Meiden zwanger na behandeling voor PCOS

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zuss, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selina1984, 29 september, 1e kindje
    Anoniempje, 5 oktober, 1e kindje
    Oudjaarsvlinder, 26 oktober, 1ste kindje
    Hadassa, 28 oktober, 3e kindje, zhs mbv sectio
    Gooischemama, 30 oktober, 2e kindje
    Zuss, 5 november, 1e kindje
    Nino, 6 november, 1e kindje
    Marijkeuh, 13 november, 1e kindje
    Kirsss, 15 november, 2e kindje

2. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Zuss: Wat een leuke reacties allemaal van je familie!

Ja heb het hem ook duidelijk gemaakt, dus ik blijf hopen hihi!

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

mag ik er voorzichigt ook bij ;) hihih... xx

4. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selina1984, 29 september, 1e kindje
    Anoniempje, 5 oktober, 1e kindje
    Oudjaarsvlinder, 26 oktober, 1ste kindje
    Hadassa, 28 oktober, 3e kindje, zhs mbv sectio
    Gooischemama, 30 oktober, 2e kindje
    Zuss, 5 november, 1e kindje
    Nino, 6 november, 1e kindje
    Marijkeuh, 13 november, 1e kindje
    Kirsss, 15 november, 2e kindje
    Sween4, 18 november, 1e kindje

5. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Heey Sween4. Welkom! En Gefelicitieerd natuurlijk!!!

6. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Sween tuurlijk hoor jij dr nu ook helemaal bij meis:D:D:D

@zuss ja ik ga orgen meteen de internist bellen want ik heb me volgende angst gevonden hoor :(
    Ik heb door me maagverkleining dus vitaminetekorten maar de ergste is vitamine B12 en kwam gister iets tegen dat vit B12 tekort miskramen veroorzaakt :(:(

Vandaag ineens een pijnlijke steek in me lies dus meteen denken dat het fout zit pppffff

Heeft iemand anders dat al gehad??

7. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sween, nogmaals gefeliciteerd en welkom hier!

@Gooische mama, die pijnlijke steken in mijn lies heb ik soms ook, dus zal er wel bij horen. Over vitamine B12 weet ik niet veel, maar helpt het misschien als je een extra vitaminepreparaat zou slikken? Ik gebruik de 'Materna' van Centrum, met foliumzuur, vitamine D en nog een hoop goeds (schijnbaar)...

8. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Hoi meiden,

hoe was jullie weekend??

@Sween, tuurlijk hoor je er nu ook bij :D helemaal zwanger, hoe voel je je? kan je het al een beetje beseffen??

@Gm, Al gebeld wijffie? ik heb ook flink wat steken..en ben nog niet eens zover als jullie..ik schrik ook elke keer maar als ik dan naar de wc ga ben ik zo opgelucht...

@allen, hoe is het bij jullie? al aan het genieten? of beseffen jullie het ook nog niet helemaal?

Liefsss

9. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Die steken in de lies zijn het oprekken van de banden en baarmoeder. Dat heeft elke zwangere volgens mij. Heb er de eerste afspraak specifiek naar gevraagd, want ik had het ook.

Sween, welkom en gefeliciteerd natuurlijk! Het lijstje wordt steeds langer. Leuk zeg!!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nog steeds ontzettend misselijk en neem mijn emmertje in huis overal mee naar toe, maar er komt zelden gelukkig wat uit. Dus hou nu ook veel beter vocht vast, wat weer ten goede komt aan moeders voor moeders. Volgende week de 12 weken echo. Ook wel weer spannend. Gelukkig ga ik dit weekend met mijn moeder naar amsterdam, dus het weekend vliegt iig al voorbij. Nu het begin van de week nog.

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

ja hier gaat het wel, begin het langzaam ook te beseffen haha, had vandaag naar ZH gebeld en ze zei ook nog eens van ja dit is positief kan niet van de pregnyl zijn hihi, toch weer opgelucht! ik heb op dinsdag 3 april al een echo, dan ongeveer 7 a 8 weken, dat zien ze dan wel, en ben benieuwd of er een of meerdere zijn gesprongen. ik kon vannacht ook niet meer slapen, ook erge steken maar die trokken wel weer weg, voel me wel anders, maar kom denk ik ook door je" zit tussen je oren:" haha ;) .

