Meiden zwanger na behandeling voor PCOS

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zuss, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik heb hem meegenomen naareen italiaans restaurant onder de mom van dat we pizzas moesten halen omdat we bij mijn ouders zouden eten. Daar had ik dus een tafel gereserveerd en ze hadden de ring in het dessert verstopt. Toen hij uiteindelijk de ring vond (zat in het allerlaatste taartje wat hij opat), heb ik hem gevraagd.

Ik ben hier ziek en S.era heeft ontstoken oortjes. Gaat dus ff iets minder lekker.

2. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

zwijmel zwijmel zwijmel!

echt heel mooi! hoe reageerde hij?

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hij werd nog al stilletjes. Hij is ook niet echt een gevoeluitend tiep, maarmerkte toch wel dat dit hem raakte.

4. oudjaarsvlinder

fijn om te lezen dat hij zo ontroerd was!
    hoe is het trouwens met s.era haar ontstoken ogen?

mila heeft nog geen nieuwe ontwikkelingen door gemaakt. wel heeft ze het gillen ontdekt en kan hele hoge tonen halen.

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ze zijn nog steeds ontstoken. Heb maandag weer met de ha gebeld en als het vrijdag nog niet over is moet ik weer bellen. Ze is het gekloot aan dr lijf ook echt wel zat, dus hoop dat het snel over is.

Gillen deed S.era ook heel erg, maar wordt nu weer wat minder. Alleen tijdens het stoeien, als ze erg enthousiast wordt doet ze het nog.

6. oudjaarsvlinder

Hoera m.ila is alweer 6 mnd en ze heeft gisteren van rug naar buik gedraaid

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Oudejaarsvlinder, gefeliciteerd met dit halve jaar. Leuk he dat omrollen.

8. oudjaarsvlinder

Afgelopen dinsdag naar cb geweest. M.ila is nu 65 cm lang en 6390 gr, verder was alles goed.

Kirsss en zuss, al tijd niks van jullie gehoord. Gaat alles wel goed met jullie en de kids.

Selina zijn de ontstoken ogen al weg?

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ja, met S.era gaat alles weer goed. Daarna kreeg ze flinke koorts en super verkouden, maar dat is allemaal weer over. Zijn zeker wel toe aan mooi weer zodat we lekker buiten kunnen gaan genieten.

10. oudjaarsvlinder

@ seline, hoe was jullie koningsdag en bevrijdingsdag?

hier met koningsdag naar rommelmarkt is geweest en allemaal kleding en speelgoed voor m.ila gescoord.

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Niet echt boeiend. Zijn koningsdag wel bij een tent met muziek geweest hier in de buurt, maar vonden daar niet zo veel aan. Uiteindelijk maar naar emmen, maar dat was ook al afgelopen en toen maar lekker uit eten geweest.

4 mei hadden we een feestje, dus S.era is gaan logeren bij mijn zus. Weer eens een oudwets feestje. We waren om 5 uur thuis. Toen redelijk uitgeslapen en om 1 uur S.era weer gehaald en toen naar mijn ouders. Heerlijk in de zon gezeten.

En jij? Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen? Is alweer bijna of niet?

12. oudjaarsvlinder

We gaan pas 5 september trouwen, maar wel binnenkort in ondertrouw.

M.ila kan weer wat nieuws schudden met haar hoofd om aandacht te krijgen en kan zwaaien op haar manier.

Wel fijn dat jullie samen een avondje hebben gehad. Dat zouden wij met koningsnacht hebven, maar dat ging helaas niet door. Ik vind het zelf belangrijk om eigen activiteiten en samen dingen te ondernemen.

Deel Deze Pagina