Meiden zwanger na behandeling voor PCOS

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zuss, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25012010

25012010 Niet meer actief

ik werd ingeleid...maar is bij iedereen verschillend...maar ik heb helaas niet zo leuk gehad met bevalling van 30 uur...en ik had een rug prik kunnen krijgen als ze niet te ver hadden geprikt dus moest ik zonder medicijn doen...en laats moment ging ze met vaccupomp helpen en toen zeiden ze Ze komt er aan neem jij over (zeker mijn oerkracht wat uit me lichaam kwam) want ik zei altijd nee dat doe ik niet en op dat moment durf ik opeens wel...echt stom...als ik terug denk maarja het was het waard en sorry wil je niet bang maken ...iedereen maakt anders mee en je moet gewoon alles over heen laten komen heb ik ook gedaan en komt alles goed
    alvast heel veel su6 en mog je al kleintje in je armen hebben van harte!

2. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik denk dat ik niet meer bang te krijgen ben, ik ben er helemaal klaar voor. er is verder nog niks gebeurd. Van het weekend tripp trapp besteld en mijn moeder en vriend hebben het huis door gewerkt, erg fijn.

laatste week dat er nog gestemd kan worden op mijn foto in de wedstrijd 100 % nl, ben erg benieuwd of het stemmen werven geholpen heeft.

3. oudjaarsvlinder

Ik heb nog een tip voor jullie: in februari is er weer de huishoud en negenmaanden beurs. In november wordt er via de nieuwsbrief een actie aangeboden waarbij je veel geld bespaart. Vorig jaar had ik toen 2 kaarten voor de prijs van 1. Ben je van plan om er heen te gaan is het zeker een aanrader om lid te worden van de nieuwsbrief van de 9 mnd beurs.

4. 25012010

hmmm ik ben daar 1 x geweest miss zit ik denken deze ronden samen met me man naar toe gaan..en sins gister avond heel licht bruin verlies....ja beetje onzeker geworden maar zolang geen helder bloed is en veel krampen moet ik geen zorgen maken... maar in begin had ik ook beetje bruin verlies...en nu ben ik bijna 9 weken zwanger komt bruin verlies terug zal denk ik een adertje gesprongen zijn pff morgen echo 17:00 hoop dat veel rust geeft...deze 2 dagen ben ik niet waard :p zoek eingelijk helemaal niks ...en gister was ik aan koken maar vond het niet lekker ruiken vanavond mag manlief eten koken...dan kan ik miss eingelijk avond eten goed eten .heb laatse tijd geen trek ach ja na woensdag zal goed komen tot die tijd kruip de tijd langzaam voorbij

5. oudjaarsvlinder

Ik ga met mijn moeder en maak er dan een moeder dochter uitje van. Mijn vriend wil daar echt niet heen.

6. 25012010

ja me man wil keertje heen gaan (hij wil eerst zelf zien en dan kan hij zeggen of hij leuk vond of niet leuk vond) maar ik vind wel fijn dat hij mee gaat deze ronden want vorige ronden was ik met me moeder en was niet geslaagt dagje thja we zien nog wel ...maar eerst echo strakjes! 17:00 spannend! hart klopping in mn keel ...adem in en adem uit we gaan van uit goede en mooie echo en dat ukkie gegroeit is wens me geluk! toi toi alvast fijne avondje/fijne dagje

7. oudjaarsvlinder

Hoe was de echo?

8. 25012010

pijnlijk..om kort zin vertellen ....er ziet na uit dat ik me eerste engeltje/vlindertje heb gekregen...gidter of eergister is het stoppen met hartje kloppen...en ja dan zou iets niet goed gegaan zijn met ontwikkeling...miss geen longetjes of miss geen niertjes of hartje was niet goed ontwikkelt of de aansluiten van navelstreng ...en nu moet ik afwachten op een spontaan misskraam of als nog naar ziekenhuis maar dat is nu afwachten volgend week dinsdag naar kliniek terug weer kijken en dan hoor ik wel...en had gister nog holliday on ice kaartjes besteld voor volgend week ...maar ik heb al tegen me zelf gezegt ik ga gewoon naar toe niet of wel zwanger..want afleiding is wel fijn...

vandaag ben ik aleen maar schoonmaken opruimen als een zobie lopen maar toch ik heb nog een kindje die bijna word rond lopen en jammer genoeg ze vraag weinig aandacht maar heeft voordeel kan ik mooi opruimen en huilen want ik ben beetje harde tante ik heb al gezegt tegen me zelf dat ik niet de eeniste ben en misskraam komt bij elke vrouw vaak voor en die gaan gewoon veder met leven ik wil zo goed duidelijk typen maar valt niet mee praten gaat makkelijker dan typen ..zo ik ga mn klein prinsesje uit bed halen mn schat wat ben ik dankbaar ook al ben ik pas bij mn 18 weken achter gekomen dat ik zwanger was ben ik blij dat het dat bij mij zo overkomen is want ze is bijna 2 jaar oud en ze zal mijn altijd wonder speciaal kindje zijn van ons ondaks dat ik niet wist dat ik pcos heb toen der tijd..

