd geweest. 4 dagen nu dus een cyclus van 31. Op naar de volgende ronde. gr Jose