Hier gaat alles ook goed. Doe alleen weer veel te veel en ben dus harstikke moe. Meisje is ook nog aan het regelen, dus stort bijna in. Vandaag dus lekker een pyama dag en vanaf nu weer een stuk rustiger aan. Verder genieten we lekker van elkaar. Kan maar geen genoeg van haar krijgen. En wat groeien ze hard zeg. Het echte baby is er echt wel vanaf. Hier nog een foto van gisteren. Ben zo happy met haar!
Mooi meisje Selima, wat een bos haar zeg... In het begin van mij. Zwangerschap schreef ik hier ook mee, dat lukte uiteindelijk door de drukte niet meer helaas. Maar af en toe kwam ik toch kijken hoe het met jullie ging. Alle bevallene van harte gefeliciteerd met jullie baby! En zij die nog mogen, succes en zet 'm op hè! Hier ook babynieuws, ik ben op 12 oktober jl. Bevallen via een geplande sectio met 37.2 weken zwangerschap, van een prachtige dochter. Ze heet Caitlyn, was 49 cm lang en woog 3812 gram. Het is een heerlijke baby en enorm genieten nu! Liefs, Hadassa
Hallo dames Ik ben zo 28 okt om 02:32 uur bevallen van onze zoon! Het gaat goed met ons. Meer details later... Groetjes!
Hoi meiden, @Zus gefeliciteerd met jullie wondertje lekker genieten nu . @Hadassa, ook jij nog van harte gefeliciteerd met jullie wondertje, gaat alles goed met jullie? En wat een flinke meid voor 37,2 weken zwangerschap.. Liep jouw kleine heel de zwangerschap al voor? Sorry als je het al verteld hebt maar me hoofd is echt een zeef .. Lekker genieten meiden!! @Selina, wat een knappe meid!!! @Hier, maandag ben ik aan de beurt.. dan gaan ze me inleiden. Heb nu wel al 2 cm ontsluiting dus wie weet...al eerder maar anders gewoon maandag .. Hoe hebben jullie inleiden ervaren?? Liefs Kirs
Zus, gefeliciteerd! Nu lekker genieten. Het vliegt zo voorbij. Hadassa, jij ook gefeliciteerd en geniet ervan! Kirss, spannend zeg. Hoop dat je voor maandag uit je zelf bent begonnen. En zet hem ophe! Vor je het weet is je kleintje er.
Dank jullie wel meiden voor de felicitaties. Ik heb diabetes en ben daarom eerder bevallen. Ivm twee eerdere sectio's deze keer een geplande sectio gekregen. genieten doen we zeker, hoewel,het ook een erg drukke tijd voor ons is. We zijn druk een verhuizing aan het voorbereiden naar het buitenland. Op 5 januari vliegen we weg naar Dubai voor onbepaalde tijd. Spannend allemaal, schiet nu erg op en komt nu echt eng dichtbij! Zus, meid van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine en ben benieuwd naar de naam. Kirss, zooooo spannend meid! Echt heel leuk! Officieel ben ik vandaag trouwens pas uitgerekend, zo gek dat mijn meisje er al twee en een halve week is, maar ook zoooo heerlijk! Spannend joh, zet 'ma op hè! Enne... Ik geloof dat wij een keertje samen in een afval forum hebben gezeten, kan dat kloppen? En toen raakte jij zwanger van je eerste geloof ik....
@ Kirss, het is inderdaad weer even wennen zonder kraamzorg maar ik had ook wel een fijne kraamverzorger. succes met je bevalling! @ selina, wat een mooi kindje @ zuss, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! @ Hadassa, fijn weer wat van je te horen. Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. @ all, dit is mijn dochter 6 dgn oud:
Oudejaarsvlinder, ook al zo een prachtige bos haar! Mooi kindje hoor. Hadassa, spannend zeg zo een verhuizing naar dubai. De tijd vliegt inderdaad voorbij.
