zo alles eens opgeruimd en wat kan een mens bewaren. Ben nu alles op MP aan het zetten en dat blijft aangevuld worden vandaag en morgen neem eens een kijkje misschien zit er wel wat tussen. Ik ga door met alles erop zetten dus neem geregeld een kijkje en hier is de link Marktplaats.nl - Advertenties van van essen uit Schiedam
Wat hebben we eigenlijk een hoop "rotzooi" hé. Ik verbaas mij er hier in ieder geval iedere keer over......... Veel succes met de verkoop meid!
hahaha ja kan je wel zeggen ik had alles bewaard met oog op een tweede kindje. die is er nu maar het is een knulletje en die zie ik niet in een rok lopen hahaha had 10 dozen staan en nu nog 4 hopelijk raak ik dat ook nog kwijt en je blijft dingen tegen komen die weg kunnen
en weer wat nieuwe dingen geplaatst hier nogmaals de link Marktplaats.nl - Advertenties van van essen uit Schiedam
al een aantal dingen verkocht of gereserveerd maar er is nog meer neem een kijkje wie weet zit er wat tussen en er komt nog meer
hoi hoi ik had minimaal 10 euro excl ingedachten ik heb er 20 voor betaald en bleek de roze te zijn terwijl er op de doos stond dat woezel erin zat. maar kon hem niet meer ruilen want ik was de bon kwijt dus sint had een foutje gemaakt
kreeg net een mailtje van iemand die zei dat ze sommige prijzen erg hoog vond ga ik kijken bij de betreffende advertentie staat er ipv 1,50 15,00 en ergens anders ipv 2,50 stond er 250,00 uiteraard zijn dit natuurlijk niet de prijzen haha dus kom je zoiets tegen het zijn altijd de eerste 3 cijfers haha
en nog een keer deze week komen er weer wat spullen bij. nog wat kleding en positiekleding en speelgoed
weer nieuwe dingen geplaatste beetje speelgoed, kinderkleding en positiekleding Marktplaats.nl - Advertenties van van essen uit Schiedam