.ik stop met typen ik kom zeker hier terug en hoop dat er meer dames melden en ja ze zeiden wel dat ik over maandje of 2 dat ik mag beginnen met nieuwe ronden dat moet ik ook niet vergeten zeiden ze en dat niet meteen moet denken misskraam geen kinderen meer dat is onzin maar ik moet wel zeggen vind nu wel eng om dat idee als ik groen licht krijg...moet ik purgegon weer krijgen en provera pfff even nu niet aan denken sorry lang verhaal ik ga nu echt stoppen met typen ik zal deze berichtje koppië maken naar misskraam mijn verhaal delen en meiden veel su6 met alles en vlinder su6 met bevalling nogmaals en ben wel benieuwd hoe was gegaan..1 ding het is een prachtig moment geniet...en tot snel xxxx liefs

9. oudjaarsvlinder

jeetje wat een slecht nieuws! sterkte met dit verlies!

10. oudjaarsvlinder

ik heb ander nieuws, ik heb waarschijnlijk vanavond ons kindje in handen. vanacht om kwart voor drie zijn mijn vliezen gebroken en sindsdien regelmatig weeen. half negen verloskundige geweest en had toen 2 a 3 cm ontsluiting.

11. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Oudjaarsvlinder,

Wat spannend meid!! Veel succes met de bevalling, en hoop dat alles voorspoedig mag verlopen.

Ga je naar het ziekenhuis of ga je thuis bevallen?

Liefs

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Oudejaarsvlinder, spannend. Zet hem op!

13. oudjaarsvlinder

even in het kort gisteravond is onze dochter mila geboren. 2540 gr en 47 cm klein.

14. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Oudejaarsvlinder, gefeliciteerd met de geboorte van Mila. Hoop dat het een voorspoedige bevalling was. Geniet ervan en veel geluk samen!

15. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oudejaarsvlinder, gefeliciteerd!

Sorry dat ik al zolang niets van mij heb laten horen. Met de baby gaat alles goed, groeit goed en schopt lekker. Ik ben daarentegen erg moe en moet mijn krachten goed verdelen.
    Als ik weer eens meer energie heb meld ik mij weer!

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    oudjaarsvlinder, Van harte gefeliciteerd!! Ga lekker genieten en hopelijk gaat alles goed met jullie!!

Zus, lekker rustig aan doen je heb dalijk je krachten nog hard nodig!
    loopt alles verder wel goed? en is alles klaar thuis?

17. oudjaarsvlinder

dank jullie wel voor de felicitatie's!

mijn bevallingsverhaal:
    in de nacht van 18 okt begon om 2.45 uur mijn bevalling met gebroken vliezen en de weeen volgde als snel. het leek heel voorspoedig te gaan en de weeen waren als snel om de 5 min. om 9 uur kwam de verloskundige en ik had 2 a kleine 3 cm ontsluiting. ik had het zo'n gevoel van nou als het zo door gaat dan is er nog voor 5 uur. om half 12 was de verloskundige er weer voor controle alleen bleek ik geen nieuwe vorderingen te hebben en weeen waren ook afgenomen. om half 2 kwam de verloskundige weer om te kijken of er nu al wel vorderingen waren en hoe verder. in overleg hebben we besloten om naar ziekenhuis te gaan want ik was ondertussen ook al weer bijna 12 uur bezig met bevallen. in het ziekenhuis gelijk aan alle toeters en bellen, kreeg weeopwekkers en ook gelijk aangesloten aan het pompje met pijnstiller. rond 18.30 uur had ik 5 cm ontsluiting, dit was eigelijk nog te weinig en moesten we misschien al gaan kijken naar andere optie's. uiteindelijk kreeg ik ook rugweeen en werd er gevraagd of ik persdrang had. ik niet weten wat dat was, na uitleg begon ik het inderdaad te voelen. na controle bleek dat ik 10 cm had en zelf het kopje ook te zien was. eindelijk om 21.00 uur mocht ik gaan persen, ik stond net daarvoor op het punt om te gaan vragen of ik een keizersneede mocht want was er helemaal klaar. om 21.36 uur is mila geboren op normale manier en ik had een kleine knip. die nacht om 1 uur zijn we ook naar huis gegaan om lekker in ons eigen bedje te slapen.

op dit moment gaat alles goed met ons. mila drinkt goed aan de fles en er zit weer een stijgende lijn in haar gewicht. ze is een lekkere pittige en eigenwijze dame.

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Geniet er maar lekker van. De tijd gaat zo ontzettend snel!!

19. oudjaarsvlinder

mila is alweer een week oud, wat gaat de tijd ontzettend hard. vandaag voor het eerst zonder kraamzorg.

@ zuss, kirss & selina, hoe gaat het met jullie en de zwangerschap en selina met je kleintje?

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @Oudjaarsvlinder,

Hier gaat het wel, heb een paar nachtjes ziekenhuis achter de rug.. ze dachten dat ik een longembolie had;; dus dat was even schrikken! Maar gelukkig valt het mee en gaan ze na me bevalling van volgende week verder kijken wat ze eraan kunnen doen! ( me hartslag blijft erg hoog) verder maandag en dinsdag weer controle en dan hoor ik wanneer ik precies ingeleid ga worden!! Super spannend allemaal..

Kleine wonder doet het ondanks al me medicijnen heel goed en dat is een hele geruststelling! Kan niet wachten totdat ik hem veilig in me armen heb :)..

Maar meis fijn te horen dat alles goed gaat met jullie, zal wel wennen zijn zonder kraamzorg of ben je stiekem wel blij dat ze nu weg is? Hoe doet jullie meisje het? en al helemaal bijgekomen van de bevalling?? Liefsss

Deel Deze Pagina