Ik weet ook niet wanneer ik het ga vertellen op het werk, ze weten natuurlijk van mijn hele traject, dus dan moet ik het wel eerder zeggen maarja kijk nog even! de rest wachten we mee tot april of zo! dan is mijn ma jarig, en lijkt me leuk om het dan te vertellen dan ongeveer 10 weken, dat is toch wel goed?? heb er nog geen idee van, ben er nog niet in thuis haha!

maar bedankt voor al jullie felicitaties! Ga vandaag ff 9 maanden boek bestellen, gisteren ook al een boek gekocht van IK BEN ZWANGER! leuk om te lezen! meiden geniet van je dag, heerlijk zonnetje, en ik zit op kantoor haha, balen! LIefs

P.s. heb me ook aangemeld voor MvM, die bellen me van de week, xx

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Sween, ook hier nog een keertje, van harte gefeliciteerd meid, echt super hoor, en welkom hier natuurlijk.

Steken, die heb ik ook en worden ook echt heftiger. Bij hoesten, ohhhh, moet ik mijn buik soms vasthouden. Ach weet waarvan het is gelukkig. Ik voel nu ik zit ook een zeurende stekende pijn rechts onderin mijn buik, dan denk ik, is dat wel van de banden???

Verder heb ik het vandaag op mijn werk verteld en allemaal leuke reacties.
    Ben toch blij als ik vrijdag de echo heb gehad en alles goed mag zijn met ons kleintje hoor....
    Ga nu ff mijn zoontje uit bad halen en op bed brengen!

12. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden, hier weer een berichtje van mij. Alles rustig, geen menstruatie-achtige krampjes meer (en geen misselijkheid), maar mijn (.)(.) zijn des te gevoeliger... Toen ik vandaag op mijn werk van het ene naar het andere gebouw liep (voor de 3e keer), sloeg ik onbewust mijn arm over ze om ze op hun plaats te houden... Mijn mannetje zou graag even met ze spelen, hij kan nu ook zien dat ze groter zijn geworden, maar een stevige knuffel is al te veel voor ze, dus hij heeft nog even pech.
    Was gisteren en vandaag aan het einde van de dag helemaal kapot, terwijl ik niets noemenswaardigs gedaan had. Zo rond deze tijd knap ik dan weer even op, om daarna in slaap te vallen nog voordat mijn hoofd mijn kussen heeft geraakt.
    Vandaag contact gehad met MvM, ze komt woensdag aan het eind van de middag langs...

Nog even een vraagje: omdat in de donkere dagen wat meer eet en minder beweeg was ik een paar kilootjes aagekomen. Dus mijn eigen broeken zaten eigenlijk al een beetje te strak. Ik heb nog niet het idee dat ik al een buikje aan het groeien ben, maar ik ben mijn nette pantalons (die ik op mijn werk draag) nu al helemaal zat! Als ik langer moet zitten wil ik mijn riem en knoop los doen (en dat doen ik soms ook), maar dan moet ik niet vergeten om deze (onopvallend, mijn collega's weten nog van niets en wil ik het pas na de 12 weken echo vertellen) weer te sluiten als ik weer op sta. Maar ik vind het nog wel erg vroeg om al positiekleding te kopen/dragen, want volgens mij is dat allemaal nog te wijd? Iemand tips?

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    goedemorgen meiden,

@Zuss, Ik deed bij mijn vorige zwangerschap een elastiekje door mijn knoopsgat en dan om mijn knoop heen had ik toch mijn eigen broek nog aan en hij zat losser en het stond niet gek, totdat dat ook niet meer ging toen ben ik wel echt positiekleding gaan dragen :) Succes hoop dat het bij jou ook gaat helpen!

@Hadassa, Spannend ook vrijdag je echo :) en wat leuk dat je het al op je werk hebt verteld!! dagen aan het aftellen?? :D

@Sween, hoe is het bij jou wijffie??

@Gm, Nog gebeld met de arts over je vitamines lieverd?
    niet teveel stressen he en zowel echt bellen met de gyn of arts!!

