@kirss veel plezier vandaag wijffie @hadassa jij ook veel plezier meis @zus vandaag mag ik langskomen om 10 voor 4 bij de ha dus ben benieuwd desnoods gaat vriendje maar rijden hoor hij rijd me vaker heen en weer als ik onverwachts een dumping krijg
Hi meiden, Mooie echo gehad, hartje klopt heel mooi, wat ontroerend om te zien zeg... Geweldig gewoon. Ben een paar dagen achteruit gezet en nu uitgeteld op 1 november. Maargoed, ik beal toch een paar weken eerder dus het wordt wel een oktober kindje. Over twee weken weer een echo. Kirss, ben benieuwd hoor naar de jouwe. Hoe laat moet je?
oh beter dat je al een hartje kon horen, ik moet over 2.5 week, ben dan ook 7.5 week, hoop dan ook wat te zien! gaaf zeg!! geniet ervan, fijn weekend!! LIefs
Ligt idd aan me bloeddruk die veels te laag is 60 over 100 en zodra ik sta is die nog lager Ik moest me ook gaan afvragen of het nog wel verstandig was om zelf auto te blijven rijden als het aan de dokter ligt niet meer achter het stuur maarja makkelijk gezegd dan gedaan he @hadassa mooi dat geluid van het hartje he
Meiden, Heb me echo gehad en er was een heel klein vruchtzakje te zien met een vruchtje het zat goed ingenesteld en moet volgende week terug om te kijken of het gegroeid is en of er een hartslag te beluisteren is of te zien is .. ik hoop zo dat het allemaal goed mag blijven gaan, maar 1 ding is zeker ik ben hartstikke zwanger !! heb wel 2 cystes zitten dus daar baal ik wel van maar het is afwachten wat daar mee gaat gebeuren! Maandag krijg ik nog wat bloeduitslagen en dan hoop ik weer wat meer duidelijkheid te hebben! Van de gyn moest ik me daar niet te druk om maken.. daar kon ik gewoon het einde van me zwangerschap mee halen.. @Hadassa, Super meid ben blij dat je al zo'n mooi hartslagje heb mogen horen!! NU echt lekker genieten @Gm, Hoe voel je je vandaag wijffie??? @Sween, Hoe is het meis?? hoe is je mannetje eronder begint hij het nu al een beetje te beseffen? @Allen, Allemaal fijn weekend en hoop dat alles verder goed gaat! Liefsss
Hadassa: Fijn dat je het hartje hebt horen kloppen. Moet een bijzonder moment zijn! Hoe voel je je verder? GM: Goed dat je naar de ha bent gegaan. Moet je verder iets doen zodat je bloeddruk wat hoger word. Had je altijd al een lagere bloeddruk? Kirss: Wat weer een mooie bevestiging! Wanneer mag je weer voor een echo? Hier: Niet misselijk. Soms maak ik me dan zorgen... Zou het dan wel goed zijn. Aan mn moeders kant was iedereen hondsberoerd tijdens de zwangerschap. Dus dat maakt me een beetje onzeker. Verder zijn eigenlijk alleen mn borsten soms gevoelig, beetje pijn in mn onderrug en steekjes in mn buik, waar ik dan ook weer van schrik. Vanmorgen ook super donkere urine... echt oranje. Schrok me rot. Heb gister wel goed gedronken... Dinsdag moet ik naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling. Heb al wel telefonisch doorgegeven aan de assistente, maar die wist niet of een verdoving kwaad kan... Foto weet ik zeker dat t niet mag. Weten jullie misschien of een verdoving kwaad kan?
ik heb een verdoving gehad toen ik net wist dat ik zwanger was. Heb het toen ook overal gevraagd, en meningen waren verdeeld.
@nino me zusje heeft ook verdoving gehad en daardoor bijna kindje kwijt geraakt (kindje was mee verdoofd ofzo was iig iets fout gegaan) maar zij was ook langer zwanger Nee normaal gesproken voel ik me goed en is me bloeddruk ook gewoon goed moet nu meer zout binnen krijgen en langzaam opstaan dus mag verplicht chips eten van de HA hahahaha @kirss heb je een inwendige echo gehad?? @dames word weinig hier geschreven hoor snap dat het allemaal even wennen is dat we nu eindelijk ook bij de zwangere mee mogen schrijven
@Nino, ik heb het ook niet echt op verdovingen tijdens de zwangerschap! maar misschien omdat je nog vroeg in je zwangerschap bent kan het wel geen kwaad? Vraag het even goed na bij de gyn of Vk!! Succes meid. En vrijdag mag ik weer even spieken en hopelijk zien we het hartje dan kloppen @Gm, Ik heb een inwendige echo gehad..nu vrijdag weer super spannend! Jij mag donderdag voor het eerst wijffie?? ik krijg vanmiddag bloeduitslagen vanwege de cysten..brrrr hoe voel je je verder? heeft het chips eten geholpen?? @Sween, hoe voel jij je wijffie?? Al last van kwaaltjes?? bijna woensdagg @Zuss,Hadassa en anoniempje,, hoe is het daar meiden?
