hallo ik heb even een vraagje ik heb zelf nog een kitten over mijn vrouwtjes kat heeft 7,5 week geleden een nestje gekregen ze zouden al allemaal weg zijnmaar zei is helaas afgezegt.. ik ga even kijken of nog een vriendin van mij hem wilt.. maar ik denk het niet.. dus !!!! wie wilt er nog een leuk felix katje ik kan helaas niet voor haar zorgen dan heb ik er 4 !! Bekijk bijlage 62500
Het kriebelt hier wel in mijn handjes maar met al een homo katje en psycho billy katje in huis kan ik een derde katje niet aan .. Hoop dat je snel een baasje kunt vinden ..
Zucht..ik moet dit soort topics ook niet openen hahaha Ik vind hem zoo leuk... Helaas staat vriendlief al nee te knikken.. we hebben er al nl... kan altijd nog even zeuren
Ik ga mijn tante even vragen of zij het katje wilt. Ze wilt al heel lang erg graag een huisdier ( hond of kat ) zowel zijzelf en de kids willen dit erg graag en ik gun het ze ook heel erg! Hoeveel vraag je ervoor of mag die weg voor een goed warm thuis?? Hoor het graag van je!
hey hallo, Heb je de kitten nog? Mijn kat zelf heb ik al een aantal katten en vorig jaar juli is de baas van het stel overleden en dat ik je foto zag schrok ik gewoon het is hem echt sprekend. Vorige week zouden we een puppy op gaan halen maar werd kort van te voren erg ziek dus is helaas niet door gegaan en nu is dit zie weet ik dat ik het moet doen. Dus als je hem nog hebt heb ik heel veel instresse. Hoop van je te horen Groetjes miranda
he dames bedankt voor jullie berichten mp-en maar goed de kitten is al toegezegt aan iemand.. ! dus ja helaas !! sorry