@Hier,

voel me goed, alleen me ene tepel doet wat minder zeer dus daar maak ik me wel druk om :( ben nog steeds zo bang dat het mis gaat! .. vanmiddag komt moeders voor moeders dus ben heel erg benieuwd wat hun te vertellen hebben en natuurlijk wanneer ik mag beginnen :)!!

Liefsss

14. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    @ sween (volgens mij) Wij hebben met de 10 weken echo ( was toen 9 w en 5 d zwanger) groen licht gekregen om het te vertellen. De kans was al zo veel afgenomen dat het fout zat. Het ligt er ook aan of je de combinatietest wilt doen. Wij wilden dat niet, maar als je het wel wilt heb je de uitslag rond de 12 weken en een vriendin van mij heeft gewacht tot die test goed was.

15. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ zuss, wat een leuke reactie's

@ sween, welkom :D

@ all, vrijdag een echo gehad en alles zag er goed uit. een heel sterk hartje en 0,52 cm lang. Ik ben wel iets korter zwanger dan ze dachten en nu staat mijn datum op 31 oktober.
    we hebben al wel besloten om het iedereen het al te gaan vertellen, wij kunnen moeilijk onze mond meer houden.

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

oudjaarsvlinder: Super dat de echo goed was en je al een hartje hebt gehoord!

Kirss: Je mag meteen beginnen met mvm. Als het goed is neemt ze al flessen en een kan mee.

Gister is mvm bij mij geweest... Leuk weer een test erbij! hihi. En mocht een cadeautje uitkiezen, helemaal leuk!
    Heb al één fles vol!

Zuss: Misschien veel leggings met jurkjes dragen? Of ben je daar niet zo van?

17. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden,

Hier ook alles goed!!! voel nog niet heel veel al kan ik nu al slecht slapen, denk dat alle spanningen van de afgelopen maanden (bijna jaar) eruit komt! lig te woelen etc, en had ineens erge steken, maar die zijn weer weg getrokken, geen last van mijn tepels, enz. dus ja ik wacht gewoon af, nog 3 weken tot de echo, en ik denk dat ik het die 1.5 week erna ga vertellen aan mijn ouders en schoonouders, dan ongeveer als het goed berekend is 9 weken a 10 weken, dus vraag wel aan de artsen of dat goed is! moeilijk idd om je mond te houden.. ook op het werk zijn ze ook zo betrokken, maarja .....
    @ Kirsss, veel succes vanmiddag!
    @ Oudjaarsvlinder, tnxx!
    @ zusss, succes morgen met MvM, fijn he dat we ook een steuntje bij kunnen dragen omdat we het zelf ook nodig hebben gehad, fijn gevoel!

we zitten nog te denken om te gaan trouwen voor de kleine er is, moeten we ff kijken, lijkt me wel gaaf! maarja, een kind verbind je meer en dat is het belangrijkste, al wil ik wel de achternaam van mijn vriend, maar is persoonlijk.. ff kijken hij wilt geen groot feest en als je een dikke buik hebt is je jurk ook niet zo mooi of wel? we moeten maar ff goed bedenken wat we doen!
    het wordt straks al duur genoeg!! Fjine dag vandaag meiden!! Liefs

18. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    Goedenavond meiden,

Hoe is het hier? Zo te zien wel heel rustig!..
    Hier alles goed, vanmiddag zijn ze van MVM geweest en wat een spontane lieve vrouw. Ik was zo zenuwachtig voor de test maar zoals jullie zien nog helemaal positief ..:D
    Ik mag vanaf volgende week beginnen en heb ook een leuk cadeautje gehad! Wat zijn wij blij dat we nu ook op deze manier andere meiden kunnen helpen!!

@Sween, oehhh spannend trouwen helemaal leuk!! Ook met een dikke buik kan een jurk heeeel mooi staan! :)

@oudjaarsvlinder, super dat je zo'n mooie echo hebt gehad wijffie! Genieten nu meis!

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs en een fijne avond!

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    hierbij de test.. Is toch weer een geruststelling :D

Liefs

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ja... Vandaag mijn bellyband binnengekregen. Deze kan je over je eigen broek heen doen en je kan dan je knoop en evt je rits open zetten. De band houdt alles goed op z'n plaats. Zo kan je nog een heel tijdje je gewone broeken dragen. Super handig!

Deel Deze Pagina