Kort bericht van mij, want ik zit stiekem op mijn werk het forum te lezen en niemand weet dat ik zwanger ben maar mijn kamergenoten zijn net even allemaal weg. Vandaag voor de eerste keer 's ochtends vriendjes geweest met de porseleinen pot, er kwam alleen echter niets uit. Nu nog een beetje weeig... Verder moe, moe, moe. Middagdutjes zijn echt een noodzaak, maar dat gaat vandaag niet lukken. Wel lekker aan het plassen voor MvM, ik vul met gemak een fles per dag. Vrijdag heb ik mijn eerste echo, ben nu al zenuwachtig!
@kirss hahahahaa nee de chips mag wel wat beter ze werk doen maar komt goed @zuss leuk he de binnen kant van de pot
@Gm, Oke wijffie let goed op jezelf maar volgens mij komt dat wel goed wanneer had je nou je echo donderdag toch?? @Zuss, ojee de binnenkant van de pot wil je liever niet zien, hopen dat het hier bij blijft meid! Ik heb vrijdag ook weer een echo echt super spannend kunnen we samen aftellen!! Nou dames ben gebeld over mijn HCG waarde en die was 3007 dus helemaal goed! Ook de andere waardes waren goed dus hoef me nergens druk om te maken! Nu proberen te genieten maar dat lukt denk ik pas na vrijdag als ik het mooie knipperlichtje heb kunnen zien ... Liefssss
Hier gaat het wel goed. Mijn buik begint te groeien en je begint het echt te zien. Ben ook niet dun van mezelf, dus hij steekt lekker naar voren. Wat ik best raar vind als je bedenkt hoe klein het kindje nog is hihi. Heb erg last van moeheid en ben niet vooruit te branden, maar ik doe mijn best
hier weer een berichtje van mij, op dit moment ben ik erg moe en last van misselijkheid. Ik eet ook de hele dag door, vooral fruittella's om te voorkomen dat ik misselijk wordt. Nog steeds last van krampen in mijn buik. net voor het weekend kreeg ik te horen dat er nog 2 in mijn omgeving zwanger zijn en rond dezelfde tijd uitgerekend. Ik baal er een beetje van, want ik had graag alleen die aandacht gehad. Waar ik ook van baal is dat ze al andere kinderen hebben en nu in korte tijd weer zwanger zijn. Zo ziet het er naar uit of het bij hun heel makkelijk gaat. Sorry het slaat misschien helemaal nergens op, maar ik moest het even van mij afschrijven.
Hi meiden ff snel berichtje via telefoon. Voel me een beetje rot kan het nog niet allemaal beseffen. Vannacht bijna niet geslapen. Manlief gaat ook nog weg van het weekend skieen met werk dus ben alleen tot woensdag. Ik kom morgen als het niet druk is op werk ff snel weer. Sorry meiden. Denk dat alles er uit komt en wordt ik onzeker... dikke kus.. probeer straks te slapen maar pieker om dingen die er niet zijn haha... lieve meiden fijne avond.. x x
Ik heb net de 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Heb de hersentjes gezien en de blaas en maag werken ook al. VaN koppie tot kont is de kleine nu 6,5 cm. Ook blijf ik onder medisch toezicht. Dit wilde ik graag ivm mijn chronische vermoeidheid. Eigenlijk doen ze dat niet, maar ze maken voor mij een uitzondering. Ik ben ook 2 dagen vooruit gezet, dus ben nu 27 september uitgerekend. Ben nu steeds erg misselijk. Wat ook erg handig was in amsterdam. Gelukkig is het wel redelijk gegaan, met af en toe een knuffelsessie met de pot. Ook wordt mijn urine gecheckt op een blaasontsteking. Kan nu echt lekker gaan genieten en ga ook een nub topic openen, maar volgens mij kunnen ze niks zien, maar kan niet wachten tot ik weet wat het wordt.
Heey meiden, ik wil heel graag op jullie verhalen reageren, maar ik voel me vanochtend echt beroerd. Misselijk, trillerig en licht in mijn hoofd. Vanmiddag mijn eerste echo. Zag ik er gisteravond nog naar uit en was ik ook wel zenuwachtig, ik voel me nu zo slecht dat ik verder niets kan voelen. Meteen meer even met de gyn overleggen wat ik in deze situatie kan doen... Jullie nog tips? Wat doen jullie om de misselijkheid te voorkomen, of wat doen jullie ertegen. Welk eten of drinken houdt je op de been? Ik dacht ergens al iets van iemand te lezen over fruitella's?