Goede morgen dames, Ik heb echt jullie advies nodig want ik schrok mij een hoedje vanmorgen Ik werd wakker en tempte mij hij was gestegen naar 38.0 huh nee dat kan niet dacht ik weer tempen jahoor, ik temp elke morgen om dezelfde tijd. heb nog op de wekkerradio gekeken. Ik heb voor mijzelf een temp kaartje gemaakt dus kan hem jullie niet showen maar kan wel zeggen dat ik 3 week geleden begonnen ben met een temp van 36.3 die naar 1,5 week even zakte van 37.2 naar 36.9/8 en vervolgens weer omhoog ging naar tussen de 37.2 en 37.4 vanmorgen schrok ik dus ook dat hij zo ver omhoog gegaan is. Ik heb echt mijn ei gehad want hij is echt 2 dagen wat gezakt daarna gestegen heb rekbaar slijm gehad en ook kleine steekjes. Nu dacht ik gisteren ik wordt echt ongesteld zoveel kramp het voelde echt zooo (pfff want moet het over 5 dagen worden) heb er vaak last van zo voor rond mijn periode, was gisternacht ook al uit bed geweest dat is ook typische iets voor mijn menstruatie hoofdpijn en noem maar op. Ik weet het niet meer wat zou die hoge tempratuur kunnen zijn (ik ben niet ziek trouwens ) Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Wilma26
oeehh spannend, maar als je ventueel zwanger zou zijn zou je temp toch hoog moeten blijven vanaf je ei toch? Spannend meid....en ja je weet het niet he totdat je kunt testen...
ik had het gister ook zo warm...nu nog maar heb niet getempt. dacht ook een paar dagen geleden mijn ei te hebben gehad....voel me ook vreemd maar ja mijn cyclus weet ik nog niet eens dus kijk het maar aan..spannend he
Ontzettend spannnend, Ja klopt de tempratuur zakt voor je eisprong en daarna moet hij weer stijgen, nu heeft hij dit ook wel gedaan. maar goed vanmorgen was het echt even schrikken. Nouja ik wordt gewoon ongesteld dat voel ik gewoon. maar vond het zooo vreemd. Voor jou ook weer een spannende maand dus. ik zal voor je duimen meis, ik ga nu aan het werk doei doei
38 is echt wel hoog hoor. duimen voor jou dat het niet een of ander koortsachtig virus is die je temp de hoogte ingejaagd heeft en dat ie mooi hoog blijft (mag wel ietsje lager dan 38 hé )
Wie weet ben je toch echt zwanger! Na je ei stijgt je temp maar als je zwanger bent, stijgt je temp nog verder. Wanneer zou je eventueel kunnen testen? Ik zou de gok gewoon wagen, zeker als je temp de komende dagen nog zo hoog blijft. Het kan natuurlijk ook iets eenmalig zijn. Succes ermee! Ik zal voor je duimen voor | |
Dat klinkt toch goed! volgens mij alleen maar een goed teken. Maar ja, ik snap ook dat je jezelf geen valse hoop wilt geven. Ik heb ook heel erg het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb nog wel een hoge temp voor mijn doen, dus ik hoop maar dat die zo blijft. Verder veel last van mijn buik en onderrug, maar dat kan natuurlijk beide kanten op.... Komt er op neer dat het wachten gewoon zooooo lang duurt......... Ik duim voor je!
ik hoop dat het goed nieuws betekent... mijn temp was steeds rond de 36.8-36,9 en opeens 37,4-37,5 en ik was zwanger! dus ook een best groot verschil, maar bij mij goed uitgepakt! hoop voor jou ook!
maar in principe kan je temp hoog blijven tot aan je menstruatie, toch...dus in principe is het geen zekerheid dat je zwanger bent..
Ja je temp dient hoog te blijven tot aan je menstruatie, maar een vriendin van mij die was ook aan het tempen, 2 dgn voor haar NOD had ze een temp-dip, dus ze dacht ik wordt ongi, maar nee hoor, het resultaat is 2 weken terug geboren! Enne, ongi-krampen is echt ook een symptoom die heel veel zwangere vrouwen op dit forum hebben gehad in de 3e of 4e week...ze dachten allemaal ongi te worden.... Ik hoop het voor je meis!
ah spannend he.... heb gister toevellig temp gemeten want heb zo`n gloed over me heen en was ie ipv 36 - 37,2 en vandaag weer gemeten en was ie 37,5 en heb nog steeds zo`n gloed.... ben eens benieuwd!!
Hee Wilma, 38 graden is wel heel erg hoog! Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt, maar dat het een zwangerschapsteken is. Ik heb er nog steeds best een goed gevoel over. Nog even volhouden, hopelijk heb je snel een positieve test! Ik duim voor je! Dikke kus, Jippie
Wat ben je toch een lieverd trouwens iedereen hoor fijn dat jullie er allemaal even op gereageert hebben, morgen mag ik idd testen pfff maar durf ik gewoon bijna niet haha, mijn tempratuur was vanmorgen iets gezakt naar 37.7 dus wel iets gezakt maar nog best wel hoog toch? ik hoop het zo maar durf gewoon bijna niet te hopen, vanmorgen 3 crackers gehad en nu weer misselijk hmmmm maar dat kan ook goed te maken hebben met menstruatie meiden het wordt vervolgd. ik ga nu weer aan het werk maar vond het fijn even weer gezellie met jullie gekletst te hebben. Jippie Dikke kus terug en een pakkert van mij voor jullie allemaal doei doei