Hoi testte er ondanks voortijdig licht bloedverlies af en toe bij het afvegen toch positief? Is dat mogelijk of is het dan bij voorbaat verloren? Voel verder niks. Alleen een stekende pijn in me borsten en vaak naar het toilet. Geen last van ongi-krampjes etc. Morgen bloed testen op HCG. Ben bloednerveus, maar durf niet te hopen. Wil mezelf beschermen! Kan iemand me helpen? Groetjes!
Zou het geen innestelingsbloed geweest kunnen zijn? Verlies je nu nog bloed dan? Wil je natuurlijk niet blij maken met een dooie mus ofzo maar het zou kunnen. En een licht testje wil toch wel al wat zeggen. Hoewel je nog voor je NOD zit dus het kan nog alle kanten op. Met welk merk heb je getest? Wel spannend hoor.
Met matcare gekocht via internet. Verlies niet constant bloed en is ook niet heftig. Eigenlijk alleen bij het afvegen. Heb helemaal (nog) geen ongi-gevoel. Zal blij zijn als ik morgen meer weet. Maar ook weer niet! Ben bang voor nieuwe teleurstelling! Groetjes en bedankt!
Ik duim op een goede en wonderlijke afloop Muuske! Want de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb wel gelezen dat er meer meiden zijn die wat bloed verliezen en zwanger bleken! Succes morgen meis! Liefs Nies
Kan ik me heel goed voorstellen, Muus Heb je die test vandaag gedaan? en vanaf wanneer veegde je bloed?
Ja meid. Vandaag! Veeg al een dag of 5 licht roze/bruin bloed ef en toe met afvegen. Niet steeds! Volgens me arts stelt dat niks voor zolang het geen echte ongi is, maar ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Hoop op een wonder! Groetjes!
Tussen 8.00u en 9.00u. En na 14.00u bellen voor uitslag. Vrijdag hebben we een gesprek met de arts vanwege de slechte zaadkwaliteit van me partner! Die speelt een heel belangrijke rol in het mislukken van onze IUI's. Groetjes en tot morgen! En duimen he!
Succes! Hou ons op de hoogte!Hoop dat je toch zwanger bent, er zijn zoveel verhalen dat het uiteindelijk toch raak is en alles goed gaat.....