Meiden, ben gisteren 5 nov. 2012 om 20:46 opnieuw mama geworden van een prachtige zoon DYLAN ben super trots en we zijn alle 3 helemaal in de wolken..Nu gaan we lekker genieten met zn 4tjes en jullie horen me snel! Liefs Kirs
@ kirsss wat mooi mannetje! @ all, hoe is het met jullie? Lekker aan het genieten van de kleine? We zijn trouwens nu allemaal bevallen
Hallo meiden Allereerst: gefeliciteerd iedereen! Sorry dat jullie zo lang niets van mij gehoord hebben... Ik heb na de geboorte van mijn zoonje 2 zware weken achter de rug. Helaas hadden wij het niet getroffen met de kraamzorg. Ik wil er niet te veel meer aan terugdenken, dus ik ga (nu) niet uitgebreid beschrijven wat er mis was. Laat ik zeggen dat ze op maandagmiddag is begonnen en dat we haar vrijdagochtend de deur hebben gewezen... Ook de borstvoeding liep (zeer waarschijnlijk mede door de slechte begeleiding van de kraamzorg) absoluut niet soepel. Ik ben een week begeleid door de lactatiekundige, en aan haar heeft het zeker niet gelegen, maar heb afgelopen vrijdag toch besloten om ermee te stoppen. Ik was zo onzeker dat ik er bijna aan onderdoor ging. Nadat ik 3 voedingen had zitten huilen heb ik de knoop doorgehakt, aan zo'n mama heeft mijn zoontje ook niets. Ik ben wel blij dat ik ermee begonnen ben, ik heb hem in die twee weken toch veel goeds kunnen geven... Nu begint de rust eindelijk weer te keren, en kan ik veel meer genieten van de kleine... Over hem gesproken, het is weer tijd voor een voeding. Tot later!
Wat vervelend dat je zulke zware weken achter de rug heb, ik hoop dat je nu lekker kan gaan genieten van je kleine man.
Zuss, wat vervelend. Het is inderdaad erg belangerijk dat er een klik is met de kraamhulp. Ik hoop dat jullie nu dan alsnog kunnen gaan genieten. Gaan jullie ook een klacht indienen?
Hoi allemaal, op dit moment zit ik niet lekker in mijn vel. Mila heeft nog niet echt een ritme en snachts is feest. Slaap dus ook slecht en ook nog is ruzie met mijn vriend omdat het rommel in huis is. Maar ja nu even genoeg geklaag ik heb voor de kleine meid een schattig kerstmutsje gekocht voor op de foto voor de kerstkaart. Alle nichtjes zijn van de week ook bevallen en dat is toch wel leuk, zeker om te vergelijken.
Heey oudejaarsvlinder, wat vervelend! Ik heb gemerkt dat het nu juist superbelangrijk is dat mama en papa als team functioneren... Ik hoop dat het snel over is. Geef je bv? Hier gaat het al een stuk beter. Het overschakelen naar flesvoeding heeft enorme rust en regelmaat gebracht. Alhoewel ik nog steeds pijn en verdriet voel dat de borstvoeding door externe omstandigheden niet heeft mogen lukken, ben ik heel blij met hoe het de afgelopen week is gegaan. Was ook wel nodig ook, want manlief moest weer aan het werk. Grappig dat kleine dingen dan opeens enorme mijlpalen worden: de eerste dag alleen met zoonlief, de eerste keer douchen terwijl zoonlief slaapt, de eerste keer zoonlief alleen in bad doen, de eerste keer met zoonlief in de wandelwagen boodschappen doen... Maar soms vind ik het nog best spannend, onwennig en frustrerend allemaal hoor! Soms gaat onze kleine maar niet slapen na een voeding maar is dan wel superslaperig op het tijdstip dat de volgende voeding aanbreekt en wil eigenlijk niet drinken. Of soms valt hij een half uur voor de tijd in slaap. Wat doe je dan? Ook kan hij fijn klaarwakker zijn na de midden-in-de-nacht voeding. Leg je hem dan in de box, lichten aan en wachten, of leg je hem dan in zijn bedje, lichten uit en hopen...? En hoe doe je dat toch met het opbouwen van hoeveelheid ml flesvoeding en afbouwen van aantal voedingsmomenten? Twijfels, vragen, lastig hoor!