hoi dames/heren, in een eerder topic zei iemand dat je bij de jumbo de goedkoopste ontbijtkoek kan halen, geloof 35 cent en dat hij erg lekker is. nu heb ik die van de week gehaald en idd, bevalt prima! dus mijn vraag hebben jullie nog tips over waar je goede produkten kan halen tegen een goedkope prijs, dus echte prijstoppers! kom maar op met de lijst........................
Sinas van de lidl! Ik drink van cola altijd coca cola maar die sinas is echt mega lekker. Ook de vifit van de lidl is heerlijk en stukken goedkoper.
Ik vind de luiers van de Lidl prima 7.99 per pak zitten er een hoop in en meestal gaat het goed alleen voor de nacht lekt ze wel eens door nou ja de was is geduldig. Las over het drinken van de lidl prima idd die sinas en de stroopkoeken maken prima geloof 1.19.
ik hoor mijn tante altijd over de cafeine vrij cola van de jumbo eigen merk, die schijnt heel goed te zijn (en zij is enorm merkgericht) enne de ontbijtkoek van de jumbo is zo lekker !
Heel veel van de Euro producten (met zo'n groot Euroteken erop) van de Jumbo en Super de Boer zijn spotgoedkoop en heel goed.
Ik vind de cola van de lidl ook lekker. Echt coca cola iets lekkerder, maar niet het geld waard om altijd te kopen.. De LIDL luiers werken ook goed..
Alle frisdranken van de Lidl maar niet de sappen met uitzondering van de appelsap. Van de ah euroshopper ook goed
als je van nutella chocopasta houd, bij de aldi heb je ook chocopasta en dat is nutella Zelfde ingredienten, smaakt echt hetzelfde
De cola light van de Lidl vind ik echt megaranzig, maar die van de c1000 (wit etiket) vind ik erg lekker. Zal die ontbijtkoek van de Jumbo ook eens proberen, dat vliegt er bij ons best wel doorheen.
ipv de brabantia vuilniszakken (30 liter) gebruik ik de vuilniszakken v/d action (blauw), ze passen precies en scheelt de helft!
Stripzakjes van zipit bij de action. Bij Xenos heb je vaak tijdelijek goedkope producten en veel pastasausgebeuren wat goedkoop is. Vegaburgers koop ik bij de AH, ik loop er regelmatig binnen en kijk of er liggen met een 35%korting sticker (tegen de datum). Vaak zijn het er veel. Dan gooi ik mijn mandje er mee vol en doe ik ze in de vriezer. Schoonmaakproducten van Wibra zijn het helemaal.
Ik vind de sinas van de Aldi super,veel lekkerder dan Fanta. Cola wil ik echt alleen van Coca Cola,ik vind die nep-cola's niet te zuipen.
Daar ben ik het niet mee eens. Wij eten dus altijd NUtella en hebben dus eens zo een grote pot van de Aldi gekocht maar echt smerig! goedkope smaak en duidelijk niet zo lekker als de Nutella. Ik ben verder echt niet merk gericht maar niks kan aan Nutelle en calve pindakaas tippen vind ik zelf Verder koop ik altijd mijn merk produkten of bij de Aldi, net zo lekker!
De M&M's pinda van Euroshopper! Kosten maar 0.69 cent ofzo voor 500 gram en zijn superlekker!!! Schoonmaakproducten van de Wibra inderdaad. Billendoekjes van de HEMA (3 pakjes voor 3 euro) zijn perfect wat mij betreft! Luiers van de Kruidvat, en opvolgmelk van de Kruidvat. Scheelt veel eurootjes en is net zo goed als Nutrilon Euroshopper kaas vind ik ook prima. De lekkerste kaas is zo'n familiestuk van Jumbo eigen merk!
Ik vind de cola light van First Choice net zo lekker als Coca Cola. De rest van de non-merken (incl Pepsi) vind ik veel minder lekker.