Meiden zwanger na behandeling voor PCOS

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zuss, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Euhhh... goed hoor.... ik heb jullie weer gevonden...;)

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Geweldig nieuws zeg, echt super hoor. Hoop dat je mag blijven ook al ben je nu in blijde verwachting. Wat is het voor werk???

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

De reden daarvoor is dat tweeledig. Aan de ene kant heb ik diabetes en spuit ik insuline. Hiermee zijn de kindjes vaak groot bij de geboorte, ook wel bekend als suikerbaby's en leiden ze je vaak in bij 38 weken zwangerschap. Bij dochter met 36 weken ingeleid en bij zoon bij 37 weken.

Tevens zijn allebei mijn kindjes geboren met een keizersnede, en krijg ik die nu direct standaard ivm het risico dat het litteken openscheurt tijdens de weeen.

Dus nu verwacht ik dus de keizersnede rond de 37 of 38 weken zwangerschap.

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Beetje laat,maar alsnog van harte gefeliciteerd joh. Echt ontroerend he om je kleine zo te mogen zien.... geniet er maar lekker van en die misselijkheid en moeheid verdwijnen ook een keer hoor!

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmmm... ik ben nog zoekende naar goede bh's... dus misschien is het ook wel wat voor mij. Dat zijn toch van die hempjes die jij nu hebt die je ook over elkaar aan kunt trekken voor een leuk resultaat. Zijn ze wel stevig genoeg en lijkt de boel niet een beetje te hangen als je ze draagt? Daar was ik nl. beetje bang voor. TS laat allles zo perfect zien altijd dat het mooier lijkt vaak dan het in werkelijkheid is. Dus ik twijfelde ook. Maar 6 tegelijk, is dat niet keiduur?

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meid, wat vervelend dat jij je zo rot voelt. Heb je daar een reden voor of denk je dat het door de hormonen komt dat je je nu zo voelt? Heel veel sterkte ermee en hopelijk verander het snel en voel je je weer fit, energiek en vrolijk!

Dikke knuffel,

Hadassa

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Euhh... ja he....:):)

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jammer voor je hoor, maar er komt wel iets anders moois op je weg meid. Hopelijk gaat die misselijkheid snel over, dat spugen is ook niet fijn en daardoor afvallen ook niet.

Sterkte meid! Weet alleen dat je kindje daar geen last van hebt en alsnog genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt via jou! Daarvoor hebben we die reserves he.....

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Gezellig die eetafspraken, die heb ik hier eigenlijk helemaal niet. Meestal ben ik het die kookt voor anderen.... Maar je hebt je lesje nu geleerd hahaha... hoe vonden je vrienden het dat je zwanger bent?

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Wij doen hem ook niet hoor! Het is idd. alleen een kansberekening.

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Tja, je zou het bijna denken he hahahah.... fijn dat de medicatie lijkt te werken, opgenomen worden is ook niet wat he.

Knuf!

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ok, nu heb ik in mijn eentje meer dan 1 pagina vol geschreven.... dus nu mogen jullie weer haha!

Hier gaat het goed. Ben wel enorm moe en met vlagen vies misselijk, maar het is te doen. Gewoon veel mijn rust proberen te nemen.

Ik ben druk bezig om mijn scriptie te schrijven, ben blij als ik helemaal klaar ben met de opleiding. Zal denk ik ergens eind mei begin juni zijn. Kijk er nu al naar uit, ben het behoorlijk zat. Ik werk in de zorg en dat valt me nu ook best zwaar moet ik zeggen. M.n de avonddiensten trek ik vaak amper.

Verder heb ik soms een paar dagen geen last van mijn borsten en dan ineens steken ze me weer behoorlijk. Zoals nu ook het geval is. Vooral als ik het koud heb voel ik ze goed en reageren ze daarop. En tja, koud heb ik het ook veel, had ik bij Olliver ook erg moet ik zeggen. Kachel kan me bijna niet hoog genoeg momenteel. Vooral na die mooie dagen die we hebben gehad, vind ik het nu echt heeeeel koud.

Gisteren weer een echo gehad, en zooooooo genoten! Wat is ons ukkie al mooi gegroeid in 2 weken tijd. Echt al een hoofdje, buikje, armpjes, beentjes en ook de aanzet van de oogjes zag ik. Geweldig hoor, en het bewoog ook zo heel mooi! Helemaal verliefd en ontroerd was ik en ben ik nog steeds...

Alleen 1 ding is vreemd, ik heb het idee dat ik het kindje daar (bij de echo) achter gelaten hebt... strange... steeds weer moet ik me bedenken, het zit in mijn buik... maar dat is zo onwerkelijk nog. Rare gedachte is dat hoor, mijn kindje daar gelaten... hmmm:$:$:$

Mijn man zit in Amerika momenteel voor zijn werk, dus heb de foto maar ff ge mms't naar hem. Was helemaal ontroerd... Zo mooi, zo'n wonder en zo onbegrijpelijk! Zo klein en dan al zo compleet... dat doet wat met je!!

Liefs,

Hadassa

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Bekijk bijlage 234177

Een de echofoto showen hoor. In het echt op het beeld zag het er veel duidelijker en nog mooier uit dan een foto kan weergeven....

14. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Ff snel een berichtje van mij.

Zuss: Wat een mooie foto! Fijn dat alles goed is.

Hadassa: Jij hebt lekker gekletst. Mooi dat frummel in 2 weken zo goed gegroeid is! Fijn hoor. Mooie foto ook!
    Ook ik werk onregelmatig. Werk in de jeugdhulpverlening. Die slaapdiensten zijn best zwaar nu.
    De ene dag heb ik ook meer gevoelige borsten dan de andere dag. Kan nog best wel met mn gewone bh's.

Hebben er nog meer hier 's nacht zo'n dorst?

Oh ja... Iemand vroeg hier hog het bij de tandarts was geweest vorige week... Goed, kreeg gewoon een verdoving. Ze zeiden dat de risico's minimaal waren. Wilden ook een foto maken, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Dat is algemeen bekend dat dat niet zo goed is. En ik ga er gewoon vanuit dat ze t goed hebben gedaan. Stelletje geldkloppers!

15. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Het gaat met iets minder omdat ik veel last heb van verschillende kwaaltjes. Misselijk, steken in buik en borsten, rugpijn, moe en soms maagzuur. Ik raak af en toe beetje in dip, door al die kwaaltjes heb ik liever dat het er al is, dat zeg ik dan als ik in een dip zit.

ik heb al een buikje gekregen, wat ik zelf erg vroeg vind ;)

16. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Bij ons heeft het helaas niet zo mogen zijn. Had vandaag de echo en het hartje is gestopt. Moet niet zo lang geleden zijn gestopt gezien het qua grootte wel op schema lag. De vorm was ook wat afwijkend dacht ze te zien. Morgen word ik opgenomen. Ben zo intens verdrietig. Voel me zo radeloos en verslagen. Ik weet me geen raad. Na al die ellende die we al mee hebben gemaakt had ik er niet op gerekend dat dit ook nog mis zou gaan.
    Meiden ik wens jullie veel geluk verder en zal af en toe eens komen spieken hoe het gaat met jullie.

Liefs

17. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, nee, Nino...!
    Je sterkte wensen voelt als niet genoeg.
    Oh, ...... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen......

18. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

@ nino, wat heftig
    ik weet niet zo veel te zeggen. Sterkte!

19. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Nino, vreselijk zeg. Heel veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken! Dikke knuf.

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    nino wijffie heel veel sterkte met dit verlies!

Veel liefs kirsss

Deel Deze Pagina